اخبار

کوین مارکت کپ افزونه ChatGPT خود را راه‌اندازی کرد

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) یکی از مراجع اصلی فعالان بازار کریپتو برای دستیابی به داده‌های رمزارزهاست. این وب‌سایت به‌تازگی افزونه چت‌جی‌پی‌تی خود را رونمایی کرده است. این افزونه به‌صورت رایگان عرضه شده و منبع داده‌های آن وب‌سایت کوین مارکت کپ است.

کوین مارکت کپ که زیرمجموعه بایننس است، در اطلاعیه روز ۱۱اکتبر۲۰۲۳ این موضوع را به‌ اطلاع عموم فعالان بازار کریپتو رساند. کاربران برای دسترسی به این افزونه باید وارد حساب کاربری اختصاصی خود در ChatGPT Plus شوند و پلاگین کوین مارکت کپ را فعال کنند.

در قالب این پلاگین، کاربران می‌توانند سؤالات خود درباره رمزارزها را مطرح کنند. این چت‌بات جواب سؤال را در بین مطالب منتشر‌شده در وب‌سایت کوین مارکت کپ جست‌وجو می‌کند و دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

هزینه اشتراک ChatGPT Plus ماهانه ۲۰ دلار است. به‌جز این هزینه برای استفاده از افزونه کوین مارکت کپ به پرداخت هزینه جداگانه نیازی نیست.

جالب است بدانید که ChatGPT تا قبل از این افزونه برای علاقه‌مندان بازار کریپتو چندان کاربردی نبود؛ چرا‌که بخش زیادی از منابع آن مربوط به قبل از سپتامبر۲۰۲۱ بود.

درپایان، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که استفاده از افزونه اختصاصی کوین مارکت کپ در این چت‌بات امکان بهره‌مندی از داده‌های به‌روز را برای فعالان بازار کریپتو به‌ارمغان می‌آورد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا