اخبار

پیش‌فروش RECQ؛ نقطه عطف برای سرمایه‌گذاران DOGE و WIF

Rebel Satoshi) RBLZ) با چشم‌انداز غیرمتمرکز جامعه‌محور خود در فضای میم‌کوین‌ها شناخته می‌شود. RECQ توکنی کاربردی است که محبوبیت آن به‌عنوان گزینه سرمایه‌گذاری برتر ICO در حال افزایش است و بازده امیدوارکننده و حضور قوی را در پلتفرم‌های اصلی نوید می‌دهد.

با وجود بهبود اخیر بازار، دوج کوین (DOGE) زیر فشار عواملی مانند فعالیت نهنگ‌ها و کاهش علاقه سرمایه‌گذاران با نوسان قیمتی روبه‌رو است. بااین‌حال، کارشناسان به‌دلیل سود ماهانه‌اش ظرفیت‌های صعودی را در آن مشاهده می‌کنند.

Dogwifhat (WIF) میم‌کوینی پرنوسان است که قیمت آن پس از عرضه اولیه، تحت‌تأثیر ماهیت چنین توکن‌هایی افزایش چشمگیری یافت. برخلاف دوج کوین، ارزش این توکن بر‌اساس تبلیغات و گمانه‌زنی تغییر چشمگیری می‌کند.

Rebel Satoshi (RBLZ) به‌عنوان پیش‌گام تمرکززدایی و توانمندسازی جامعه در فضای رمزنگاری، پیش‌فروش RECQ را برعهده دارد. درمقابل، دوج کوین اخیراً اندکی کاهش قیمت را شاهد بود که به‌طور بالقوه روندهای گسترده بازار را به‌چالش می‌کشد. بااین‌حال، Dogwifhat (WIF) با مشخصه نوسان‌های میم‌کوین‌ها وارد بازار شد و نوسان‌های قیمتی چشمگیری را به‌نمایش گذاشت.

پیش‌فروش RECQ؛ پیش‌گام تمرکززدایی و توانمندسازی جامعه

به‌گزارش کریپتونیوز، Rebel Satoshi (RBLZ) با رویکرد جامعه‌محور و غیرمتمرکزش نیرویی قدرتمند در بخش میم‌کوین‌ها است. Recusantsهای Rebel Satoshi با یک هدف اصلی هدایت می‌شوند: رقابت با قراردادهای تثبیت‌شده و باز‌کردن درهای تمرکززدایی. 

نکته جالب این است که شخصیت شورشی و روحیه قوی گای فاوکس و ساتوشی ناکاموتو که هدفشان سرنگونی هنجارهای پذیرفته‌شده مالی بود، در Rebel Satoshi گنجانده شده است. این اقتصاد دوگانه به‌عنوان چراغ راهی عمل می‌کند که نشان‌دهنده وحدت و مخالفت با وضعیت موجود است.

معامله‌گران باتجربه از RECQ به‌عنوان بهترین ICO برای سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنند. RECQ توکن کاربردی روزانه با اقتصاد دوگانه Rebel Satoshi است؛ درحالی‌که توکن RBLZ به‌عنوان توکن حاکمیتی پلتفرم عمل می‌کند.

در پیش‌فروش فعلی، توکن‌ RECQ با قیمت ۰/۰۰۳۷ دلار دردسترس است و این قیمت در دور بعدی به ۰/۰۰۴۴ دلار افزایش می‌یابد. با این پیش‌زمینه، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران در مرحله 1 RECQ  فعلی تا مرحله پیش‌فروش بعدی، سود حدوداً ۱۹درصدی را کسب کنند. 

درمقابل از زمان پایان پیش‌فروش، $RBLZ در‌حال‌حاضر معامله در Coinbase Tier 1 CEX و Uniswap DEX را آغاز کرده است. همچنین، فهرست‌های متعددی را در Dextools و Coingecko به‌دست آورده است.

سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال فرصت سرمایه‌گذاری می‌گردند، ممکن است پیش‌فروش RECQ را فرصتی طلایی برای پیوستن به پروژه‌ای بدانند که استانداردهای جدیدی را در میم‌کوین‌ها تعیین می‌کند. بنیادهای این پروژه به آن اجازه می‌دهد تا به یکی از آلت‌کوین‌های برتر بازار تبدیل شود.

مشکلات بازار DOGE؛ بینش و سرمایه‌گذاری

پس از بهبود اخیر بازار رمزارزها، قیمت دوج‌کوین اندکی افت کرد. بر‌اساس داده‌های 21milyon.com، مسیر افت دوج کوین قیمت آن را به کمتر از ۰/۲۰۰ دلار رساند. همان‌طور‌که در داده‌های زنجیره‌ای دیده می‌شود، این موضوع پیامدهای زیادی مانند ازدست‌دادن علاقه سرمایه‌گذاران در پی داشته است.

داده‌های زنجیره‌ای منتشر‌شده Coinglass نشان می‌دهد حجم مشتقات DOGE به ۳/۹۷میلیارد دلار رسیده است که از کاهش ۵/۰۴درصدی آن حکایت می‌کند. با وجود تمام این معیارهای نزولی، کارشناسان بر این باورند که دوج کوین ظرفیت‌های صعود خود را از دست نداده است؛ زیرا هنوز ۱۲/۸۵درصد بالاتر از نمودارهای ماهانه است.

کارشناسان اصرار می‌کنند که اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاران DOGE است تا در افت قیمت خرید خود را انجام دهند؛ زیرا انتظار می‌رود بازار رمزارزها با الهام از رویداد هاوینگ بیت کوین در آینده صعودی بماند.

در هفته دوم آوریل ۲۰۲۴، دوج کوین با ۰/۱۸۹۹ دلار معامله شد. این در حالی است که در هفته گذشته، قیمتش ۰/۸۸درصد رشد کرده بود. تحلیلگران انتظار دارند که قیمت دوج‌کوین با افزایش تقاضا به ۰/۲۱۵۰ دلار در آوریل افزایش یابد. ازاین‌رو، DOGE یکی از آلت‌کوین‌های ایدئال برای سرمایه‌گذاری است.

ظهور Meteoric Dogwifhat؛ حدس‌و‌گمان و ظرفیت‌های میم‌کوین

در دسامبر‌۲۰۲۳، Dogwifhat (WIF) با قیمت ۰/۰۰۱۵۵۵ دلار وارد بازار آزاد شد. در پایان آن ماه، قیمت Dogwifhat (WIF) به ۰/۳۰ دلار افزایش و در ژانویه‌۲۰۲۴، به ۰/۰۸ دلار کاهش یافت. این نوسان‌های عظیم در قیمت، ماهیت پرآشوب میم‌کوین‌ها مانند Dogwifhat (WIF) را نشان می‌دهد.

شایان ذکر است که Dogwifhat (WIF) از دوج‌کوین الهام گرفته است؛ اما بر‌خلاف آن، تنها از اتفاقات و شایعات نیرو می‌گیرد. در افزایش اخیر میم‌کوین‌های برتر، Dogwifhat (WIF) بیش از ۴۰۸/۳۳درصد در یک ماه افزایش یافت و قیمتش از ۰/۶۰ دلار در ۲۷فوریه‌۲۰۲۴ به ۳/۰۵ دلار تا ۲۷مارس رسید.

در هفته دوم آوریل۲۰۲۴، Dogwifhat (WIF) با ۰/۳۲درصد افزایش درمقایسه‌با هفته اول این ماه با قیمت ۳/۹۳ دلار معامله شد. تحلیلگران می‌گویند که قیمت Dogwifhat (WIF) با افزایش تقاضا در بازار به ۴/۸۵ دلار در آوریل افزایش خواهد یافت. ازاین‌رو، WIF در‌حال‌حاضر به‌عنوان بهترین رمزارز برای سرمایه‌گذاری رتبه‌بندی می‌شود.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا