آموزشمقاله

ارز دیجیتال پیکاسو (PICA) چیست؟

ارز دیجیتال پیکاسو (PICA) نوعی دارایی دیجیتالی است که به‌عنوان وسیله‌ای برای تبادل کالا و خدمات طراحی شده است. این پلتفرم مبتنی‌بر بلاک‌چین اتریوم است و از استاندارد توکن ERC-20 استفاده می‌کند. 

بنیان‌گذاران سکه پیکاسو (PICA) ژان‌میشل باسکیا و دیوید بووی و اندی وارهول هستند. پیکاسو در سال ۱۸۸۱ در مالاگا اندلس به‌دنیا آمد. او در سال ۱۸۹۴ به بارسلونا نقل‌مکان و فعالیت هنری خود را به‌عنوان نقاش آغاز کرد. سپس، در سال ۱۹۰۷ به پاریس مهاجرت کرد و به یکی از هنرمندان مشهور قرن بیستم تبدیل شد.

پیکاسو (PICA) به‌دلیل ارزش هنری‌اش ارزشمند است. پیکاسو را یکی از هنرمندان تأثیرگذار و شاخص تمام دوران می‌دانند. آثار او در بسیاری از موزه‌های جهان به‌نمایش گذاشته و به قیمت هنگفتی فروخته شده است.

در این مقاله از بلاگ تترلند، قصد داریم درباره پلتفرم پیکاسو صحبت کنیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پیکاسو PICA

بهترین جایگزین برای پیکاسو (PICA)

۱. بیت کوین (BTC)

بیت کوین ارز دیجیتالی است که از رمزنگاری برای ایمن‌کردن تراکنش‌ها و کنترل ایجاد واحدهای جدید استفاده می‌کند.

۲. اتریوم (ETH)

اتریوم پلتفرم غیرمتمرکزی است که قراردادهای هوشمند را اجرا می‌کند. در این پلتفرم، برنامه‌ها دقیقاً مطابق برنامه‌ریزی بدون هیچ‌گونه احتمال تقلب یا دخالت شخص ثالث اجرا می‌شوند.

۳. لایت کوین (LTC)

لایت کوین ارز دیجیتال همتا‌به‌همتایی است که امکان پرداخت فوری به هرکسی را در جهان فراهم و از فناوری بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند.

۴. بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش نسخه جدیدی از بیت کوین است که تراکنش‌های سریع‌تر و محدودیت اندازه بلوک بزرگ‌تر از بیت کوین اصلی را ارائه می‌دهد.

سرمایه‌گذاران پیکاسو

PICA شرکت مدیریت دارایی دیجیتال است که دسترسی سرمایه‌گذاران نهادی را به ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک‌چین فراهم می‌کند. در سال ۲۰۱۷، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران بارت استفنز و CTO رایان زورر این شرکت را تأسیس کردند. PICA در دو دور سرمایه‌پذیری ده‌میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

چرا در پیکاسو (PICA) سرمایه‌گذاری کنیم؟

پیکاسو پلتفرم هنر دیجیتال است که امکان خریدوفروش و تجارت آثار هنری را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه‌براین، این شرکت امکانات مختلفی مانند گالری‌های هنری و منابع آموزشی و خانه حراج را ارائه می‌کند. در‌حال‌حاضر، ارزش بازار پیکاسو ۱.۸میلیارد دلار است و یکی از پلتفرم‌های محبوب هنر دیجیتال در بازار به‌شمار می‌آید.

پیکاسو (PICA)؛ شراکت و روابط

پیکاسو به‌دلیل همکاری با هنرمندان دیگر شناخته شده است. برخی از مشارکت‌های معروف او با ژرژ براک و خوان گریس و فرناند لژر است. این همکاری‌ها به ایجاد برخی از نقاشی‌های نمادین‌ قرن بیستم منجر شد؛ مانند گرنیکا و Les Demoiselles d’Avignon و The Women of Algiers.

روابط بین پیکاسو و همکارانش اغلب پرآشوب بود. آنان اغلب درزمینه جهت هنری بحث می‌کردند و درباره اینکه کدام نقاشی را خلق کنند، اختلاف‌نظر داشتند. با‌این‌حال، همکاری‌شان به برخی از نقاشی‌های نمادین  قرن بیستم منجر شد.

ویژگی‌های پیکاسو (PICA)

  • پیکاسو به‌خاطر آثار هنری منحصر‌به‌فرد و خلاقانه‌اش شناخته شده است.
  • پیکاسو را یکی از هنرمندان تأثیرگذار تمام دوران می‌دانند.
  • آثار پیکاسو اغلب با دوران مدرن مرتبط است.

نکته: پیکا ارز دیجیتالی است که از الگوریتم PoW استفاده می‌کند. این رمزارز در فوریه۲۰۱۸ ایجاد و در‌مجموع ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ پیکا عرضه شده است.

چگونه با پیکاسو (PICA) شروع کنیم؟

پیکاسو ارز دیجیتالی است که از الگوریتم SHA-256 استفاده می کند. این ارز دیجیتال در ۲۴فوریه۲۰۱۴ معرفی شد و در‌حال‌حاضر، به‌عنوان دهمین ارز دیجیتال با‌ارزش شناخته می‌شود.

پیکاسو دارایی دیجیتالی است که در بازار آزاد معامله می‌شود. عرضه پیکاسو ثابت نیست و با تقاضای خریداران در بازار آزاد تعیین می‌شود. توزیع پیکاسو نیز بر‌اساس تقاضای خریداران در بازار آزاد تعیین می‌شود. الگوریتم پیکاسو برنامه‌ای کامپیوتری است که از تصویری دو‌بعدی تصویری سه‌بعدی ایجاد می‌کند.

پیکاسو PICA

کیف‌پول‌های اصلی پیکاسو

کیف‌پول‌های مختلف پیکاسو (PICA) در بازار موجودند. برخی از کیف‌پول‌های محبوب پیکاسو (PICA) عبارت‌اند از: Picasso (PICA) Nano و Picasso (PICA) Classic و Picasso (PICA) Max. صرافی‌های اصلی پیکاسو نیز PICA) Binance و Bitfinex و Kraken هستند.

جمع‌بندی

جاستین سان‌، بنیان‌گذار بلاک چین ترون (TRX) و مدیرعامل بیت‌تورنت (BTT)، رسماً تأیید کرد که Femme Nue Couchee Au Collier اثر پابلو پیکاسو با موفقیت در پلتفرم ترون، توکن‌سازی شده است. بر‌اساس خبر رسمی‌ای که بنیاد ترون (TRX) منتشر کرده است، نقاشی پابلو پیکاسو که اخیراً به جاستین سان فروخته شده، به‌عنوان توکن TRC-721 در بلاک چین ترون گنجانده شده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا