اخبار

پلتفرم Aave به‌دنبال حذف تعدادی از استیبل‌کوین‌های کوچک‌مقیاس خود است

آوه (Aave) پلتفرمی است که در‌زمینه پرداخت وام ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. این پلتفرم در بستر شبکه بلاک‌چین اتریوم ایجاد شده است. به‌تازگی، جامعه پلتفرم Aave با پیشنهاد جدیدی برای حذف برخی از استیبل‌کوین‌ها با مارکت‌کپ کوچک مواجه شده است. 

به‌گزارش کریپتودات‌نیوز، یکی از توسعه‌دهندگان آوه به نام ChaosLabs پیشنهاد متوقف‌کردن پشتیبانی این پلتفرم از برخی استیبل‌کوین‌های با مارکت‌کپ کوچک نظیر پکسوس (Paxos) و یو‌اس‌دی‌پی (USDP) و دلار جمینی (GUSD) در نسخه دوم پلتفرم Aave را مطرح کرده است. 

در این پیشنهاد آمده است که حذف استیبل‌کوین‌های کوچک‌مقیاس از پلتفرم آوه موجب می‌شود تا نقدینگی آن به‌سمت درست هدایت شود. استیبل‌کوین‌های کوچک نقدینگی محدودی دارند؛ به‌همین‌دلیل، امکان لغزش قیمت آن‌ها بسیار زیاد است. درضمن، در‌مقایسه‌با USDT و USDC کمتر استفاده می‌شوند. 

بر‌اساس پیشنهاد ChaosLabs، قرار است پرداخت وام در قالب استیبل‌کوین‌های LUSD ،‌GUSD ،‌USDP ،‌FRAX و‌… در پلتفرم Aave متوقف شود.

ناگفته نماند این اتفاق درصورتی خواهد افتاد که اعضای جامعه آوه به پیشنهاد مطرح‌شده رأی مثبت دهند. رأی‌گیری در این زمینه ۶می۲۰۲۴ (۱۷اردیبهشت۱۴۰۳) انجام خواهد شد و تیم توسعه دهنده آوه نتیجه را بلافاصله اجرایی می‌کند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
crypto.news

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا