اخبار تترلندمتوسطمقاله

آشنایی با قلک، تازه‌ترین محصول تترلند

چقدر با تازه‌ترین محصول تترلند، یعنی «قلک»، آشنایی دارید؟ سودکردن در بازار رمزارزها آن‌قدر هم که فکر می‌کنید، دشوار و پرریسک نیست؛ زیرا در‌کنار معامله‌کردن، روش‌های دیگری نیز برای درآمدزایی در این بازار پیش روی شما قرار دارند. یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد در بازار کریپتوکارنسی، استیکینگ (Staking) است. 

تترلند سرویس اختصاصی استیکینگ خود را با نام «قلک» در‌اختیار فعالان ایرانی بازار رمزارزها قرار داده است. قلک تترلند حتی در‌برابر بهترین پلتفرم‌های استیکینگ خارجی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر می‌خواهید با مزایای سرویس استیکینک تترلند آشنا شوید، تا پایان این مطلب از بلاگ تترلند با ما همراه باشید.

قلک تترلند چیست؟

قلک تترلند یکی از پلتفرم‌های استیکینگ محسوب می‌شود که از ۱۲تیر۱۴۰۲ در‌اختیار کاربران قرار گرفته است. به‌زبان ساده، با سرمایه‌گذاری رمزارزها از‌طریق قلک تترلند برای مدت‌زمان مشخص، می‌توانید پاداش دریافت کنید. این سرویس گزینه‌ای ایدئال برای هولدرها به‌منظور کسب درآمد است.

سرمایه‌گذاری به‌ روش استیکینگ خالی از ریسک نیست؛ اما باید توجه کنید که در‌مقایسه‌با ترید رمزارزها خطرهای استیکینگ کمتر است و در بلند‌مدت می‌توانید سود درخورتوجهی از سرمایه‌گذاری در قلک تترلند به‌دست آورید.

قلک تترلند-استیکینگ

مزایای قلک تترلند چیست؟

قلک تترلند نه‌تنها یکی از بهترین سرویس‌های استیکینگ در ایران است؛ بلکه در‌مقایسه‌با پلتفرم‌های خارجی نیز مزایای بسیاری دارد. درادامه، به برخی از مزایای قلک تترلند اشاره می‌کنیم.

۱. تنوع چشمگیر طرح‌های استیکینگ

در‌حال‌حاضر، قلک تترلند از ۳۵ طرح استیکینگ رمزارزها پشتیبانی می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، فهرست کاملی از محبوب‌ترین رمزارزها برای این منظور پیش روی شما قرار دارند. تعداد طرح‌های استیکینگ قلک تترلند از بسیاری از پلتفرم‌های خارجی نیز بیشتر است.

به‌عنوان مثال، می‌توان به‌ تراست والت (Trust Wallet) اشاره کرد که سرویس استیکینگ رمزارزها را به‌ کاربران خود ارائه می‌دهد و اغلبِ کاربران ایرانی نیز با این کیف‌پول کار می‌کنند. در زمان نگارش این مطلب، تراست والت ۲۳ طرح استیکینگ به کاربران ارائه داده است. گفتنی است که قلک تترلند در‌مقایسه‌با پلتفرم‌های داخلی نیز وضعیت به‌مراتب بهتری دارد. 

برخی از طرح‌های استیکینگ قلک تترلند به شبکه‌های بلاکچین مربوط هستند که از الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کنند. از‌جمله طرح‌های برتر استیکینگ قلک تترلند عبارت‌اند از:

درمقابل، برخی دیگر از طرح‌های قلک تترلند به استیکینگ دیفای (DeFi) مربوط‌ هستند. این طرح برای شبکه‌های بلاکچینی است که از الگوریتم اجماعی غیر از PoS استفاده می‌کنند. در این حالت، درآمدزایی از‌طریق وام‌دهی رمزارزها و فعالیت‌های مشابه آن صورت می‌گیرد. از‌جمله طرح‌های برتر استیکینگ دیفای قلک تترلند می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

۲. تسویه فوری

در بسیاری از پلتفرم‌های داخلی و خارجی، پرداخت پاداش استیکینگ معمولاً بین چند ساعت تا چند روز طول می‌کشد. به‌عبارت‌دیگر، عملاً باید مدت‌زمان بیشتری را در‌مقایسه‌با دوره استیکینگ برای دریافت پاداش خود صبر کنید.

به‌عنوان مثال، در پلتفرم استیکینگ صرافی کوکوین (Kucoin) پاداش استیکینگ بعد از ۲۴ ساعت از پایان‌یافتن طرح به کیف‌پول سرمایه‌گذاران واریز می‌شود. این در حالی است که قلک تترلند در ساعت ۲۴ روز پایان طرح استیکینگ، پاداش کاربران را محاسبه و پس از چند دقیقه سود استیکینگ را به‌ کیف‌پولشان واریز می‌کند.  

۳. بدون زمان انتظار آزادسازی

یکی از مشکلات سرمایه‌گذاران در طرح‌های استیکینگ، زمان آزادسازی دارایی‌شان است. معمولاً هر طرح استیکینگ زمان مشخصی دارد. طبیعی است که تا پایان این دوره دارایی قفل می‌شود و امکان دسترسی به آن برای سرمایه‌گذاران وجود ندارد؛ اما داستان به‌همین جا ختم نمی‌شود. بسیاری از اوقات تا چند روز بعد از پایان طرح استیکینگ نیز، سرمایه‌گذاران نمی‌توانند به‌ دارایی‌شان دسترسی داشته باشند.

برای نمونه، بد نیست که بار‌دیگر به‌سراغ سرویس استیکینگ تراست والت برویم. برای رمز‌ارزهای معروف مانند اتم (ATOM) و ترون (TRX) و بایننس کوین (BNB) در تراست والت به‌ترتیب ۲۱ و ۱۴ و ۷ روز پس از پایان مدت زمان طرح‌های استیکینگ دارایی شما قفل خواهد بود.

قلک

مدت‌زمان انتظار برای آزادسازی سرمایه استیکینگ در کیف‌پول تراست والت

قلک تترلند این مشکل را نیز کاملاً برطرف کرده است؛ چراکه در ساعت ۲۴ روز پایان طرح استیکینگ، اصل سرمایه را به‌همراه سود آن به کیف‌پول شما واریز می‌کند. این مزیت بسیاری مهمی برای قلک تترلند به‌شمار می‌رود که تقریباً در هیچ پلتفرم دیگری مشابه آن را نخواهید دید.

۴. بدون کارمزد

پلتفرم‌های استیکینگ معمولاً کارمزد شبکه‌های بلاکچین را از کاربران خود دریافت می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که عملاً بخشی از سود شما برای پرداخت کارمزد صرف شود. درمقابل، سرویس قلک نه‌تنها کارمزد اختصاصی، بلکه هیچ‌گونه کارمزدی نیز بابت انتقال رمز‌ارز در شبکه‌های بلاکچین از سرمایه‌گذاران دریافت نمی‌کند.

شما می‌توانید به‌‌رایگان از فرصت سرمایه‌گذاری در سرویس جدید تترلند برای کسب سود استفاده کنید. گفتنی است که سایر پلتفرم‌های داخلی استیکینگ کارمزد اختصاصی از محل نرخ سود سرمایه‌گذاران دریافت می‌کنند.

۵. استیکینگ منعطف

در قلک تترلند، دوره استیکینگ رمزارزها از ۱۰ تا ۱۲۰ روز متغیر است. در‌حال‌حاضر، برای ۱۵ رمز‌ارز از‌جمله بیتکوین و تتر و اتریوم امکان استیکینگ منعطف فراهم شده است. این یعنی در زمان دلخواه می‌توانید سرمایه‌تان را برداشت کنید.

نرخ سود در طرح‌های منعطف به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود و در پایان همان روز در‌اختیار شما قرار می‌گیرد. این در حالی است که در بسیاری از پلتفرم‌های داخلی، امکان استیکینگ منعطف برای کاربران فراهم نیست.

۶. بیشترین درصد پاداش استیکینگ

سود استیکینک قلک تترلند در‌مقایسه‌با پلتفرم‌های مشابه داخلی بیشتر است. این موضوع باعث می‌شود که فرصت کسب سود به‌مراتب بیشتری دراختیار داشته باشید. به‌عنوان مثال، در جدول زیر می‌توانید سود استیکینگ ۳ نمونه از رمز‌ارزهای مشترک بین پلتفرم نوبیتکس و قلک را مشاهده کنید.

نام رمز‌ارز مدت‌زمان استیکینگ قلک تترلند نوبیتکس
بایننس کوین ۳۰ روز ۳درصد ۲.۸۶درصد
آوالانچ ۳۰ روز ۶.۴درصد ۵.۷۴درصد
کاردانو ۳۰ روز ۳.۸درصد ۱.۳درصد

جمع‌بندی

در این مطلب، مزایای قلک تترلند را بررسی کردیم. تسویه فوری، انتظارنکشیدن برای آزادسازی سرمایه، نرخ سود استیکینگ چشمگیر و دریافت‌نکردن کارمزد ازجمله مزایای رقابتی سرویس جدید تترلند در‌مقایسه‌با سایر پلتفرم‌های مشابه داخلی و خارجی است.

اگر به‌دنبال راهی ساده برای درآمدزایی در بازار رمزارزها هستید، پیشنهاد می‌کنیم که فرصت استیکینگ در قلک تترلند را از دست ندهید. 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا