آموزشاخبارمتوسط

ورود 30 تریلیون دلار به بازار رمز ارزها از طریق ETF‌ بیت کوین

تحلیلگران معتقدند با اراده‌ای که بلک راک در راه‌اندازی ETF بیت‌کوین دارد، هیچ زمانی به این اندازه به یک ETF بیت‌کوین  نزدیک نبوده‌ایم. درنتیجه این اتفاق می‌تواند زمین بازی را عوض کند.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ می‌گوید با تایید ETF‌ بیت‌کوین  از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC، سرمایه‌ای معادل ۳۰ تریلیون دلار به سمت بازار ارز دیجیتال سرازیر خواهد شد.

بالچوناس معتقد است، باتوجه به ویژگی‌هایی که ETF دارد، می‌تواند توجه سرمایه‌داران سنتی و مشاوران محافظه‌کار را به خود جلب کند.

در ماه گذشته وقتی بلک راک اقدام به راه‌اندازی ETF‌ بیت‌کوین  کرد، موجی از خوش‌بینی در بازار رمزارزها جرقه زد و باعث شد سایر شرکت‌های بزرگ مانند ARK Investment ، Valkyrie و Fidelity نیز درخواست خود را برای راه‌اندازه ETF‌ بیت‌کوین  ارسال کنند.

به عقیده بالچوناس، این اقدام بلک راک Blackrock، بزرگ‌ترین صندوق مدیریت دارایی در جهان، کافی بود تا شانس تایید ETF بیت‌کوین  از ۱٪ به ۵۰٪ برسد.

بالچوناس معتقداست:

«مطمئنا متخصصان کارکشته بلک راک بی‌دلیل کاری را انجام نمی‌دهند و حتما راهی را یافته‌اند تا مجوزهای لازم برای راه‌اندازی ETF بیت‌کوین  را دریافت کنند.»

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا