اخبار تترلند

نسخه جدید تترلند؛ تجربه بهترین نسخه خود بودن

هر کسب‌وکاری تلاش می‌کند برای ایجاد تجربه کاربری بهتر با درنظر‌گرفتن نیازهای کاربرانش از یک‌ سو و از سوی‌ دیگر پیشرفت تکنولوژی روز، خود را بهینه کند. براساس همین هدف، نسخه جدید تترلند منتشر شد.

در کسب‌وکارهای دیجیتال، بخش مهمی از بهینه‌سازی در اپلیکیشن و وب‌سایت نمایان می‌شود. عواملی مثل راحتی و سرعت کار در پنل‌ کاربری یا قسمت‌های مختلف وب‌سایت باعث می‌شود کاربر تجربه متمایزی را در ارتباط با کسب‌وکار تجربه کند. این تمایز درنهایت باعث جذب کاربران بیشتری خواهد شد و بازی بردبردی برای نام‌ تجاری و کاربر رقم می‌زند.

رمز موفقیت در این کار چیزی نیست مگر توجه مدام به نیاز کاربران و خواسته‌هایشان. به همین ترتیب، راهبران هر کسب‌وکار دیجیتال همواره باید خود را با توسعه تکنولوژی در دنیا همگام کنند تا درنهایت کاربر از بهتر‌شدن شرایط سود ببرد.

تترلند

معیارهایی برای نسخه ۷.۰ تترلند 

تترلند توجه به نیاز کاربر و به‌روزبودن را اصول مهم در طراحی و توسعه محصول می‌داند و امسال نیز با رونمایی نسخه ۷.۰ اپلیکیشن و وب‌سایت خود، گامی روبه‌جلو برای جلب رضایت کاربرانش برداشته است.

اگر نگاهی گذرا به سرفصل‌های توسعه محصول تترلند در سال گذشته بیندازیم، در‌می‌یابیم خدماتی مثل معامله آسان تتر، بازار تترلند، مبدل رمزارزی و تسویه فوری تومان با‌توجه‌به نیاز کاربران ارائه و خوشبختانه استقبال چشمگیری از آن‌ها شد.

رضایت کاربران از امکانات جدید در گذشته بدین‌معنا بود که راه درست است؛ به‌همین‌دلیل، در نسخه جدید تترلند با همان مختصات خدمات نوین و بهینه‌کردن خدمات قبلی در دستور کار قرار گرفت و به نتایج جالبی در نسخه تازه Tetherland منجر شد که درادامه‌، آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

تترلند

نسخه ۷.۰ تترلند چه ویژگی‌هایی دارد؟

نسخه جدید وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند همگام با شعار برند تترلند با عنوان «سادگی، نهایت هوشمندی است» بیش از هرچیز به سادگی اندیشیده است؛ سادگی‌ای که در خود سرعت و سهولت را نیز به‌همراه دارد.

۱. سرعت عملیات‌ها بهتر شده است

در نسخه جدید تترلند یکی از بهینه‌سازی‌های مهم در افزایش سرعت تمامی فرایندها رخ داده‌ است. در این نسخه، عملیات فرایندهای خرید، فروش، واریز و برداشت ۲ برابر شده‌اند و این به‌معنای ایجاد آرامش و رضایت بیشتر در کاربران محترم تترلند است.

۲. سرعت فنی بهبود پیدا کرده است

یکی از مسائل مهم برای کاربران خدمات اینترنتی افزایش سرعت بارگذاری هر وب‌سایتی است. Tetherland توانسته‌ است به‌شکل درخورتوجهی سرعت لودینگ وب‌سایت خود در نسخه جدیدش را تا ۳ برابر افزایش دهد.

۳. با نسخه PWA تترلند نگران ناسازگاری نباشید

از این به‌بعد نگران ناهماهنگی نسخه وب یا اپلیکیشن تترلند نباشید؛ چراکه نسخه تازه وب‌اپلیکیشن تترلند با همه دستگاه‌ها سازگار است و آن را روی تمامی دستگاه‌ها می‌توان نصب کرد.

۴. کارمزدها کاهش پیدا می‌کند

برای جلب رضایت بیشتر کاربران محترم، تترلند در کارمزدهای خود بازنگری جدی کرده است. اگرچه Tetherland در میان صرافی‌های موجود یکی از کمترین کارمزدها را دارد، هم‌اکنون در نسخه جدید تترلند کارمزد معامله آسان و کارمزد پله‌ای سرویس بازار کاهش ۲۰درصدی یافته‌اند.

۵. فاصله میان سطوح کاربری کمتر می‌شود

تخفیفات کارمزدی برای کاربران سطوح مختلف یکی از جذابیت‌های تترلند است. در این نسخه ارتقای سطح کاربری نیز راحت‌تر شده است: حجم معامله موردنیاز برای افزایش سطح کاربری ۵۰درصد و افزایش سطح کاربری برای دستیابی به کارمزد کمتر کاهش یافته است.

۶. این نسخه سازگارتر است 

نسخه جدید تترلند تجربه کاربری و نمایش بهتر در تمامی سیستم‌های نمایشگر با انواع رزولوشن را به‌ارمغان می‌آورد.

۷. تترلند از ۸ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند

علاوه‌بر زبان فارسی، زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی و روسی در این نسخه پشتیبانی خواهند شد.

 ۸. پیشخوان کاربری تغییر می‌کند

در این نسخه، پیشخوان حرفه‌ای مدیریتی در‌اختیار کاربران محترم قرار خواهد گرفت که  کار با Tetherland را راحت‌تر می‌کند.

۹. دسترسی سریع تبدیل مهیاست

امکان دسترسی سریع به تبدیل سریع تتر به تومان و برعکس فراهم شده است.

۱۰. اعلان‌های تترلند شما را در جریان همه‌چیز قرار می‌دهد

بخش اعلان‌ها به پنل کاربری تترلند افزوده شده است و جدیدترین اطلاعیه‌ها را نیز در این بخش می‌توان مشاهده کرد.

۱۱. دسته‌بندی تاریخچه مرتب شده‌اند

تاریخچه و رسید‌ها به‌صورت منظم با قابلیت دسته‌بندی دردسترس کاربران قرار گرفته است.

۱۲. طرح دعوت دوستان دقیق‌تر شده‌است

امکان کنترل حرفه‌ای برای دعوت دوستان و ارتقای آن فراهم شده است.

۱۳. از قابلیت تم تاریک (Dark Mode) استفاده کنید

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید نسخه جدید تترلند افزوده‌شدن تم تاریک است. هرچند این مجموعه به دلایل مختلف با استفاده از تم تاریک موافق نبود؛ اما به‌درخواست فراوان کاربران، این قابلیت به نسخه جدید تترلند اضافه شده‌ است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا