اخبار

پیش‌بینی قیمت فلوکی (FLOKI) با افزایش ۲۱۲درصدی

آیا فلوکی می‌تواند از شیبا اینو سبقت بگیرد؟

قیمت فلوکی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴درصد افزایش یافته است. جهش این میم کوین به ۰/۰۰۰۱۹۴۳ دلار، نشان‌دهنده افزایش ۲۱۲درصدی ارزش این توکن در هفته گذشته است.

در هفته‌های اخیر، فلوکی یکی از برترین عملکردها را در میان ۱۰۰ رمزارز برتر از خود نشان داده است؛ به‌طوری‌که در دو هفته گذشته، شاهد افزایش چشمگیر ۴۸۰‌درصدی  بوده و در یک ماه گذشته نیز قیمتش ۵۹۰درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمت بدین‌دلیل رخ‌ داده است که فلوکی از توجه روزافزون نهنگ‌های بازار (سرمایه‌گذاران بزرگ) و تبلیغات دهان‌به‌دهان در بین معامله‌گران بهره‌مند شده و عملکردی بهتر از رقبای اصلی‌اش به‌نمایش گذاشته است.

باتوجه‌به این روند صعودی، ارزش بازار فلوکی می‌تواند همچنان به افزایشش ادامه دهد. پیش‌بینی می‌شود که این میم‌کوین می‌تواند به سطح شیبا اینو (Shiba Inu) و دوج‌کوین (Dogecoin) برسد.

پیش‌بینی قیمت فلوکی

به‌نقل از کریپتونیوز، در هفته‌های اخیر، فلوکی روند روبه‌رشدی تجربه کرده است؛ به‌طوری‌که ارزش این کوین در اوایل مارس به‌شدت افزایش یافت. پس از تجربه کاهشی کوتاه‌مدت، فلوکی در چند روز گذشته روند صعودی خود را از سر گرفته است. شاخص‌های فلوکی این روند صعودی را منعکس می‌کنند؛ به‌طوری‌که شاخص قدرت نسبی (RSI) آن (نوار بنفش) پس از افت شدید به‌سمت ۷۰ در اوایل هفته، امروز دوباره به بالای ۸۰ رسیده است.

معمولاً اعداد بالاتر از ۸۰ نشان‌دهنده این موضوع‌اند که یک کوین در موقعیت اشباع خرید قرار دارد و به‌زودی باید کاهش یابد. بااین‌حال، واضح است که فلوکی مانند بسیاری از کوین‌های دیگر درحال‌حاضر در فاز کشف قیمت در بازار صعودی جدید قرار دارد. بازار رمزارزها چندین ماه فلوکی را نادیده گرفته بود که نشان می‌دهد قبل از اینکه با اصلاح شدید و طولانی‌مدت روبه‌رو شود، هنوز زمان زیادی برای ادامه روند صعودی دارد.

علاوه‌بر‌این، نهنگ‌ها با انتقال‌های بزرگ اخیر از صرافی‌ها، شرط‌بندی کرده‌اند که در آینده‌ای نزدیک، فلوکی سودهای بسیار بیشتری نیز به‌دست خواهد آورد. از‌نظر شاخص‌های تحلیل بنیادی، هیچ دلیل خاصی وجود ندارد که چرا قیمت فلوکی باید افزایش یابد؛ اگرچه در هفته‌های اخیر لیست‌های جدیدی در صرافی‌ها به آن اضافه شده است. این کوین در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز به‌شدت ترند شده است؛ به‌طوری‌که در‌حال‌حاضر محبوب‌ترین دارایی در Stocktwits به‌شمار می‌رود.

همه این‌ها نشان‌دهنده ادامه رشد قیمت فلوکی است که به‌احتمال زیاد با ادامه روند صعودی بازار افزایش خواهد یافت. به‌نظر می‌رسد افزایش حجم ETF بیت کوین، قیمت‌ها را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر‌این، امید به صدور مجوز ETF اتریوم و نزدیک‌شدن به رویداد هاوینگ بعدی بیت کوین این روند را تقویت می‌کند. بنابراین، قیمت فلوکی به‌زودی به ۰/۰۰۰۲۰ دلار می‌رسد و پس‌از‌آن در بهار به ۰/۰۰۰۳ دلار نیز خواهد رسید.

بازار توکن‌های جدید داغ می‌شود

فلوکی مطمئناً در‌حال‌حاضر گزینه‌ای مناسب و پرطرفدار به‌نظر می‌رسد؛ اما تنها توکن میم امیدوارکننده در بازار نیست. هم‌اکنون، فلوکی باید خود را برای ورود به رالی رقابتی با چندین کوین جدید آماده کند که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند. برای مثال، Smog (SMOG) تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲درصد افزایش یافته است. این کوین جدید مبتنی‌بر اتریوم و سولانا از زمان فهرست‌شدن در Birdeye در اوایل ماه گذشته، بیش از ۱۵هزار درصد افزایش یافته است.

اینکه قیمت SMOG در بازار از ارزش اولیه آن بسیار فراتر رفته است، حاکی از روند روبه‌رشد درخورتوجهی برای این کوین است. همچنین، به‌وضوح نشان می‌دهد که این کوین از قدرت ماندگاری و ظرفیت‌های بلندمدت بسیار زیادی برخوردار است. موفقیت این کوین تا حد زیادی به سیستم ایردراپ (توزیع رایگان رمزارز) صعودی آن بستگی دارد که تعداد بیشتری از کوین‌ها را به هولدرهایی (نگه‌دارندگان) با بیشترین سطح موجودی قبلی SMOG اهدا می‌کند.

چنین سیستمی هولدرها را تشویق می‌کند تا زمانی‌که ایردراپ‌ها ادامه دارند، کوین‌های خود را نگه دارند و حتی پس از توقف توزیع رایگان، سرمایه‌گذاران همچنان می‌توانند SMOG را برای دریافت سود سالانه ۴۲درصد (APY) به‌اشتراک بگذارند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب SMOG این است که چندین مأموریت را برای تکمیل به‌واسطه سرمایه‌گذاران اجرا می‌کند. این مأموریت‌ها شامل کارهایی است که فعالیت‌های جامعه سرمایه‌گذاران این کوین را ارتقا می‌بخشد و میزان مشارکت  را در میان آن‌ها افزایش می‌دهد. در‌نتیجه، Smog در‌حال‌حاضر صاحب جامعه آنلاین سالمی است و حساب توییتر آن اکنون ۳۶هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

سرمایه‌گذاران می‌توانند این توکن را در وب‌سایت رسمی Smog یا با مراجعه به گردآورنده‌های DEX مانند Jupiter یا Birdeye بخرند. همچنین، این کوین در حال فهرست‌شدن در صرافی‌های دیگر است. این موضوع احتمالاً در هفته‌های آینده به افزایش بیشتر آن کمک خواهد کرد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا