اخبار

پیش‌فروش توکن‌های نات کوین آغاز شد

بازی محبوب تلگرامی نات کوین سیستمی را معرفی کرده است که به بازیکنان VIP اجازه می‌دهد تا ارز درون بازی خود را با پیش‌فروش کوپن‌های بازار مبادله کنند. این کوپن‌ها که بر بستر TON و در قالب NFT ساخته شده‌اند، نماینده توکن NOT آینده هستند. آن‌ها پیش از توزیع رایگان (ایردراپ) رسمی به جامعه ۲۶‌میلیون‌نفری کاربران این بازی، معامله شوند.

نگاهی دقیق‌تر به سیستم پیش‌فروش توکن‌های نات کوین

Crypto.ro می‌نویسد که این حرکت نوآورانه برای قدردانی از بازیکنان وفادار و قدیمی این بازی طراحی شده است. حداقل تعداد Notcoin  برای تبدیل به یک کوپن NFT، ده‌میلیون سکه تعیین شده است.

برای سطح بالاتری از کوپن که مخصوص فعال‌ترین بازیکنان است، ۱۰۰میلیون سکه نیاز است. این روش نه‌تنها تلاش‌های فعال‌ترین بازیکنان را به‌رسمیت می‌شناسد؛ بلکه عنصر احتمالات و پیش‌بینی را نیز به بازی وارد می‌کند. این کوپن‌ها امکان معامله توکن‌های NOT را قبل از راه‌اندازی رسمی آن‌ها فراهم می‌سازند. کاربرد این کوپن‌ها فراتر از حدس‌و‌گمان است.

با راه‌اندازی توکن NOT، دارندگان کوپن می‌توانند NFT خود را به توکن NOT تبدیل کنند. بدین‌ترتیب، آنان در شکل‌دادن اقتصاد مبتنی‌بر توکن این بازی پیش‌گام خواهند بود. بااین‌حال، شرکت در این معاملات پیش‌فروش اختیاری است و بازیکنانی که ترجیح می‌دهند صبر کنند و پس از راه‌اندازی، مستقیماً موجودی Notcoin درون بازی خود را به توکن NOT تبدیل کنند، با اجباری روبه‌رو نیستند.

نات کوین چیست؟

نات کوین با بازی ساده، اما اعتیادآور «ضربه بزن و درآمد کسب کن» که در آن کاربران برای جمع‌آوری ارز درون بازی روی تصویری از یک سکه ضربه می‌زنند، مخاطبان گسترده‌ای را در تلگرام به خود جذب کرده است. این موضوع به انباشت میلیاردها Notcoin منجر شده است. ایردراپ آینده که برای اواخر مارس یا اوایل آوریل برنامه‌ریزی شده است، هیجان و پیش‌بینی بیشتری را در میان جامعه بازیکنان نات کوین ایجاد کرده است.

معرفی کوپن‌های NFT تأثیر زیادی بر بازار رمزارزها گذاشته است. در بازار Getgems بر بستر TON، یک کوپن ۱۰۰میلیون نات‌کوینی به مبلغ ۲,۷۶۰ دلار Toncoin، معادل صد TON فروخته شد. این موضوع نه‌تنها اشتیاق جامعه برای تعامل با سیستم جدید را برجسته می‌کند؛ بلکه کارمزد حق امتیاز ۲۰‌درصدی را بر فروش کوپن‌ها اعمال می‌کند که پس از راه‌اندازی رسمی توکن روی بلاک‌چین، به نقدینگی NOT کمک خواهد کرد.

علاوه‌بر‌این، تیم Notcoin به‌طور فعال با جامعه در ارتباط است. این تیم به‌روزرسانی‌ها و اطلاعاتی را درباره ویژگی‌های آینده، مانند مکانیزم سوزاندن توکن و نقش سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) در حکمرانی بازی پس از راه‌اندازی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این DAO که در‌حال‌حاضر ۱۵۸هزار نفر عضو دارد، نقش مهمی در اکوسیستم بازی ایفا کند. ناگفته نماند که مسئولیت‌های خاص و حق رأی همچنان به‌طور جزئی مشخص نشده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

منبع
crypto.ro

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا