اخبار تترلندمبتدی

امکان سرمایه‌گذاری در بیش‌ از ۱۰۰ رمزارز با اضافه‌شدن بخش مبدل تترلند

همراهان گرامی تترلند، از‌این‌پس می‌توانید با مراجعه به بخش مبدل تترلند در پیشخوان، تترهای خود را به بیش از ۱۰۰ رمزارز اضافه‌شده به این بخش، ازجمله بیت کوین و اتر تبدیل کنید. کاربرانی که به سرمایه‌گذاری در رمزارزهای محبوب بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مندند، می‌توانند به‌صورت آنی و با کارمزد رایگان تترهای خود را به رمزارزهای موجود در بخش مبدل تترلند تبدیل کنند.

نحوه‎ استفاده از قسمت مبدل تترلند

برای استفاده از مبدل تترلند، کافی است بعد از ورود به پیشخوان و تبدیل تومان به تتر در کیف‌پول، به بخش «مبدل» بروید و از قسمت مبدل تتری به‌صورت «آنی و بدون نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی»، تترهای خود را به رمزارزهای موجود در مبدل تبدیل کنید. همچنین از قسمت مبدل تومانی، می‌توانید دارایی تومانی خود را مستقیماً به رمزارز دلخواه تبدیل کنید.

معرفی مبدل تترلند

کاربران گرامی، توجه کنید که امکان برداشت رمزارزهای اشاره‌شده وجود ندارد و برای برداشت لازم است که ابتدا موجودی رمزارز خود را به تتر تبدیل و سپس دارایی خود را به‌صورت تومانی یا تتری از کیف‌پول برداشت کنید.

رمزارزهای اضافه‌شده به بخش مبدل تترلند

با اضافه‌شدن بخش مبدل تترلند، کاربران می‌توانند علاوه‌بر تتر، در بیش از ۱۰۰ رمزارز دیگر نیز سرمایه‌گذاری کنند. در‌ادامه، تعدادی از این رمزارزها را به‌اختصار معرفی می‌کنیم:

  • بیت کوین (BTC): بیت کوین اولین رمزارز غیرمتمرکز دنیاست و ساتوشی ناکاموتو وایت‌پیپر آن را نخستین‌بار در سال ۲۰۰۸ ارائه داد. بیت کوین با داشتن دامیننس ۳۹.۷۲درصد رتبه اول را در فهرست ارزهای دیجیتال ازآنِ خود کرده است.
  • اتریوم (ETH): اتریوم شبکه بلاکچینی متن‌باز و غیرمتمرکز به‌شمار می‌آید و رمزارز بومی این شبکه اتر است. بسیاری از رمزارزها و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز روی بلاکچین اتریوم کار می‌کنند. اتر برای پرداخت کارمزدها در شبکه اتریوم به‌کار برده می‌شود و این امر باعث استفاده گسترده از این رمزارز شده است؛ تا جایی‌که جایگاه دومین رمزارز از‌نظر ارزش بازار را به‌دست آورده است.
  • اتریوم کلاسیک (ETC): اتریوم کلاسیک به‌عنوان هاردفورکی از اتریوم در سال ۲۰۱۶ ایجاد شد. کاربرد اصلی شبکه اتریوم کلاسیک قراردادهای هوشمند و اجرای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (دپ) روی آن است. توکن ETC نیز توکن بومی شبکه اتریوم کلاسیک است و برای پرداخت کارمزد شبکه از آن استفاده می‌شود.
  • بایننس کوین (BNB): بایننس بزرگ‌ترین صرافی رمزارز دنیا ازلحاظ حجم ترید روزانه است. این صرافی اکوسیستم کاملی از ارزهای دیجیتال ازجمله بایننس چِین و رمزارز بومی آن بایننس کوین، بایننس آکادمی، تراست ولت و… را برای کاربران ایجاد کرده است.
  • ریپل (XRP): دفترکل ریپل (XRP Ledger) بلاک‌چینی منبع‌باز و عمومی محسوب می‌شود که برای انجام سریع‌تر و ارزان‌تر پرداخت‌ها طراحی شده است و رمزارز بومی آن ریپل نام دارد.
  • بیت کوین کش (BCH): بیت کوین کش سیستم پرداخت همتا‌به‌همتای پرداخت الکترونیکی است و هدف آن تبدیل‌شدن به پولی جهانی برای انجام پرداخت‌های سریع با کارمزد ناچیز و حجم تراکنش زیاد (بلوک‌های بزرگ‌تر) است.
  • لایت کوین (LTC): لایت کوین رمزارزی است که با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین برای انجام پرداخت‌های سریع و ایمن و با کارمزد اندک طراحی شده است.
  • پالیگان (MATIC): پالیگان (ماتیک سابق) اولین پلتفرم مقیاس‌پذیری و زیرساخت توسعه اتریوم با استفاده آسان و چهارچوب مناسب است و با ویژگی اصلی آن، یعنی Polgygon SDK، می‌توان اپلیکیشن‌های گوناگونی ایجاد کرد.
  • ایاس (EOS): شبکه ایاس پلتفرم بلاک‌چینی منبع‌بازی است که بر عملکرد کم‌نظیر، انعطاف‌پذیری درخورتوجه، امنیت فراوان و تجربه مثال‌زدنی توسعه‌‎دهندگان تمرکز دارد. ایاس به‌کمک ماشین مجازی خود درصدد حذف کارمزد تراکنش‌هاست.
  • کاردانو (ADA): کاردانو بلاک‌چین عمومی و متن‌باز و غیرمتمرکزی است که اجماع اثبات سهام (PoS) را به‌کار می‌گیرد. از اهداف کاردانو به استفاده بهینه از انرژی و کاهش کارمزد و افزایش سرعت تراکنش می‌توان اشاره کرد. ADA توکن بومی شبکه کاردانوست.
  • لینک (LINK): چین‌لینک پلتفرمی رمزارزی است که به شرکت‌های غیربلاک‌چینی کمک می‌کند تا به شیوه‌ای امن به بسترهای بلاک‌چینی متصل شوند. چین‌لینک میان‌افزاری است که قراردادهای هوشمند را به داده‌های خارج از بلاک‌چین متصل می‌سازد. رمزارز بومی شبکه چین‌لینک LINK نام دارد و از آن برای وثیقه‌گذاری و انجام پرداخت به اپراتورهای شبکه و قراردادهای هوشمند استفاده می‌شود.
  • فانتوم (FTM): فانتوم با ایجاد ترکیبی از سرعت زیاد و کارمزد اندک، درصدد رقابت با اتریوم است. بلاک‌چین فانتوم که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند، اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ شروع به‌کار کرد. FTM توکن بومی شبکه فانتوم است.
  • یونی‌سواپ (UNI): یونی‌سواپ صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است و از روش بازارسازی همتا‌به‌همتا استفاده می‌کند. این صرافی توکنی با نام یونی‌سواپ و نماد UNI صادر می‌کند. کاربرد این توکن بیشتر در ایجاد مشوق برای کاربران هنگام استفاده از پلتفرم است.
  • پولکادات (DOT): پولکادات پروتکلی منبع‌باز و چند‌زنجیری است که برای اتصال امن بلاک‌چین‌ها به یکدیگر و انتقال داده و توکن از بین بلاک‌چین‌ها استفاده می‌شود. پولکادات به‌عنوان بستری برای اینترنت غیرمتمرکز بلاک‌چین‌ها طراحی شده است که با نام وب ۳.۰ شناخته می‌شود.
  • دیسترالند (MANA): دیسنترالند پلتفرمی واقعیت مجازی است که از بلاک‌چین اتریوم استفاده می‌کند و به کاربران امکان ساخت و تجربه و کسب درآمد از محتوا و اپلیکیشن‌ها را می‌دهد. در این دنیای مجازی، کاربران می‌توانند قطعات زمین مجازی را بخرند و در آن گردش و درآمد کسب کنند.
  • سندباکس (SAND): سندباکس دنیای واقعیت مجازی مبتنی‌بر بلاک‌چین است که برای کاربران امکان ساخت و خرید‌و‌فروش دارایی‌های دیجیتال را در قالب بازی فراهم می‌کند.
  • اکسی اینفینیتی (AXS): اکسی اینفینیتی بازی مبارزه‌ای و تجارتی مبتنی‌بر بلاک‌چین است. اکسی از بازی‌هایی چون پوکیمون و تاماگوتچی الهام گرفته است و به بازی‌کنندگان امکان جمع‌آوری، پرورش، مبارزه و خرید‌و‌فروش موجوداتی به نام اکسی‌ها را می‌دهد.
  • کوانتوم (QTUM): کوانتوم بلاک‌چینی متن‌باز است که از اثبات سهام استفاده می‌کند و هدف آن استفاده از قدرت‌های بیت کوین و اتریوم در یک زنجیره است. Qtum بر‌اساس مدل تراکنش UTXO بیت کوین ساخته شده است و از قابلیت قراردادهای هوشمند و اجرای دپ‌ها پشتیبانی می‌کند.
  • کازماس (ATOM): کازماس که از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند، برای حل مشکل مقیاس‌پذیری طراحی شده است. به‌لطف چهارچوب ماژولار این بلاک‌چین، توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌آسانی اپلیکیشن‌‌های غیرمتمرکز طراحی کنند. همچنین، کازماس به‌کمک پروتکل ارتباطی بین‌بلاک‌چینی با سایر بلاک‌چین‌ها راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کند.
  • نم (XEM): نِم رمزارزی همتا‌به‌همتا به‌شمار می‌آید و هدف آن تبدیل‌شدن به نزدک (NASDAQ) دنیای رمزارزهاست. نم که مخفف «جنبش جدید اقتصادی» است، واسط برنامه‌نویسی و معماری را دراختیار شرکت‌هایی قرار می‌دهد که می‌خواهند وارد عرصه بلاک‌چین شوند.
  • استپن (GMT): استپن اولین بازی موبایلی با توکن غیر‌قابل‌معاوضه (NFT) و مکانیسم «حرکت کن و پول دربیار» بر بستر شبکه سولاناست. در این بازی، کاربران می‌توانند با تهیه ان‌اف‌‌تی‌های کفش ورزشی (Sneakers) و قدم‌زدن و دویدن در بیرون از خانه، ارز دیجیتال پاداش بگیرند.
  • آوالانچ (AVAX): آوالانچ بلاک‌چینی لایه‌اول است و به‌عنوان پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و شبکه‌های بلاک‌چینی شخصی‌سازی‌شده عمل می‌کند. این بلاک‌چین با توانایی خروج ۶,۵۰۰ تراکنش در ثانیه، رقیبی برای اتریوم محسوب می‌شود.
  • میکر (MKR): میکر توکن حاکمیتی میکردائو (MakerDAO) و پروتکل میکر است. میکردائو سازمان غیرمتمرکز و پروتکل میکر پلتفرمی نرم‌افزاری مبتنی‌بر اتریوم هستند که به کاربران امکان مدیریت و صدور رمزارزهای پایدار دای (DAI) را می‌دهند.
  • آوه (AAVE): آوه پروتکل مالی غیرمتمرکز است که به کاربران امکان وام‌دادن و وام‌گرفتن را می‌دهد. وام‌دهندگان با واریز دارایی‌های دیجیتال به استخرهای نقدینگی سود دریافت می‌کنند و وام‌گیرندگان نیز می‌توانند با واریز رمزارزهای خود به‌عنوان وثیقه وام‌های سریع دریافت کنند.
  • ترون (TRX): ترون بلاک‌چینی غیرمتمرکز محسوب می‌شود و توکن بومی آن ترونیکس با نماد TRX است. در سال ۲۰۱۷، سازمانی سنگاپوری با نام بنیاد ترون این بلاک‌چین را بنیان نهاد. هدف ترون ایجاد سیستمی جهانی برای اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتال است.
  • دوج کوین (DOGE): دوج کوین میم‌کوینی همتابه‌همتا و متن‌باز است. از این رمزارز برای انجام پرداخت به‌هنگام خرید‌و‌فروش کالا و خدمات استفاده می‌شود. حمایت‌های جامعه کاربران و افرادی چون ایلان ماسک باعث شده است ارزش بازار این رمزارز به بیش از ۹میلیارد دلار برسد.
  • شیبا (SHIB): شیبا اینو آلت‌کوینی بر بستر بلاک‌چین اتریوم است و به‌عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌شود. ناگفته نماند ارزش بازار این میم‌کوین بیش از ۷میلیون دلار است.

سایر رمزارزهای اضافه‌شده به بخش مبدل تترلند

مبدل تترلند با بیش از 100 رمزارز

رمزارزهای اضافه‌شده به مبدل تترلند به این تعداد محدود نمی‌شوند و از دیگر رمزارزهای این بخش می‌توان به فایل‌کوین (FIL)، اینترنت کامپیوتر (ICP)، نیر پروتکل (NEAR)، چیلیز (CHZ)، استلار (XLM)، پکس گلد (PAXG) و الروند (EGLD)، تورچین (Rune)، یرن فایننس (YFI)، وان اینچ (1inch)، تزوس(XTZ)، پنکیک سواپ (CAKE)، انجین کوین (ENJ)، اوپتیمیسم (OP)، بیسک اتنشن توکن (BAT) و … اشاره کرد. برای مشاهده فهرست کامل رمزارزهای بخش مبدل، به این لینک مراجعه کنید.

اگر تاکنون در تترلند ثبت‌نام نکرده‌اید، کافی است از‌طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند در کمتر از ۱۰ دقیقه احراز هویت خود را تکمیل و اولین تراکنش‌تان را ثبت کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا