آموزشمتوسطمقاله

بهترین بازی‌هایی که می‌توانید با ‌آن‌ها درآمد رمزارزی داشته‌باشید

همگرایی فناوری بلاک‌چین و صنعت بازی‌های کامپیوتری باعث ایجاد روند جدیدی در دنیای رمزارز شده است. این بازی‌های نوآورانه به شما امکان می‌دهند تا نه‌تنها از تجربه‌ بازی گروهی و آنلاین لذت ببرید؛ بلکه رمزازهای ارزشمندی را نیز به‌عنوان پاداش کسب کنید.

در این مقاله از بلاگ تترلند، پنج نمونه از بهترین بازی‌های رمزارزی را بررسی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها درآمد کسب کنید. از بازی‌های اکشن و جنگی گرفته تا مدیریت دارایی‌های مجازی، این بازی‌ها فرصت‌های هیجان‌انگیزی را در‌اختیارتان قرار می‌دهند تا از مهارت‌ها و خلاقیت‌های خود بتوانید درآمد رضایت‌بخشی به‌دست بیاورید.

۱. Axie Infinity

Axie Infinity طوفان بزرگی در بین بازی‌های رمزارزی به‌راه انداخته است. این بازی یکی از بازی‌های مهم مبتنی‌بر بلاک‌چین است و به شما امکان می‌دهد تا موجوداتی بامزه به نام Axie را جمع‌آوری کنید و آن‌ها را پرورش دهید و از آن‌ها در جنگ‌ها استفاده کنید.

با شرکت در این جنگ‌ها و انجام مأموریت‌های گوناگون، توکن‌هایی به نام (Small Love Potions (SLP به‌دست می‌آورید که قابلیت تبادل با رمزارزهای دیگر را دارند. این بازی جامعه بزرگ و پرجنب‌وجوشی دارد که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

روی‌هم‌رفته، باید به این نکته اشاره کنیم که Axie Infinity با ظرفیت‌های کسب درآمد مناسب خود، یکی از بازی‌های محبوب‌ در میان علاقه‌مندان به بازی‌های کریپتویی و برترین بازی ازنظر تعداد کاربران و ارزش بازار است.

۲. CryptoKitties

CryptoKitties یکی دیگر از بازی‌های محبوب حوزه کسب درآمد از دنیای کریپتو و جزو اولین بازی‌های مبتنی‌بر تکنولوژی بلاک‌چین است که مفهوم توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) را به جهان معرفی کرد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند گربه‌های دیجیتال منحصربه‌فرد را جمع‌آوری کنند و آن‌ها را پرورش دهند و بفروشند.

هر‌کدام از این گربه‌ها یک NFT هستند. باید بگوییم که حتی برخی از کریپتوکیتی‌های کمیاب با مبالغ هنگفتی بر‌حسب رمزارز فروخته شده‌اند. در این بازی، با پرورش و فروش CryptoKitty خود یا با شرکت در رویدادهای مختلف در جامعه بزرگ و فعال این بازی مشهور، می‌توانید درآمد کسب کنید.

اولین خصیصه‌ای که در بازی CryptoKitty به‌چشم می‌آید، جلوه‌های بصری جذاب و گیم‌پلی روان است. این ویژگی در‌کنار امکان کسب درآمد از مالکیت گربه‌های مجازی، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به رمزارز و بازی‌های کریپتویی را به خود جلب کرده است.

۳. Gods Unchained

Gods Unchained بازی کارتی دیجیتالی است که روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. شما می‌توانید کارت‌های منحصربه‌فردی را جمع‌آوری و معامله کنید. هر‌کدام از این کارت‌ها یک NFT هستند و به‌کمک آن‌ها می‌توانید دست‌های قدرتمندی بسازید و با دیگر بازیکنان رقابت کنید.

این بازی از مدلی نوآورانه برای کسب درآمد بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهد تا دارایی‌ها و کارت‌های ارزشمندی را حین بازی به‌دست آورید. فراموش نکنید که شما می‌توانید این دارایی‌ها را در بازارهای مختلف NFT بفروشید. 

نکته دیگر اینکه بازی گادز آنچیند نفر‌به‌نفر است و برای شروع به پرداخت هزینه‌ نیازی نیست. گیم پلی رقابتی Gods Unchained و عمق استراتژیک و قابلیت سودآوری چشمگیر، این بازی را به بهترین انتخاب برای کسانی تبدیل کرده است که به‌دنبال فرصتی برای کسب درآمد در فضای بازی‌های کریپتویی می‌گردند. 

بهترین بازی‌های ارزدیجیتال

 

۴. Splinterlands

Splinterlands بازی کارتی غیرمتمرکز دیگری است که با تکنولوژی بلاک‌چین HIVE ساخته شده است و علاوه‌بر قابلیت جمع‌آوری کارت، امکان استفاده از استراتژی‌های مختلف را نیز برای شما فراهم می‌کند.

در این بازی، ‌دسته‌هایی از کارت‌ها را جمع‌آوری و برای به‌دست‌آوردن جوایز با یکدیگر مبارزه می‌کنید. کارت‌های این بازی در‌حقیقت NFT‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را بخرید، بفروشید، در بازار درون بازی معامله و حتی اجاره‌شان کنید!

همچنین با شرکت در نبردها و مسابقه‌ها، می‌توانید دارایی‌های ارزشمند و رمزارز اصلی بازی، یعنی Dark Energy Crystals (DEC را به‌دست آورید. شایان ذکر است که گیم‌پلی جذاب و گرافیک فانتزی در‌کنار جامعه فعال، Splinterlands را به بازی برجسته‌ای در بین بازی‌های رمزارزی تبدیل کرده است که ازطریق آن می‌توانید درآمد درخورتوجهی کسب کنید.

۵. My Neighbor Alice

My Neighbor Alice ازجمله بازی‌های مشهور دیگر در حوزه کسب درآمد از دنیای کریپتو محسوب می‌شود که عناصر شبیه‌سازی اجتماعی و فناوری بلاک‌چین را با یکدیگر ترکیب کرده است. در این بازی، جزایر مجازی خود را می‌توانید داشته باشید یا جزیره‌ دلخواهتان را از نو بسازید و با همسایگان در تعامل باشید و در فعالیت‌های مختلفی شرکت کنید که در جامعه بازی و بین بازیکنان شکل می‌گیرد.

گیم‌پلی جذاب این بازی به شما امکان می‌دهد تا از شخصیت اصلی بازی، یعنی آلیس، جوایزی را در قالب رمزارز دریافت کنید. این توکن‌ها را برای خریدهای درون بازی و معامله در صرافی‌ها یا تبدیل به رمزارزهای دیگر می‌توانید استفاده کنید.

ناگفته نماند که LAND دارایی اساسی در این بازی است. در‌مجموع حدود ۱۰۰هزار واحد LAND در بازی وجود دارد که در شش جزیره پراکنده شده‌اند: جزیره Snowflake، دشت‌های Medieval، لومستاد (نام شهر)، Nature’s rest ،‌Sandy Coast و Submerged Islands.

جالب است بدانید که توکن‌های این بازی را دو صرافی‌های رمزارزی محبوب‌، یعنی Binance و eToro، پشتیبانی می‌کنند. تجربه همه‌جانبه ساختن دنیاهای متفاوت و خلاقانه در بازی «همسایه من آلیس» با مکانیک قدرتمند آن ترکیب شده و در حوزه کسب درآمد از دنیای کریپتو، این بازی را به یکی از الگوهای اصلی و پرطرفدار تبدیل کرده است.

جمع‌بندی

بازی‌های کریپتو (رمزارز) که امکان کسب درآمد را برای شما فراهم می‌کنند، صنعت بازی را با ارائه فرصتی به بازیکنان برای کسب ارزش واقعی از ماجراجویی‌های مجازی خود متحول کرده‌اند.

Axie Infinity ،CryptoKitties ،Gods Unchained ،Splinterlands و My Neighbor Alice پنج نمونه استثنایی از بازی‌های درآمدزا در حوزه رمزارزها هستند که بازیکنان زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود کرده‌اند.

این بازی‌ها نه‌تنها تجربه‌ گیم‌پلی همه‌جانبه‌ای را در‌اختیارتان می‌گذارند؛ بلکه فرصتی ایجاد می‌کنند تا از مهارت‌ها و خلاقیت‌ها و دستاوردهای خود در بازی، بتوانید درآمد کریپتویی کسب کنید. همان‌طور‌که روند این بازی‌ها برای کسب درآمد و تعیین مسیری بهتر برای تبدیل ارزش‌های مجازی به واقعیت‌ همچنان در حال تکامل است، تماشای اینکه چگونه این باز‌ی‌ها و سایر نرم‌افزارهای مشابه آینده صنعت بازی‌سازی را شکل می‌دهند و رابطه بین بازیکنان و رمزارزهای مجازی را دوباره تعریف می‌کنند، جذاب و پرهیجان خواهد بود.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا