اخبار تترلند

خرید و فروش تتر، ساده‌تر از همیشه!

امکان استفاده از کیف تتر برای تمام کاربران تترلند فراهم شد

مفاهیم بسیاری هستند که با نام رمز ارزها گره خورده‌اند؛ از‌ جمله امنیت معامله، سرعت تبادل و  کارمزد خریدوفروش. فعالان این حوزه به‌خوبی می‌دانند که هر‌یک از این مفاهیم ممکن است چقدر مهم باشند و در جایگاه خود، نیاز هر سرمایه‌گذار را برطرف کنند. 

تترلند همواره کوشیده است تا با شناخت و برطرف‌کردن نیاز کاربران، تجربه‌ای خوشایند از خرید و فروش تتر و فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال برای آنان رقم بزند. پس از راه‌اندازی سرویس‌هایی ازجمله واریز آنی تتر، تسویه تومانی فوری، پاداش دعوت دوستان و احراز هویت فوری که با هدف افزایش سرعت و سهولت تبادل تتر اجرایی شدند، هم‌اکنون سرویس جدیدی با عنوان کیف تتر در تترلند راه‌اندازی شده است.

سرویس کیف تتر مزیت‌های متعددی دراختیار کاربران قرار می‌دهد که با آن می‌توانند از سادگی بیشتر در معاملات بهره ببرند. همچنین، این سرویس سبب می‌شود که کاربران تترلند درمقایسه‌با گذشته معاملات به‌صرفه‌تری را تجربه کنند. درادامه این مطلب، درباره مزیت‌های کیف تتر تترلند بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کارمزد صفر

 

مزیت‌های کیف تتر

تبادل به‌صرفه

تا پیش از راه‌اندازی سرویس کیف تتر در تترلند، برای خرید USDT باید آدرس کیف‌پول مقصد را وارد و تتر خریده‌شده را در آن دریافت می‌کردید و برای انتقال تتر نیز، کارمزدی به نام کارمزد شبکه به شبکه بلاک‌چین (ترون یا اتریوم) می‌پرداختید. در‌حال‌حاضر، حداقل میزان این کارمزد برای شبکه ترون (تتر TRC-20) برابر با ۱ تتر و برای شبکه اتریوم (تتر ERC-20) برابر با ۲۵ تتر است. همان‌طورکه می‌دانید، تترلند در تعیین میزان و دریافت این کارمزد ذی‌نفع نیست و شبکه بلاک‌چین روی این مسئله کاملاً مؤثر است.

سرویس کیف تتر راهی است هموار که تترلند پیش روی کاربران خود قرار داده تا با ازمیان‌برداشتن کارمزد شبکه برای تبادل در تترلند، امکان خریدوفروش تتر را در به‌صرفه‌ترین حالت ممکن برایشان فراهم کند. هم‌اکنون با انتخاب گزینه «کیف تتر» در فرایند خرید USDT، می‌توانید تترهای خریده‌شده را مستقیماً به این کیف در حساب کاربری‌تان واریز کنید تا نیاز به پرداخت کارمزد شبکه نداشته باشید.

روش دریافت تتر

ساده‌ترشدن فرایند تبادل تتر

همان‌طورکه در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، ساده‌تر‌شدن فرایندها از دیگر مزیت‌های سرویس کیف تتر تترلند است. یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران گرامی همواره با آن دست‌به‌گریبان بودند، واردکردن کد TXID (شناسه تراکنش) پس از انتقال تتر در فرایند فروش آن بود. پس از راه‌اندازی این سرویس، در‌صورتی‌که برای فروش USDT از موجودی کیف تتر خود پرداخت را انجام دهید، به واردکردن کد TXID نیازی نیست و با سرعت و سهولت بیشتر، می‌توانید درخواست فروش خود را ثبت کنید.

شایان ذکر است که امکان برداشت USDT ازطریق کیف تتر نیز فراهم است. با واردشدن به پیش‌خوان و بخش کیف‌پول، به‌سادگی از کیف تتر خود به هر مقصد دیگری می‌توانید برداشت کنید. برای این کار، تنها کافی است که پس از انتخاب گزینه برداشت، ابتدا ایمیلتان را تأیید کنید و درادامه با تعیین مقدار تتر و واردکردن آدرس کیف‌پول مقصد، عملیات برداشت را انجام دهید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. درود بر شما جناب محمدی. سپاس از اینکه دیدگاه خود را با ما به‌اشتراک گذاشتید.
      تترلند با راه‌اندازی سرویس نرخ خرید و فروش یکسان، شکاف قیمتی را از بین برده و در نتيجه کارمزد پنهان وجود نخواهد شد. لازم به توضیح است باتوجه به سطح کاربری شما، کارمزدها به‌صورت پلکانی کاهش خواهند داشت.
      از همراهی شما ممنونیم.

  1. لطفا قیمت های مقایسه صرافی هارو بزارید و اینکه نرخ کارمزدتون مشخص نیست / من دیروز تتر خریدم بعد از گذشت حدد 24 ساعت هنوز به کیف پولم تو صرافی کوکوین واریز نشده چرا انقد دیر واریز انجام میشه / و اینکه میشه بفرمایید کارمز شما به نسبت بقیه صرافی ها چقد پایین تر یا بالاتره ؟

    1. درود بر شما جناب شهبازی.
      ميزان کارمزدها را می‌توانید در در صفحه اصلي از طریق این لینک با جزئيات مشاهده کنید.
      همراه ارجمند، تترلند با راه‌اندازی سرویس نرخ خرید و فروش یکسان، شکاف قیمتی را از بین برده و در نتيجه کارمزدهای ينهان نیز از بین می‌روند. کارمزدها در تترلند باتوجه به سطح کاربری به‌صورت پلکانی کاهش خواهند داشت.
      لازم به ذکر است طبق شرایط و قوانین ذکر شده در وب‌سایت تترلند، بنا به دستور پلیس فتا، تسویه رمزارز در خریدهای اول ۲۴ساعت بعد انجام می‌شود و پس از آن تسویه تتر به‌صورت آنی خواهد بود.
      از اینکه همراه ما هستید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا