اخبار

بیش از ۵۰درصد اتر‌یوم‌ها در یک سال اخیر جابه‌جا نشده‌اند

بیشتر از ۵۰درصد اتریوم‌های درگردش، بیش از یک سال است که جابه‌جا نشده‌‌اند. در ۱۲ ماه گذشته، تنها ۳۹.۶درصد از اتریوم‌های درگردش میان کاربران و معامله‌گران دست‌به‌دست شده‌اند.

داده‌های کوین‌تلگراف براساس نمودار هودل ویوز مؤسسه تحلیلی گلاسنود بسیار جالب است. طبق این داده‌ها، تقریباً ۲۸درصد از اتریوم‌ها آخرین‌بار در ۱۲ تا ۲۴ ماه گذشته جابه‌جا شده‌اند. البته باید گفت که این میزان بخش درخورتوجهی را شامل می‌شود.

طبق داده‌های موجود، بسیاری از نهنگ‌ها در سال ۲۰۱۹ مدت‌ها قبل از آنکه خبر به‌روزرسانی بزرگ اتریوم ۲.۰ به‌گوش برسد، اترها را از کف بازار جمع‌آوری کرده‌اند.

گفتنی است اتریوم ۲.۰ بزرگ‌ترین ارتقای موردانتظار بلاکچین اتریوم است که در ماه‌های آینده، فاز صفر آن راه‌اندازی می‌شود و الگوریتم اجماع اتریوم را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر می‌دهد.

اتریوم‌های در گردش
بیش از ۵۰ درصد اتر‌یوم‌ها در یک سال اخیر جابجا نشده‌اند

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که حدوداً ۲۰درصد از توکن‌های اتریوم از پیش از اکتبر‌۲۰۱۷ (مهر‌۹۶) از جای خود تکان نخورده‌اند. تحلیلگران منتظرند ببینند که آیا با آغاز راه‌اندازی فاز صفر اتریوم ۲.۰ این توکن‌ها جابه‌جا می‌شوند یا خیر.

تأثیر اتریوم ۲.۰

شواهد نشان می‌دهد که فاز صفر اتریوم ۲.۰ باعث شده است تا سرعت نقل‌وانتقالات درون‌زنجیره‌ای در کوتاه‌مدت افزایش پیدا کند. داده‌ها نشان می‌دهد که اترهای جابه‌جاشده در ۲۴ ساعت اخیر از کمتر از ۰.۵ درصد در ماه‌های ژانویه و فوریه به بیش از ۱درصد در اوایل سپتامبر رسیده است.

خرید تتر

شایان ذکر است که سرعت هفتگی تراکنش‌ها نیز افزایش یافته است. از ژوئن (خرداد) به این سو، این شاخص به‌طور ماهانه و فصلی با رشد مواجه شده‌ است.

در‌مقابل، سرعت درون‌زنجیره‌ای کوتاه‌مدت تراکنش‌های بیتکوین از پیش از وقوع هاوینگ و سقوط پنجشنبه سیاه در مارس با کاهش روبه‌رو شده‌ است. گفتنی است نقل‌وانتقالات هفتگی بیتکوین از حوالی ۶درصد در فوریه به حدود ۳.۵ تا ۴درصد در سپتامبر کاهش یافته‌است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا