اخبار

اتحاد تلگرام و تتر: ارسال پرداخت‌های USDT ازطریق شبکه TON و کیف‌پول تلگرام

پلتفرم پیام‌رسان رمزگذاری‌شده تلگرام و تتر با‌هم متحد شده‌اند تا کاربران بتوانند ازطریق شبکه TON و کیف‌پول تلگرام، پرداخت‌های USDT را ارسال کنند. خبر این همکاری روز جمعه در کنفرانس Token2049 در دبی رسماً اعلام شد.

طبق اعلامیه رسمی منتشرشده، ازاین‌پس امکان ارسال پرداخت‌های USDT در تلگرام ازطریق شبکه باز TON و کیف‌پول تلگرام برقرار شده است. اکنون کاربران تلگرام می‌توانند ازطریق TON، شبکه بلاک‌چین مستقلی که قبلاً این پیام‌رسان توسعه‌ داده بود، USDT بخرند و آن را برای دیگران ارسال کنند.

کریپتونیوز می‌نویسد که این ادغام با داشتن پایگاه کاربری بیش از ۹۰۰‌میلیون‌نفری تلگرام در سراسر جهان، می‌تواند باعث افزایش چشمگیر پذیرش این استیبل‌کوین شود. پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر گفت:

از آوردن USDT به شبکه TON هیجان‌زده هستیم؛ زیرا از چشم‌انداز آن‌ها برای اینترنت باز و غیرمتمرکز و سیستم مالی بدون مرز حمایت می‌کنیم. راه‌اندازی USDT روی TON امکان انتقالبی‌دردسر ارزش را در سطح جهانی با تجربه‌ای ساده که حتی می‌تواند با سیستم مالی سنتی مطابقت داشته باشد، فراهم می‌کند.

تتر بازسازی عظیمی را آغاز می‌کند

خبر همکاری در بحبوحه بازسازی عظیم برای تتر منتشر شد که روز گذشته چهار بخش تجاری جدید با تمرکز بر پایداری، داده، امور مالی و آموزش را اعلام کرد. در بیانیه تتر آمده است: 

توسعه تتر فراتر از استیبل کوین USDT که به‌خوبی تثبیت شده است، از تغییر الگو در رویکرد آن‌ها به توانمندسازی مالی حکایت می‌کند.

این شرکت درادامه گفت:

تتر با تمرکز بر راه‌حل‌های پایدار سازگار با نیازهای افراد، جوامع، شهرها و کشورها، استخراج مسئولانه بیت کوین، زیرساخت هوش مصنوعی و پلتفرم‌های ارتباطی غیرمتمرکز، به‌طور فعال در ایجاد اکوسیستم مالی و فناوری آینده‌نگر مشارکت می‌کند.

باتوجه‌به تلاش‌های اخیر قانون‌گذاران آمریکایی برای پیشبرد قوانین مرتبط با استیبل‌کوین‌ها، گسترش فراتر از استیبل کوین اصلی این شرکت ممکن است استراتژی بلندمدت امیدوارکننده‌ای باشد.

در روز چهارشنبه، نمایندگان سینتیا لومیس و کریستن گیلیبراند، لایحه Lummis-Gillibrand Payment Stablecoin Act of 2024 را معرفی کردند. این قانون به‌دنبال ایجاد چهارچوب‌های نظارتی برای ناشران استیبل‌کوین در سطوح فدرال و ایالتی است.

این لایحه پیشنهادی از ناشران استیبل کوین می‌خواهد که ذخایر یک‌به‌یک را حفظ و استیبل‌کوین‌های الگوریتمی بدون پشتوانه را ممنوع و از استفاده غیرمجاز آن‌ها به‌واسطه هر دو ناشر و کاربر جلوگیری کنند.

سناتور گیلیبراند گفت:

تصویب چهارچوب نظارتی برای استیبل‌کوین‌ها به‌منظور حفظ سلطه دلار آمریکا، ترویج نوآوری مسئولانه، حمایت از مصرف‌کنندگان و سرکوب پول‌شویی و امور مالی غیرقانونی کاملاً ضروری است.

هنوز مشخص نیست که مقررات نوظهور استیبل کوین چگونه بر برنامه‌های تتر و تلگرام برای افزایش استفاده عمومی از سیستم‌های پرداخت همتا‌به‌همتا تأثیر می‌گذارد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا