آموزشاخبارامنیتمبتدی

خطر از‌دست‌دادن دارایی با فعالیت در مارکت های رمزارز ایرانی

با مطالعه این مقاله، از دارایی خود در برابر فریز شدن محافظت کنید!

دنیای رمزارزها مزیت‌های زیادی از‌جمله امنیت در معاملات را برای مردم دنیا به‌ارمغان آورده است؛ اما متأسفانه برای ایرانیان از روز نخست، با ریسک و خطر از‌دست‌دادن دارایی‌های‌ دیجیتال همراه بوده است.

محدودیت‌هایی که به‌دلیل تحریم‌های ناعادلانه گریبان‌گیر ایرانیان بوده است، همواره خطری بزرگ برای هم‌وطنان محسوب می‌شود و سبب شده است که امنیت در معاملات، به مشکلی بزرگ به‌منظور فعالیت در اکوسیستم رمزارزها تبدیل شود.

این مقاله از بلاگ تترلند براساس گزارش اخیر Chainalysis که با عنوان The 2022 Crypto Crime Report درباره ریسک و فعالیت مجرمانه و خطرات ناشی از فعالیت در دنیای رمز‌ارزها منتشر شده است، برای شفاف‌سازی کاربران ایرانی به رشته تحریر درآمده است.

در قسمتی از این گزارش، مستقیماً به محدودیت‌های کیف‌پول‌های مارکت های رمز‌ارز ایرانی اشاره شده است و فعالیت آن‌ها و کاربرانشان را به فعالیت‌های مجرمانه و دورزدن تحریم نسبت داده است. 

متأسفانه با‌توجه‌به محدودیت‌های اخیر برخی از صرافی‌های خارجی (بایننس، کوکوین، پنکیک سوآپ و =…) که به‌دلیل تحریم‌های ذکر‌شده در‌قبال کاربران ایرانی وضع شده است، نام‌بردن از مارکت های رمز‌ارز ایرانی و کاربرانشان در این گزارش به‌عنوان عاملی برای فعالیت مجرمانه دور از انتظار نبود.

تترلند به‌دلیل پایبندی خود به حفظ امنیت کاربران و شفاف‌سازی و با‌توجه‌به رویکرد انتقادی همیشگی‌اش دربرابر تحریم‌های ناعادلانه علیه هم‌وطنان عزیز، در‌ادامه این مطلب، تنها راه‌حل امن برای فعالیت کاربران ایرانی در اکوسیستم رمز‌ارزها را ارائه داده است.

خطر فریز‌شدن دارایی کاربران ایرانی

همان‌طور‌که گفتیم، این تحریم‌ها به‌شدت مارکت های رمز‌ارز ایرانی و کیف‌پول‌های ایرانی و کاربران ایرانی فعال در آن‌ها را هدف قرار داده‌اند. 

با‌توجه‌به نام‌بردن از ایرانیان در این گزارش، بی‌شک خطر رهگیری و شناسایی و فریز‌شدن دارایی‌های هم‌وطنانی وجود دارد که رمز‌ارز را در مارکت‌ها و کیف‌پول‌های ایرانی مبادله می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، می‌توان گفت:

امنیت دارایی و معاملات ایرانیان که در مارکت‌های ایرانی فعالیت می‌کنند، امروز بیش از همیشه در خطر است!

تحریم کاربران ایرانی

تنها راه رهایی از خطر فریز‌شدن دارایی ایرانیان

تترلند به‌دلیل وفاداری به فلسفه امنیت و بنا به وظیفه حرفه‌ای، خود را ملزم می‌داند که منطقی‌ترین و تنها راه امن و بدون ریسک برای فعالیت رمز‌ارزی را به تمام فعالان این حوزه ارائه دهد.

همان‌طور‌که اشاره کردیم، فعالیت در مارکت های رمزارز ایرانی خطر رهگیری، شناسایی، فریزشدن و درنهایت ازدست‌دادن دارایی را در پی دارد. در این شرایط، تنها راه مصون‌ماندن از این خطر، استفاده از بستری امن است که با پیش‌بینی تمام جوانب، امنیت دارایی کاربران خود را تضمین کند. 

تترلند با فراهم‌کردن زیرساخت‌های امن و استفاده از کیف‌پول‌هایی با آدرس متغیر، امکان هرگونه شناسایی و رهگیری‌ای را از میان برداشته است که به از‌دست‌دادن دارایی کاربران منجر شود. بنابراین، تنها راه منطقی و امن برای ورود یا فعالیت در اکوسیستم رمزارزها، خرید رمزارز از بسترهای معاملاتی با کیف‌پول‌های متغیر و تبادل آن در مارکت‌های بین‌المللی است.

تترلند با به‌کارگیری کیف‌پول‌های متغیر، ریسک‌ ناشی از محدودیت‌های یاد‌شده را به صفر رسانده و بستری امن را برای فعالیت کاربران خود فراهم کرده است. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا فعالیت در تمام مارکت های رمزارز ایرانی خطری را متوجه دارایی کاربران خواهد کرد؟
در پاسخ به این پرسش باید گفت که قطعاً این‌چنین نیست. بی‌شک هر پلتفرمی که بستری امن با استفاده از کیف‌پول‌های متغیر را فراهم کرده یا تمهیدات دیگری برای دور‌کردن این خطر از دارایی کاربران در نظر گرفته باشد، می‌تواند بستری امن تلقی شود. ازجمله این پلتفرم‌ها می‌توان از صرافی مزدکس یاد کرد.

برخی از مزیت‌های مارکت‌های خارجی درمقایسه‌با مارکت‌های داخلی عبارت‌اند از:

  1. کارمزد به‌صرفه
  2. تنوع رمزارزهای فهرست‌شده
  3. ابزارهای مالی متنوع و بیشتر
  4. عمق بازار بیشتر
  5. نبود محدودیت‌های ریسک‌پذیر

علاوه‌بر‌این، توصیه می‌کنیم که برای فعالیت در مارکت‌های خارجی، نکات امنیتی لازم را در نظر بگیرید.

با‌توجه‌به شرایط و محدودیت ایجاد‌شده و بی‌توجهی به آن‌ها که هر لحظه ممکن است کاربران ایرانی دارایی خود را از دست بدهند، از این لحظه تبادل تتر (واریز و برداشت) از مبدأ و مقصد مارکت های رمزارز ایرانی و کیف‌پول ایرانی در تترلند ممنوع است. در‌صورت انجام چنین تراکنشی، ابتدا دارایی کاربر به‌طور کامل تسویه خواهد شد و سپس ارائه خدمات به ایشان صورت نخواهد گرفت.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹۲ رای

نوشته های مشابه

‫72 دیدگاه ها

  1. اکانت کوکوین من بخاطر اینکه از صرافی نو**** تتر واریز کردم بهش مسدود شده.
    تیکت میزنم پاسخ نمیدن چیزی
    لطفا راهنماییم کنید

    1. درود بر شما جناب شمس‌اللهی؛ این مورد رو لازم است از طریق صرافی مربوطه پیگیری کنید.‌
      سپاس از همراهی شما.

        1. همراه ارجمند؛ کیف‌پول‌های متعددی در اکوسیستم رمزارزها وجود دارند که می‌تونید براساس تحقیق‌ها و ویژگی‌های موردنظرتون انتخاب کنید.
          شما همراه عزیز می‌تونید با انتخاب «کیف ‌پول» در منوی سمت راست بلاگ تترلند، معرفی و راهنمای استفاده تعدادی از کیف‌پول‌های معتبر رو مطالعه کنید.
          از همراهی شما سپاسگزاریم.

          1. سلام وقت بخیر آیا میتونم از طریق تاپ جنچ ب صورت دلاری ب صرافی واریز کنم

    2. خیلی ممنون که این مسیر رو در پیش گرفتید من از ترسم میریختم تو تراست ولت بعد میریختم سیف پل بعد اسپات بایننس همه این راه رو میرم که شاید سخت تر رد گیری بشه حالا سوالم اینجاست که دیگه نیاز نیست این مراحل رو طی کنم؟؟ و میتونم مثلا مستقیما بریزم تو سیف پل؟؟؟ لطفا جواب بدید ممنون

      1. همراه ارجمند، به‌دلیل اینکه سیف‌پال ماهیت کیف‌پول رو داره، می‌تونید به صورت مستقیم به سیف‌پال ارسال کنید و در طی این مراحل، نیازی نیست که به کیف‌پول تراست ولت واریز کنید.
        درصورتی‌که قصد دارید به صرافی‌های دیگری مانند کوکوین انتقال بدید، حتماً توجه کنید که کیف‌پول تراست ولت رو برای امنیت بیشتر واسطه قرار بدید.
        از همراهی شما سپاسگزاریم.

        1. من امروز به اشتباه مستقیم فرستادم بایننس برای انتقال هم گفتم ۲۴ ساعت بعد انجام میشه. حالا متوجه شدم و میخوام آدرس کیف پولو تغییر بدم ولی میگن امکانش نیست . وقتی هنوز تراکنشی انجام نشده چرا امکان تغییر آدرس نیست ؟؟؟

          1. درود بر شما جناب ایرانپور.
            پس از ثبت تراکنش امکان تغییر آدرس کیف‌پول وجود ندارد.
            سپاس از همراهی شما.

  2. سلام وقتتون بخیر، با تشکر از شما که همیشه اطلاعات مفیدی رو منتشر می‌کنید.عالی بود.🌹

    1. درود خدمت شما همراه گرامی. وقت شما هم به‌خیر.
      بسيار خرسندیم که تونستیم رضایتتون رو جلب کنیم.
      از همراهی صمیمانه شما سپاسگزاریم.

      1. الان من می خوام ۳۸ دلار دیگه تتربخرم وبه تراست ولتم اضافه کنم ۱۷۳.۷۰داخلش تتردارم که ۳۸دلاردیگه بهش اضافه کنم ۲۱۰دلارمیشه آیاکیف پول تراست ولت هم جزء ممنوعیت ها و تحریم ها قرارگرفته است.

      1. درود بر شما؛ بله همراه گرامی این امکان فراهم است. سپاس از همراهی شما.

  3. سلام و وقت بخیر
    میخواستم بپرسم الان محدودیتی برای واریز به اکانت های ما در صرافی های خارجی یا کیف پول های ما هست یا نیست؟
    چون آخرش درست متوجه نشدم

    1. درود بر شما همراه ارجمند. وقت شما هم به‌خیر.
      خیر؛ ممنوعیت و محدودیت ايجاد شده از سمت تترلند، صرفاً مربوط به تبادل تتر (واریز و برداشت) از مبدا و مقصد مارکت‌های رمز ارز ایرانی و کیف‌پول ایرانی است؛ بنابراین، همان‌طور که در مقاله اشاره شد، تترلند با فراهم کردن زیرساخت‌های امن و استفاده از کیف پول‌هایی با آدرس متغیر، امکان هرگونه شناسایی و رهگیری که منجر به از دست دادن دارایی کاربران بشه رو از میان برداشته و امکان تبادل در مارکت‌های بین‌المللی برای کاربران وجود داره.
      سپاس از همراهی شما.

      1. تا حالا حسابی از تترلند مسدود شده یا سابقه مسدود شدن حساب یا ادرس دارید؟

        میدونید که نمیتونید جلوی ارسال تتر از صرافی های ایرانی به ادرس تتر لند رو بگیرید فقط میتونید تشخیص بدید
        پس امنیت هات ولتتون هم در خطره

        1. درود خدمت شما.
          خیر همراه گرامی. تابه‌حال آدرسی از تترلند مسدود نشده و این مسئله به این دلیل هست که آدرس‌های ما دائماً و به‌صورت روزانه در حال تغییر هستند.

    1. درود بر شما جناب الداغی.
      خیر. امکان تبادل در مارکت‌های بین‌المللی برای کاربران وجود داره. به این دلیل که تترلند با فراهم کردن زیرساخت‌های امن و استفاده از کیف پول‌هایی با آدرس متغیر، امکان هرگونه شناسایی و رهگیری که منجر به از دست دادن دارایی کاربران بشه رو از میان برداشته است.
      از همراهی شما متشکریم.

  4. در خصوص ولتها و آدرسهای مارکتهای ایرانی کاملا حق با شماست
    ولی در خصوص nodeهای خودتون چقدر میشه اطمینان داشت ؟ بالاخره کاربران شما هم از همین مسیر با شما تتر مبادله میکنن و ممکنه به این مارکتها که توی لیست سیاه هستند ارسال بشه
    با توجه به شفافیت بالای بلاکچین قطعا این موارد از دیدشون مخفی نمیمونه و تا حدودی در معامله با شما هم ریسک برای کاربر وجود داره
    اگر ممکنه در این خصوص توضیح بدید چه راهکارهایی به طور کلی استفاده شده
    آیا از shield و zk-SNARK استفاده میکنید ؟

    1. درود بر شما همراه ارجمند.
      در حال حاضر تترهایی که از سمت تترلند برای کاربران ارسال می‌شوند از IP ایران نیست و بدون استفاده از API اکسچنج خارجی و از طریق نادهای اختصاصی در خارج از ایران و در کشور‌های مختلف پردازش می‌شوند.
      لازم به ذکر است که نادهای ولت‌های تترلند به‌صورت ثابت نیستند و آدرس‌ ولت‌ها از نادهای مختلف و به‌صورت چرخشی پردازش (Generate) می‌شوند.
      بنابراین؛ به‌منظور افزایش ضریب امنیتی و از بین بردن ریسک، آدرس ولت‌های ما دائما در حال تغییر هستند.
      به‌طورکلی، همانطور که اشاره شد، هیچ‌کدام از سرورهای تترلند در داخل ایران نیست و به‌دلیل اینکه نادها در ایران پردازش نمی‌شوند، ولت‌های کاربران تترلند به‌عنوان ولت‌های ایرانی شناسایی نخواهند شد.
      از همراهی شما سپاسگزاریم.

    1. درود خدمت شما.
      همراه گرامی، ممنوعیت ایجاد شده صرفاً مربوط به تبادل (واریز و برداشت) تتر از مبدا و مقصد مارکت‌های رمزارز ایرانی است. بنابراین؛ با توجه به اقدامات تترلند در برابر این سیاست‌ها، امکان تبادل تتر در مارکت‌های بین‌المللی برای کاربران تترلند فراهم هست.
      از همراهی شما ممنونیم.

      1. سلام چطوری میفهمن از مارکت های ایرانی داریم ارز رو براشون ارسال میکنیم؟

        1. درود بر شما.
          همراه ارجمند؛ شناسایی ایرانیان با استفاده از لیبلینگ کیف‌پول‌های مارکت‌های ایرانی که از سمت نهادهای امنیتی انجام می‌شه و سیستم‌هایی مثل سایفرتریس امکان‌پذیر هست. توجه داشته باشید که سیستم سایفرتریس برای بازارهای معاملاتی که کیف‌پول ارائه می‌کنند، بسیار خطرناک است. به‌ویژه عمده بازارهای معاملاتی داخلی که فقط API از بایننس هستند و به طبع این موضوع ریسک بالایی برای کاربران ایرانی به‌دنبال خواهد داشت.
          بنابراین؛ با توجه به اقدامات تترلند در برابر این سیاست‌ها، امکان تبادل تتر در مارکت‌های بین‌المللی از جمله: بایننس، کوکوین و غیره برای کاربران تترلند فراهم است.
          سپاس از همراهی شما.

  5. سلام من قبلا به مقدار پنج میلیون تومان تترخریده بودم البته اون موقع تتر۲۸۸۸۰تومان بود وریختم به کیف پوله تراست ولتم والان نمی دونم چه طوری نقدش کنم به ریال ایران منوراهنمایی کنید،حتمابایدترون داشته باشم چون ازطریق trc20ریختم به تراست ولتم۱۷۳.۷۰دارم الان توتراست ولتم،این کیف پول هم جزء تحریم هاشده الان وحتماباید۲۰۰دلارداشته باشم تااون برداشت بتونم بزنم.

    1. درود بر شما همراه گرامی.
      بله؛، برای اینکه بتونید رمزارزهای خودتون رو انتقال بدید، لازم هست مقداری ترون در کیف‌پول خودتون داشته باشید‌.

      برای نقد کردن به تومان، شما می‌تونید به وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند مراجعه کنید و در قسمت فروش تتر، مقدار تترهایی که قصد دارید به ما بفروشید رو از کیف‌پول خودتون به کیف‌پول تترلند منتقل کنید و سفارش‌تون رو ثبت کنید. پس از ثبت نهایی سفارش، مبلغ تومانی طبق جدول زمان واریز تومان در بخش شرایط و قوانین وب‌سایت تترلند به حساب شما واریز خواهد شد.

      در پاسخ به سؤال آخر شما باید بگوییم که خیر؛ همانطور که در متن مقاله اشاره شده، ممنوعیت و محدودیت ايجاد شده از سمت تترلند، صرفاً مربوط به تبادل تتر (واریز و برداشت) از مبدا و مقصد مارکت‌های رمز ارز ایرانی و کیف‌پول ایرانی با آدرس ولت ثابت است و امکان تبادل با مارکت‌ها یا کیف‌پول‌های بین‌المللی (تراست‌ولت، هوبی‌ولت و غیره) برای کاربران وجود داره.

      از همراهی شما سپاسگزاریم.

  6. سلام. یعنی با خرید از شما نمیشه آربیتراژ کرد بکنم صرافی های ایرانی دیگه؟

    1. درود بر شما همراه ارجمند.
      ابتدا لازم هست به کیف پول خودتون واریز کنید و سپس به هر صرافی دیگری منتقل کنید.
      خاطر نشان می‌کنیم که ریسک فریز شدن‌های احتمالی در آینده، به عهده خودتون هست چرا که کار با کیف پول‌های ثابت ایرانی ریسک به‌شدت بالایی داره.
      از همراهی شما سپاسگزاریم.

  7. سلام و خسته نباشید خدمت تیم تترلند
    من 3تا سوال داشتم
    1- من با پاسپورت ایرانی تو صرافی کوینکس احراز هویت کردم آیا این کار اشتباهه؟
    2- آیا نیازی هست تترهایی که از تترلند میخرم اول به کیف پول لجر واریز کنم بعد به صرافی کوینکس؟
    3- از آنجایی که در سایت تترلند احراز هویت کردیم خرید های سنگین اگر از این سایت انجام بدیم ما شامل پرداخت مالیات به دولت میشیم؟

    1. درود بر شما. سلامت باشید.

      ۱- همراه ارجمند؛ لازم هست ابتدا شرایط و قوانین کوینکس رو در رابطه با کشور ایران مطالعه کنید و لیست کشورهای مورد تحریم این صرافی رو نیز بررسی کنید.
      ۲- تترلند اقدامات و تمهیدات لازم رو در مقابل این سیاست‌ها از پیش اندیشیده است اما بهتر هست دارایی‌های خودتون رو به کیف‌پول شخصی خودتون واریز کنید و سپس از کیف‌پول خودتون به این صرافی واریز‌ کنید.
      ۳- خیر؛ همانطور که در شرایط و قوانین وب‌سایت تترلند ذکر شده، اطلاعات شما نزد تترلند محفوظ هستند و به‌ غیر از استعلام قضایی یا انتظامی، در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار داده نمی‌شوند.

      از همراهی صمیمانه شما سپاسگزاریم.

  8. با سلام
    من یه مبلغی رو وارد کیف پول کردم تو همین برنامه الان میخام باهاش تتر بخرم یه پنجره باز میشه که نوشته آدرس کیف پول رو وارد کنید.. نمیدونم چطوری باید بنویسم آدرس کیف پول رو به چه صورت.. لطفا راهنماییم کنید..مرسی

    1. درود بر شما جناب حسینی.
      لازم است آدرس کیف پول مقصدتون رو در کادر مذکور برای ما کپی بفرمایید.
      از همراهی شما سپاسگزاریم.

  9. با سلام خدمت خانم نرجس اطمینان زاده.
    من 23000000 تتر خریدم از سایت کلمبوس مدتی که گفتن سایت در حال به روز رسانی هستش و برداشت انجام نمیشد. گفتند 25 مارس مشکل برطرف میشه البته گفتند به جای خرید تتر میتونید ctc بخرید.منم خرید زدم بعدش اندازه 5000000 از ctc رو به دلار تبدیل کردم ۲۴ ساعت در حال تشخیص هویت بودبعدش دیگه سایت بسته شد. هرچقدر تلاش میکنم وارد سایت بشم نمیشه خواستم بپرسم که آیا هنوز امیدی هست که پولمم برگرده یا باید قیدش رو بزنم الان چند وقت میشه که از حساب کاربری خود اطلاعی ندارم لطفا راهنمایی کنید با تشکر.

    1. درود بر شما همراه ارجمند.
      متاسفانه درباره سایتی که فرمودید اطلاعی نداریم. بهتر هست خودتون در این باره تحقیق و بررسی داشته باشید.
      سپاس از اینکه همراه ما هستید.

  10. سلام خانم اطمینان زاده
    من میتونم از تترلند تتر بخرم و مستقیما به صرافی بایننس انتقال بدم؟

    1. درود بر شما جناب بابایی.
      ممنوعیت ایجاد شده صرفاً مربوط به تبادل (واریز و برداشت) تتر از مبدا و مقصد مارکت‌های رمزارز ایرانی است. بنابراین؛ با توجه به اقدامات تترلند در برابر این سیاست‌ها، امکان تبادل تتر در مارکت‌های بین‌المللی برای کاربران تترلند فراهم هست.
      سپاس از همراهی شما.

  11. درود بر شما
    من قصد جابجایی مقداری تتر از صرافی کوکوین به تترلند را دارم بی زحمت لطفا راهنمایی بفرمایید چطور انجام بدم.

    1. درود خدمت شما همراه گرامی.
      شما می‌تونید با مراجعه بخش «آموزش» در منوی سمت راست بلاگ تترلند، ویدئوی آموزشی برداشت از کوکوین رو در بلاگ تترلند مشاهده کنید.

  12. با سلام من در دو صرافی خارجی اکانت دارم کوینکس و کوکوین حالا اگه از تترلند تار بخرم و مستقیم به صرافی های خارجی بزنم مشکلی پیش میاد یا برعکس اگه تترهام رو مستقیم از صرافی خارجی به تترلند بزنم مشکلی پیش میاد؟

    1. درود بر شما همراه گرامی.
      همراه گرامی؛ در حال حاضر تترهایی که از سمت تترلند برای کاربران ارسال می‌شوند از IP ایران نیست و بدون استفاده از API اکسچنج خارجی و از طریق نادهای اختصاصی در خارج از ایران و در کشور‌های مختلف پردازش می‌شوند.
      لازم به ذکر است که نادهای ولت‌های تترلند به‌صورت ثابت نیستند و آدرس‌ ولت‌ها از نادهای مختلف و به‌صورت چرخشی پردازش (Generate) می‌شوند.
      همان‌طور که در متن مقاله اشاره شده، با توجه به اقدامات تترلند در برابر این نوع سیاست‌ها، امکان تبادل تتر در مارکت‌های بین‌المللی برای کاربران تترلند فراهم هست و محدودیت و ممنوعیت ایجاد شده در تترلند، صرفاً مربوط به تبادل (واریز و برداشت) تتر از مبدا و مقصد مارکت‌های رمزارز ایرانی است.
      از همراهی و حسن انتخاب شما سپاس‌گزاریم.

  13. با سلام چنانچه ما تتر خریداری شده رو اول به کویکنس منتقل کنیم بعد به صرافیهای دیگه بازم خطر فریز شدن سرمایه هس؟

    1. درود خدمت شما جناب محمدی.
      برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از خطر فریز شدن دارایی‌ها، لازم هست از پلتفرم‌هایی مانند تترلند استفاده کرد که کیف‌پول‌های متغیر دارند. اخیرا در بلاگ مقاله‌ای درباره کیف‌پول‌های متغیر منتشر کردیم که می‌تونید با کلیک‌ بر روی این لینک، مطالعه کنید.
      بنابراین، با توجه به اقدامات تترلند در برابر این سیاست‌ها، امکان تبادل تتر در مارکت‌های رمزارز خارجی برای کاربران تترلند فراهم هست.
      از همراهی شما ممنونیم.

  14. با سلام ببخشید.هنگام خرید وقتی که تعداد و مبلغ را وارد میکنم مرحله بعدش که آدرس کیف پول را می‌خواهد، چه آدرسی باید وارد کنم؟

    1. درود بر شما جناب نجفی.
      جهت خرید تتر لازم است یک کیف‌پول داشته باشید تا تترهای خریداری شما به آدرس کیف‌پول شما منتقل شوند.
      پیشنهاد می‌کنیم برای اشنایی با کیف‌پول‌ها، این مقاله از تترلند رو مطالعه بفرمایید.
      سپاس از همراهی شما.

    1. درود خدمت شما.
      همراه ارجمند طبق جزئیاتی که در گزارش اخیر چینالیسیس آمده است، خطر از دست دادن دارایی ایرانیان که در مارکت‌های رمزارز ایرانی با کیف‌پول ثابت اقدام به تبادل رمزارزهای مختلف می‌کنند، وجود دارد.
      لازم به ذکر است که تترلند با استفاده از کیف‌پول‌های متغیر این خطر را به صفر رسانده است. بنابراین جای هیچ نگرانی برای تراکنش‌هایی که با تترلند انجام می‌دهید، وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما.

  15. سلام من موقع خرید یا فروش اول از صرافی به یه کیف پول مثل لجر یا تراست تتر میزنم و بعد از اونجا ب تترلند
    در کل این همه احتیاط ک میکنم ب نظرتون خوبه یا نیازی نیس؟
    موقع خرید از تترلند هم اول میزنم ب کیف پول بعد منتقل میکنم صرافی خارجی

    1. درود بر شما همراه گرامی.
      جای نگرانی برای تراکنش‌هایی که در تترلند انجام می‌دهید وجود ندارد اما جهت کاهش ریسک احتمالی می‌توانید از این روش استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما.

  16. سلام
    با توجه به تحریم و مشکلات تتر
    اگر مستقیم از تترلند به صرافی خودمون تتر بزنیم مشکلی ایجاد نمیشه
    یا از صرافی تتر به تترلند بزنیم جهت فروش؟
    یعنی ادرس کیف پول تترلند رو به عنوان یک ادرس کیف پول ایرانی میشناسه تتر و امکان مسدودی هست یا خیر؟

    صرافی من خارجی است و با رعایت کامل ip و باقی قضایا

    1. درود بر شما جناب رویانی‌نژاد.
      طبق شرایط و قوانین وب‌سایت تترلند، واریز و برداشت تتر از مبدا و مقصد مارکت‌های رمزارز ایرانی در تترلند ممنوع است.
      خیر، تترلند از کیف پول‌های متغیر استفاده می‌کند، بنابراین آدرس‌های تترلند به‌عنوان کیف‌پول ایرانی یا غیر ایرانی شناخته نخواهند شد.
      سپاس از همراهی شما.

    1. درود بر شما جناب برمج.
      خیر؛ تتر یک ارز پایدار است و همواره ارزشی ثابت و قیمتی برابر با یک دلار آمریکا دارد؛ بنابراین با سایر رمزارزها که در دسته استیبل‌کوین‌ها قرار ندارند، تفاوت دارد.
      پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی بیشتر با تتر، روی این لینک کلیک کنید.
      سپاس از اینکه همراه ما هستید.

  17. سلام
    من بیزنس مند ارز هستم مشتریانی دارم تتر از من میخواهند میخواهم سفارش بگیرم برای خرید شما چند درصد تخفیف در هر واحد میدهید

    1. درود بر شما جناب اسماعیل‌زاده.
      ضمن سپاس از حسن انتخاب شما، نرخ تتر طبق نرخ لحظه‌ای وب‌سایت محاسبه خواهد شد اما در نظر داشته باشید باتوجه به سطح کاربری و افزایش ميزان تبادلات، طبق جدول کارمزدها در وب‌سایت تترلند، کارمزد تبادل‌های شما به‌صورت پلکانی کاهش خواهد داشت.
      از همراهی شما سپاسگزاریم.

  18. با عرض سلام و ادب
    تقریبا ۱روز میشه از تتر لند به qoojpnانتقال تتر دادم ،ولی هنوز در حالت در انتظار برداشت می باشد،ممنون میشم در این مورد راهنمایی بفرمایید؟
    و دوم اینکه برداشت از تتر لند به کارت بانکی شخصی چقدر زمان می برد؟

    1. درود بر شما جناب نوربخش.
      بنا به دستور پلیس فتا و طبق شرایط و قوانین برج شده در وب‌سایت تترلند، تسویه رمزارز در خریدهای اول ۲۴ساعت بعد انجام می‌شود اما پس از آن تسویه تتر به‌صورت آنی خواهد بود.
      با مراجعه به بخش شرایط و قوانین وب‌سایت تترلند با کلیک بر روی این لینک و مشاهده جدول زمان واریز تومان، می‌توانید باتوجه به حساب بانکی خود، زمان واریز تومان را مشاهده کنید.
      سپاس از همراهی شما.

  19. سلام وقتتون بخیر
    در ابتدا تشکر میکنم از مقاله جامع و کاملی که درمورد تتر نوشتید، ببخشید امکان خرید و فروش رمزارز های دیگر مثله بیت کوین و اتریوم در تتر لند وجود داره؟

    1. درود بر شما همراه گرامی.
      سپاس از نظر لطف و همراهی شما.
      خیر متاسفانه، در حال حاضر فقط امکان تبادل تتر/تومان، تومان/تتر در تترلند وجود دارد.

  20. جامع ترین و کامل ترین مقاله ای بود که خونده بودم
    متشکرم از تترلند بابت اطلاع رسانی و آگاهی که انجام میدید

    1. درود بر شما همراه گرامی.
      خرسندیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم.
      سپاس از اینکه همراه ما هستید.

  21. سلام در ابتدا محتوایی که نوشتید بسیار بروز و جدید بود متشکرم. درمورد فین تک مقاله ای دارید که بشه خوند؟ و چه ربطی به ارز تتر و سایر رمزارز ها داره؟

    1. درود بر شما همراه گرامی.
      سپاس از لطف و همراهی شما.
      درباره پیوند حوره پرداخت و فین‌تک در صفحه اینستاگرام تترلند می‌توانید پست مربوطه را مشاهده کنید.
      در بلاگ تترلند نیز به‌زودی در این مورد، مقاله منتشر خواهد شد.
      همراه ما باشید.

  22. سلام خدمت شما دوست عزیز من متوجه نشدم ما اگر بخواهیم تتر از تتراند خریداری کنیم و با آن معاملات خود را در فضای مجازی انجام بدهیم خلاف قوانین هست یعنی تتر خریدم وجابه جا کنم به حساب همکارانم کار خلافی مرتکب شدم؟؟؟

    1. درود بر شما جناب عبداللهی.
      خیر، این مطلب جهت افزایش آگاهی کاربران اطلاع‌رسانی و منتشر شده است. مجموعه تترلند اقدامات لازم را در قبال چنین سیاست‌هایی، از پیش انجام داده است.
      در حال حاضر تترهایی که از سمت تترلند برای کاربران ارسال می‌شوند از IP ایران نیست و بدون استفاده از API اکسچنج خارجی و از طریق ناد اختصاصی در خارج از ایران پردازش می‌شوند. همچنین لازم به توضیح است به‌منظور افزایش ضریب امنیتی و از بین بردن ریسک، آدرس ولت‌های ما دائما در حال تغییر هستند. بنابراین؛ جای هیچ‌گونه نگرانی برای تراکنش‌هایی که در تترلند انجام می‌دهید وجود ندارد.

  23. به نظر من بهترین گزینه استفاده از کیف پول سخت افزاری هست التبه باز هم نمیدونم چقدر میتونه خطر همچنان دارایی رو تهدید کنه

  24. سلام خسته نباشید،
    توی تترلند امکان فروش تتر و تبدیل اون به تومان هست یا نه؟
    یعنی اینکه من میتونم تتر رو که از جایی برداشت میکنم رو وارد تترلند کنم و بعدش اونو به تومان تبدیل کنم و واریز بشه به حسابم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. درود بر شما، بله در تترلند میتونید تتر را بفروشید و تومان را طبق شرایط و قوانین دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا