اخبار

رشد چشمگیر کیف‌پول‌های جدید در شبکه کاردانو

در چند روز گذشته، تعداد کیف‌پول‌های جدید کاردانو (ADA) افزایش چشمگیری یافته است. تعداد کیف‌پول‌های جدید ADA از ۱,۷۰۶ عدد در تاریخ ۲۲فوریه۲۰۲۴ (۳اسفند۱۴۰۲)، به ۳,۲۱۹ عدد در ۲۴‌فوریه۲۰۲۴ (۵اسفند۱۴۰۲) رسیده است. این افزایش درخورتوجه نشان‌دهنده علاقه و پذیرش بیشتر شبکه کاردانو است.

رشد اخیر هم‌زمان با قیمت ۰/۵۸۶۱دلاری کاردانو اتفاق افتاده که نمایانگر رشد ۱/۶درصدی درمقایسه‌با دلار و ۱/۴درصدی درمقایسه‌با بیت کوین است. افزایش تعداد کیف‌پول‌های کاردانو از اعتماد و علاقه روزافزون ADA خبر می‌دهد.

رشد مداوم

یوتودی می‌نویسد که افزایش اخیر کیف‌پول‌های جدید کاردانو ADA نویدبخش است؛ اما مهم است که این رشد را با‌توجه‌به روندهای کلی شبکه ADA تحلیل کنیم. شایان ذکر است که تعداد ساخت روزانه کیف‌پول‌های جدید از بیشترین میزان ثبت‌شده در ۲‌فوریه۲۰۲۴ (۱۳بهمن۱۴۰۲) (۵,۴۱۴ کیف‌پول جدید) همچنان کمتر است.

باوجوداین، تعداد کل کیف‌پول‌های Cardano در آستانه رسیدن به ۴/۶میلیون است و تعداد کیف‌پول‌های واگذارشده (کیف‌پول‌هایی که در مکانیزم اجماع اثبات سهام شبکه مشارکت می‌کنند) از ۱/۳میلیون فراتر رفته است. این رشد مداوم حتی با وجود نوسان‌های بازار، نشان‌دهنده پایگاهی قوی و رو‌به‌رشد برای اکوسیستم کاردانو است.

احساسات سرمایه‌گذاران و توزیع کیف‌پول

براساس داده‌های ارائه‌شده IntoTheBlock، در ۳۰ روز گذشته، تعداد کیف‌پول‌هایی که بین ۰ تا ۱۰ واحد ADA نگه‌داری می‌کنند، ۱/۰۶درصد افزایش یافته است. این موضوع نمایانگر افزایش تعداد سرمایه‌گذاران خُرد یا افراد تازه‌وارد به اکوسیستم ADA است.

درمقابل، کیف‌پول‌هایی که بین ۱۰ تا ۱,۰۰۰ واحد ADA نگه‌داری می‌کنند، به‌طور‌کلی کاهش یافته‌اند؛ به‌طوری‌که کیف‌پول‌های حاوی ۱۰۰ تا ۱,۰۰۰ واحد، ۰/۵۴درصد کاهش یافته‌اند.

نکته مهم این است که سرمایه‌گذاران بزرگ، به‌ویژه کسانی که بین ۱ تا ۱۰میلیون واحد ADA نگه‌داری می‌کنند، ۱/۰۱درصد افزایش یافته‌اند. حتی رشد درخورتوجهی در گروه ۱۰ تا ۱۰۰میلیون واحد ADA مشاهده می‌شود که ۲/۱۴درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

این داده‌ها نشان‌دهنده تنوع و گستردگی پایگاه سرمایه‌گذاران است؛ به‌طوری‌که هم سرمایه‌گذاران خُرد و هم سرمایه‌گذاران کلان در واکنش به تحولات بازار، به‌دنبال استفاده از فرصتی برای کسب سود هستند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا