آموزشمتوسط

اتریوم و دنیای قبل و بعد آن

این روزها شبکه اتریوم به‌دلیل رونق حوزه دیفای، با ازدحام شدید شبکه و ترافیک زیادی روبه‌روست و همین موضوع باعث افزایش شدید کارمزد شبکه شده است. در سال ۲۰۱۵، اتریوم با هدف تبدیل­‌شدن به کامپیوتر جهانی غیرمتمرکز کارش را رسماً آغاز کرد.

این کامپیوتر غیرمتمرکز روزی جایگزین بیشتر برنامه‌های متمرکز مورداستفاده در زندگی روزمره خواهد شد. در این مقاله، به‌طور خلاصه اتر و کاربردهای آن را بررسی خواهیم کرد.

ارز دیجیتال اتریوم
رمز ارز اتریوم

طبق گفته‌های ویتالیک بوترین، اتریوم ۲.۰ می‌تواند تمام مشکلات موجود را حل کند. براساس گزارش‌های تیم توسعه‌دهنده، در اتریوم ۲.۰ ظرفیت تراکنش‌ها به‌شدت افزایش خواهد یافت و مشکل ازدحام شبکه از بین خواهد رفت.

فروش تتر

خصوصیات اتریوم

اتر ارز دیجیتالی است که در بسیاری از موارد مانند بیتکوین عمل می‌‌کند. اتر می‌تواند خیلی سریع به هر نقطه‌ای از دنیا به هر شخصی ارسال شود. علاوه‌براین، تولید آن تحت‌کنترل هیچ دولت یا سازمانی نیست.

اتر غیرمتمرکز است. بسیاری از افراد در سراسر دنیا برای پرداخت‌­های خود یا حتی وثیقه از آن استفاده می‌کنند. پلتفرم اتر قابلیت برنامه‌ریزی دارد. این یعنی توسعه‌­دهندگان آن می‌توانند برای ساخت انواع جدیدی از اپلیکیشن‌­های مختلف از آن استفاده کنند.

برا آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال یا خرید آن، می‌توانید در ابتدا مقاله مربوط به اتریوم ۲.۰ را مطالعه کنید. با خواندن این مطلب، با خصوصیات و کارکرد اتریوم ۲.۰ آشنا خواهید شد و با اطمینان بیشتری آن را می‌توانید بخرید.

در پایان باید به این نکته نیز اشاره کنیم که برای خرید اتر یا هر رمزارز دیگر می‌توانید به تترلند مراجعه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا