اخبار

آردوینو هدف اصلی شرکت تتر از عرضه استیبل کوین USDT را اعلام کرد

پائولو آردوینو به‌تازگی در مصاحبه‌ای با سؤال مهمی روبه‌رو شد. خبرنگاران از او درباره هدف اصلی شرکت تتر از عرضه استیبل کوین USDT سؤال کردند. آردوینو در جواب این سوال، هدف اصلی شرکت تتر را محافظت از مردم در‌برابر تورم حاکم بر اقتصاد کشورهای مختلف عنوان کرد. 

به‌نقل از Cryptodnes، آردوینو در صحبت‌هایش از کشور آرژانتین یاد کرد؛ جایی که اخیراً ارزش پول ملی در‌مقایسه‌با دلار کاهش چشمگیری یافته است. از دیدگاه او، مردم در این کشورها با سرمایه‌گذاری در تتر می‌توانند ارزش سرمایه‌شان را به‌خوبی حفظ کنند. 

علاوه‌براین، تمرکز شرکت تتر ارائه خدمات به افرادی است که دسترسی آسان به خدمات بانکداری بین‌المللی ندارند. این افراد می‌توانند به‌کمک تتر به‌راحتی به هر نقطه از دنیا پول انتقال دهند. جالب است بدانید که از دیدگاه آردوینو، حدود حدود ۳۰۰میلیون نفر از مردم جهان به خدمات بانکی دسترسی مناسبی ندارند. 

همان‌طور‌که می‌دانید، تتر با ارزش بازار بیش از ۱۰۹میلیارد دلار، فاصله بسیار زیادی با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود، یعنی یو‌اس‌دی کوین دارد. آردوینو دلیل اصلی موفقیت تتر را هم‌سویی آن با نیازهای افراد به خدمات مالی با ثبات در سراسر دنیا معرفی کرد. 

از این توضیحات می‌توان به نکته مهم پی برد. شرکت تتر قصد ندارد فعالیت‌های خود را در محدوده کشورهای آمریکایی و اروپایی متمرکز کند. درعوض، تلاش می‌کند تا جای پای خود را در آفریقا و آسیا و آمریکای لاتین بیش‌از‌پیش محکم کند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

منبع
cryptodnes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا