اخباراخبار تترلندمقاله

از نو سبز شدیم (ریبرندینگ تترلند)

مسیر سبز ریبرندینگ و رونمایی از هویت بصری جدید تترلند

چهار سال از مسیری که در آن قدم گذاشتیم، می‌گذرد؛ مسیری که اکنون روزهای نخست پنجمین سالش را تجربه می‌کند؛ مسیری در دنیای پیچیده رمز ارزها که امیدها و چالش‌ها را در آن همراه شما پشت‌سر گذاشتیم. در این مسیر، همراه شما آموختیم و تجربه کردیم و به بلوغ رسیدیم. آموختیم و ایمان داریم که تمام احساسات، مزیت‌ها، ویژگی‌های کوچک‌و‌بزرگ و مفاهیم مخصوصِ تترلند به همراهی کاربران ما گره خورده است و باید برای محکم‌ترشدن این گره، تلاش کنیم که ریشه اعتماد بین تترلند و همراهان وفادار خود را همچون گذشته پویا و رو به رشد نگه داریم.

لوگو تترلند

زمان تغییر بزرگ فرا رسید

رشدی که تترلند در چهار سال گذشته با تکیه بر حمایت هم‌وطنان، انگیزه و انرژی تیم خود تجربه کرد، نویدبخش فرارسیدن روزهایی سرنوشت‌ساز بود؛ روزهایی تعیین‌کننده همچون بزنگاهی تاریخی برای رشد و بالندگی بیشتر و ترسیم چشم‌اندازی روشن به‌منظور نیل به اهداف بزرگ‌تر که یاد‌آور مفهوم مسیر دشوار، اما لذت‌بخش تغییر و دگرگونی بودند.
باید پذیرفت که تغییر هیچ‌گاه ساده نیست و خروج از منطقه امن، جسارت پیشرفت و بزرگ‌شدن همواره با چالش‌های کوچک‌وبزرگ همراه است؛ اما بذر انگیزه، تلاش و شجاعت درست همان چیزی است که در چهار سال فعالیت تترلند در فضای رمز ارز کشور در قلب تک‌تک اعضای این تیم کاشته شده است که برای شروع و به‌سرانجام‌رساندن تغییری بزرگ کافی بود.

ریبرندینگ تترلند

دنیای رمز ارزها دنیایی آمیخته با مفهوم پیشرفت و رشد و پویایی، یعنی علم است. سرعت گسترش و افزایش به‌کارگیری رمز ارزها در تمام دنیا چنان سریع بود که کشور ما نیز از این موج پیشرفت غافل نماند و شاهد محبوبیت این حوزه، به‌خصوص در سال ۱۴۰۰، بین مردم بودیم.

تترلند طی چهار سال فعالیت خود، همواره دغدغه‌ای به نام رفع نیاز فعالان حوزه رمز ارز و کاربران خود را در اولویت قرار داده است. ارائه سرویس‌های امن و پرسرعت و به‌صرفه در‌عین پایبندی به شفافیت، از اهداف اصلی ما در طول سال‌های فعالیتمان بوده است که با افزایش استقبال از رمز ارزها، ارائه چنین سرویس‌هایی به‌طور خاص از روزهای نخست سال ۱۴۰۰ در تترلند بیشتر قوت گرفت.

در این زمینه، احساس نیاز به رشد بیشتر و ایجاد تغییر بزرگ در برند یا ریبرندینگ تترلند رابطه‌ای تنگاتنگ با نیاز کاربران و فعالان حوزه رمز ارز داشت. رفع نیاز کاربران در حوزه تبادل و ایفای نقش مؤثرتر از گذشته در فضای رمز ارز کشور، عبور از دوران بلوغ و رشد بیشتری را برای تترلند می‌طلبید. براین‌ اساس،  قدم‌نهادن به مسیر دگرگونی را پذیرفتیم و ماه‌ها تحقیق، بررسی، نظرسنجی و تعامل را آغاز کردیم تا با انجام ریبرندینگ برای رفع نیاز کاربران و دستیابی به اهداف بزرگ‌تر، از نو سبز شویم.

 


هویت بصری جدید تترلند؛ جلوه‌ای از میراث گذشته، نمادی از چشم‌انداز آینده

این دگرگونی به‌معنای خلق شخصیتی نو برای تترلند است که علاوه‌بر تغییرات بنیادین، تغییرات ظاهری را نیز در آن شاهد هستیم. یکی از تغییراتی که در اولین نگاه با آن مواجه خواهید شد، تغییر در لوگو تترلند است که همچنان نمادهایی از گذشته را همراه خود دارد. عناصری مانند نشان و فام رنگی لوگو از روزهای پیش از ریبرندینگ تترلند به‌ارث برده شده‌اند تا نمادی باشند از اصالت تترلند و پیوند عمیقی که بین ما و کاربرانمان برقرار است.

سادگی نهایت هوشمندی است

لوگو جدید و تمامی عناصر آن که نشان‌دهنده هویت جدید و مسیر دگرگونی تترلند است، به‌عنوان توکن غیرمثلی (NFT) ثبت و در پلتفرم Open Sea قابل‌مشاهده است. این NFT و هویت بصری نو طی رویدادی به‌مناسبت پشت‌سر‌گذاشتن چهار سال فعالیت در فضای رمز ارز کشور رونمایی شد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا