اخبار تترلند

تترلند بیش از ۱۱هزار تتر به کاربران خود عیدی داد

با پایان‌یافتن کمپین «تتر عیدی بگیر» هدیه کاربران به حسابشان واریز شد

کمپین «تتر عیدی بگیر» تترلند از ۱۲ تا ۲۲اسفند برگزار شد و کاربران از آن استقبال کم‌نظیری کردند. در این کمپین که با روند صعودی بازار رمزارزها و افزایش قیمت تتر همراه بود، کاربران قبلی و جدید تترلند با انجام فعالیت‌های ساده می‌توانستند امتیاز دریافت کنند و به‌ازای هر امتیاز ۱ تتر عیدی بگیرند.

فعالیت‌های امتیازآور در این کمپین شامل دعوت دوستان و خرید یا فروش تتر بود. کاربران به‌ازای دعوت هریک از دوستان و آشنایان با کد دعوت تترلند و ثبت‌نام کامل فرد دعوت‌شده، ۱ امتیاز و به‌ازای هر ۲ تراکنش خرید یا فروش در معامله آسان، ۱ امتیاز دریافت می‌کردند. 

گفتنی است تترلند محدودیتی برای کسب امتیاز کاربران در نظر نگرفته بود. کاربران در حساب کاربری مربوط به کمپین خود می‌توانستند تعداد کل امتیازهای کسب‌شده همه کاربران و فرد دارای بیشترین امتیاز را به‌صورت زنده ببینند.

بنابر آخرین اطلاعات، در پایان روز سه‌شنبه ۲۲اسفند بیش از ۱۱هزار تتر به کاربران تترلند تعلق گرفته و فردی با بیش از ۱۸۰ امتیاز، بیشترین عیدی را دریافت کرده است.

گفتنی است این کمپین در‌مقایسه‌با دیگر کمپین‌های مشابه، یکی از بزرگ‌ترین جایزه‌ها ازنظر کلی و میانگین هدیه اعطایی به کاربران را داشته‌ است.‌

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا