اخبار

کوچ سرمایه‌گذاران اتریوم کلاسیک و لایت کوین از eBay به Pushd

اتریوم کلاسیک و لایت کوین دو رمزارز برتر هستند که توجه بازار را به خود جلب کرده‌اند و همچنان جایگاه ویژه‌ای نزد سرمایه‌گذاران دارند. اتریوم کلاسیک روی شبکه‌ای غیرمتمرکز کار می‌کند و قراردادهای هوشمند را مدیریت می‌کند. درمقابل، لایت کوین رمزارزی برای تراکنش‌های آنلاین است.

در‌حال‌حاضر، ارزش کل بازار اتریوم کلاسیک (ETC) و لایت کوین (LTC) به‌ترتیب ۴میلیارد و ۶میلیارد دلار است. بااین‌حال، تفاوت زیادی در قیمت آ‌ن‌ها وجود دارد. قیمت هر واحد اتریوم کلاسیک ۲۸ دلار و و قیمت هر واحد لایت کوین ۸۴/۶۵ دلار است.

سرمایه‌گذاران دو کوین به‌شدت روی نوآوری در فضای تجارت الکترونیک که احتمالاً رهبر این صنعت است، سرمایه‌گذاری می‌کنند. در‌این‌میان، Pushd، پلتفرم غیرمتمرکز تجارت الکترونیک، از مزیت پیشرو‌بودن برخوردار است و در آینده رهبری بالقوه به‌شمار خواهد رفت.

اتریوم کلاسیک؛ شکست الگوی سر و شانه

به‌گزارش کریپتونیوز، الگوی سر و شانه الگویی نموداری است که در تحلیل تکنیکال برای پیش‌بینی تغییر روند از صعودی به نزولی استفاده می‌شود. این الگو از سه قله تشکیل شده است؛ به‌طوری‌که قله وسطی بلندترین قله و دو قله بیرونی از‌نظر ارتفاع به‌هم نزدیک هستند.

این الگو را می‌توان به‌عنوان خط پایه‌ای در نظر گرفت که پایین‌ترین نقاط بین قله‌ها را به‌هم وصل می‌کند. به‌تازگی الگویی از سر و شانه در اتریوم کلاسیک شکل ‌گرفته بود که در ۱۲آوریل۲۰۲۴ (۲۴فروردین۱۴۰۳) شکسته شد.

این موضوع برای سرمایه‌گذاران ETC نشانه خوبی نیست. اگر قیمت از الگوی شکست پیروی کند، مدت‌زمان اصلاح ممکن است طولانی‌تر شود و شاهد اصلاح چشمگیری در اتریوم کلاسیک باشیم. بر همین اساس، برخی از سرمایه‌گذاران اتریوم کلاسیک باتوجه‌به الگوی نزولی‌ای که تشکیل داده بود، به Pushd روی آورده‌اند.

لایت کوین؛ نمونه اولیه نقره دیجیتال

لایت‌کوین که اغلب با عنوان «نقره به طلای بیت‌کوین» شناخته می‌شود، رمزارزی همتا‌به‌همتا است که در سال ۲۰۱۱، چارلی لی، مهندس سابق گوگل، آن را بنیان نهاد. اگرچه لایت کوین شباهت‌های زیادی با بیت‌کوین دارد، به‌دلیل الگوریتم استخراج منحصربه‌فرد خود، Scrypt، از زمان تراکنش سریع‌تر و کارمزد کمتری برخوردار است. این الگوریتم استخراج آسان‌تر را با استفاده از سخت‌افزار درجه‌یک مصرف‌کننده و دموکراتیک‌کردن فرایند و افزایش تمرکززدایی فراهم می‌کند.

در سال‌های گذشته، پذیرش لایت‌کوین به‌طور پیوسته افزایش یافته و به‌عنوان رمزارز و روشی برای اجرای قراردادهای هوشمند و تسهیل تراکنش‌های فرامرزی کاربرد پیدا کرده است. زیرساخت قوی این رمزارز، از‌جمله ادغام شبکه لایتنینگ، مقیاس‌پذیری را بهبود می‌بخشد و استفاده از آن را در تراکنش‌های روزانه ترویج می‌کند.

پلتفرم Pushd مشابه لایت‌کوین از فناوری پیشرفته‌ای بهره می‌برد و این موضوع یکی دیگر از دلایل سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران لایت کوین در Pushd به شمار می‌رود.

Pushd؛ اولین در بازار غیرمتمرکز وب۳

Pushd به‌عنوان پلتفرم وب۳ پیشرفته با بازاری غیرمتمرکز در کانون توجه قرار گرفته است. این پلتفرم در پیش‌فروش فعلی خود با قیمت ۰/۱۴۴ دلار، ویژگی‌های مختلفی مانند سپرده و برداشت سریع، اعطای قدرت تصمیم‌گیری به دارندگان توکن، پاداش به کاربران وفادار و سرویس تعویض آسان را ارائه می‌دهد.

Pushd از شفافیت فراوانی برخوردار است و از دارایی‌های مختلف و تمرکززدایی پشتیبانی می‌کند. Pushd می‌خواهد با کاربرپسند‌بودن و نیازنداشتن به KYC و کارمزدهای ارزان‌تر از پلتفرم‌های سنتی، ساختار بازارهای آنلاین را تغییر دهد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا