آموزشمبتدیمقاله

مهم‌ترین مؤلفه‌ها در خرید ارز دیجیتال تتر

باتوجه‌به اهمیت تتر (USDT) در معاملات ارزهای دیجیتال، در این مقاله از بلاگ تترلند، مهم‌ترین مؤلفه‌ها در خرید ارز دیجیتال تتر را بیان کرده‌ایم.

خرید ارز دیجیتال تتر؛ میان‌بری به‌صرفه

ورود به دنیای ارزهای دیجیتال احتمالاً از دید بسیاری از افراد ساده نیست؛ در‌حالی‌که این ساده‌نبودن و پیچیدگی کاملاً نسبی است و هیچ قطعیتی ندارد. این مسیر شاید برای کسی پیچیده باشد که ناگهان و بدون هیچ پیش‌زمینه و مطالعه‌ای قصد دارد وارد حوزه امور مالی غیرمتمرکز ( DeFi) شود. 

درمقابل، این مسیر ممکن است برای کسی بسیار ساده به‌نظر برسد که با صبوری تحقیق می‌کند و از ارز پایداری مانند تتر برای خرید‌وفروش ارز دیجیتال بهره می‌برد. کوتاهی این مسیر کاملاً به انتخاب‌ها و استراتژی معاملاتی شما بستگی دارد؛ اما بی‌شک خرید ارز دیجیتال تتر یکی از راه‌هایی است که می‌تواند مسیر سرمایه‌گذاری شما را هموارتر کند.

خرید و فروش ارز دیجیتال

درادامه، مزیت‌ها و مؤلفه‌های مهم‌ در خرید ارز دیجیتال تتر را معرفی می‌کنیم. پس اگر قصد خرید فوری تتر با بهترین نرخ را دارید، ادامه مقاله را از دست ندهید!

به بازار خرسی لبخند بزنید!

باتوجه‌به شرایط کنونی بازار و ریزش شدیدی که دنیای کریپتو شاهد آن است، مهم‌ترین مزیت تتر خودش را نشان می‌دهد؛ مزیتی که باعث حفظ ارزش دارایی شما می‌شود. همان‌طور‌که می‌دانید، تتر ارز پایدار یا استیبل کوینی است که با تکیه بر ظرفیت پشتوانه خود، یعنی دلار آمریکا، در هر شرایطی همواره ارزشی برابر با یک دلار دارد (1USD = 1USDT). همین ویژگی سبب می‌شود که در شرایط بازار نزولی (بازار خرسی)، با تبدیل دارایی خود به ارز دیجیتال تتر، بتوانید ارزش دارایی‌تان را حفظ کنید.

نگران نقدشدن تتر نباشید!

طبق تعاریف، تتر (USDT) یک توکن است و به زبان ساده، بلاکچین اختصاصی ندارد و می‌تواند از بستر بلاکچین‌های متعددی برای نقش‌آفرینی در اکوسیستم رمزارزها استفاده کند. برای مثال، شما می‌توانید توکن‌های تتر را بر بستر شبکه‌های ترون و اتریوم در تترلند خرید‌و‌فروش کنید؛ از‌این‌رو، برای خرید تتر TRC-20 یا خرید تتر ERC-20 اقدام خواهید کرد.

این ویژگی تتر سبب شده است که به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و کاربردی تبدیل شود و نامش در فهرست بیشترِ صرافی‌های رمزارز به‌چشم بخورد. به‌همین‌دلیل، تتر مانند پول نقد همیشه و همه‌جا کاربردی است و به‌‌عنوان دلار دیجیتال می‌توانید با آن با خیال راحت معامله کنید.

سرعت در معاملات ارز

یکی از اهداف بلاکچین در عرصه رمزارزها، سرعت‌بخشیدن به فرایندهای مالی است. شاید همچنان انتقادهایی به سرعت پردازش تراکنش‌ها در بیتکوین یا اتریوم وارد باشد؛ اما دنیای تتر متفاوت است. تتر با استفاده از بلاکچین‌های متفاوت، همیشه تجربه انجام سریع‌ترین معاملات را برایتان رقم خواهد زد. شایان ذکر است که زیرساخت استفاده از این ویژگی باید در سرویس‌های صرافی مدنظرتان فراهم باشد. برای مثال، شما می‌توانید با استفاده از سرویس واریز آنی تتر در تترلند، از خرید ارز دیجیتال تتر با سرعتی منحصربه‌فرد استفاده کنید. 

کارمزد دغدغه نخواهد بود

در معاملات و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، از هرچه بگوییم، باز‌هم سخن کارمزد معاملات خوش‌تر است! این واژه که معمولاً با دغدغه‌ای پنهان برای فعالان حوزه رمزارزها همراه است، چندان هم منفور نیست؛ چراکه تنها لازم است در جایی مناسب با آن برخورد کنید! در پرداخت کارمزد برای خرید ارز دیجیتال تتر، باید دو عامل را مدنظر قرار دهید: 

۱. کارمزد تبدیل صرافی

کارمزد تبدیل صرافی کاملاً به این موضوع بستگی دارد که چه پلتفرمی را برای تبادل تتر انتخاب می‌کنید. معمولاً صرافی‌ها باتوجه‌به شرایط حاکم بر بازار و سرویس‌هایی که ارائه می‌کنند، درصدی از کل مبلغ معامله را به‌عنوان کارمزد تبدیل کسر می‌کنند. پلتفرمی مانند تترلند که تتر را برای شفافیت بیشتر به‌صورت تک‌نرخی ارائه می‌کند، برای تبدیل تومان به تتر، کارمزد تبدیل را در نظر می‌گیرد. این میزان کارمزد جزو کمترین کارمزد‌های دریافتی در فضای رمز ارز کشور است.

۲. کارمزد شبکه انتقال

در پرداخت کارمزد انتقال شبکه، صرافی‌ها و پلتفرم‌های تبادل ذی‌نفع نیستند. این کارمزد را شبکه انتقال کسر می‌کند و میزانش ممکن است باتوجه‌به شلوغی شبکه دستخوش تغییر شود. به‌عنوان مثال، در‌حال‌حاضر برای خرید تتر TRC-20 کارمزد شبکه یک تتر است. یکی از راه‌های به‌صرفه برای خرید ارز دیجیتال تتر، استفاده از شبکه ترون یا همان خرید تتر TRC-20 است.

خرید تتر از صرافی تترلند

یکی از اشتباه‌های رایج کاربران در فرایند خرید USDT، این است که صرفاً قیمت تتر (نرخ تتر) را مدنظر قرار می‌دهند. این در حالی است که علاوه‌بر نرخ تتر به‌صرفه، عوامل دیگری نیز باید مدنظر قرار گیرند؛ ازجمله:

  • سابقه فعالیت 
  • شفافیت در نرخ تتر 
  • تضمین امنیت معاملات
  • سرعت در واریز تتر 
  • سرعت در تسویه تومان
  • پشتیبانی فعال و پاسخ‌گو
  • احراز هویت فوری 
  • پاداش ریفرال (پاداش کد معرف)
  • بلاگ آموزشی 

باتوجه‌به عوامل یادشده، سعی کنید برای خرید ارز دیجیتال تتر، تمام آن‌ها را در انتخاب صرافی یا پلتفرم تبادل با دقت بررسی کنید.

تترلند سرزمین تتر

خرید ارز دیجیتال تتر یکی از مراحل مهم ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است. تضمین امنیت و سرعت در تمامی فرایندها ازجمله مزیت‌های تترلند هستند. همچنین ارائه تتر با نرخی شفاف و به‌صرفه، از دیگر مزیت‌های تترلند است که با استقبال کم‌نظیر فعالان رمز ارز کشور رو‌به‌رو شده است.

با استفاده از اپلیکیشن (اندروید و iOS) و وب‌سایت تترلند، می‌توانید از سرویس‌های منحصربه‌فرد این پلتفرم تبادل تتر بهره‌مند شوید. این سرویس‌ها عبارت‌اند از:

  • بهترین نرخ تتر
  • احراز هویت ۱۰دقیقه‌ای
  • پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷ روز هفته
  • واریز آنی تتر
  • تسویه تومانی فوری
  • پاداش ریفرال (پاداش کد معرف)
  • کامل‌ترین نمودار نرخ تتر از سال ۱۳۹۶

برای خرید تتر و استفاده از سرویس‌های تترلند و انجام تراکنش در کمتر از ۱۰ دقیقه، همین‌حالا از‌طریق وب‌ سایت تترلند یا اپلیکیشن تترلند اقدام کنید. لازم به توضیح است که می‌توانید اپلیکیشن تترلند را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS از طریق وب سایت تترلند دانلود کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا