اخبار

همکاری متامسک با رابین‌هود برای ساده‌سازی تراکنش‌های رمزارزی

 

براساس بیانیه مطبوعاتی که ۷فوریه۲۰۲۴ (۱۸بهمن۱۴۰۲) منتشر شد، متامسک و رابین‌هود به‌منظور فراهم‌کردن امکان خرید مستقیم رمزنگاری برای کاربران، همکاری خود را با یکدیگر آغاز کرده‌اند.

کریپتونیوز می‌نویسد که Consensys، شرکت توسعه‌دهنده MetaMask و Robinhood Markets، Inc. به‌طور مشترک ادغام Robinhood Connect با کیف‌پول MetaMask را تسهیل کرده‌اند. این همکاری به کاربران در ایالات متحده امکان می‌دهد تا به‌طور مستقیم از رابط متامسک استفاده کنند و ازطریق پلتفرم معاملاتی رابین‌هود رمزارزها را خریدوفروش کنند و معاملاتشان را انجام دهند.

ادغام MetaMask با Robinhood برای دسترسی مستقیم به رمزارزها

هدف از این همکاری ساده‌سازی تجربه تراکنش‌های رمزارز است. همچنین با استفاده از موتور سفارش با هزینه کم Robinhood، به کاربران MetaMask مسیری کارآمد و امن برای ارتباط با دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌دهد. سانتوس، مدیر ارشد محصول شرکت Consensys افزود:

می‌دانیم که کاربران کریپتو و اینترنت خواهان کنترل و مالکیت بیشتری هستند. این پروژه با ارائه گزینه‌های خرید بیشتر با ارائه‌دهندگان خدماتی که کاربران قبلاً از آن‌ها استفاده کرده‌اند و به آن‌ها اعتماد دارند، به افراد بیشتری کمک می‌کند تا به‌صورت یکپارچه و با کنترل بیشتری به رمزارزها دسترسی یابند.

نظرسنجی‌ها حاکی از افزایش تمایل کاربران به کاهش موانع وب ۳ است

نظرسنجی Consensys با مشارکت YouGov تغییری را در نحوه تعامل و کنترل حضور دیجیتالی کاربران اینترنتی آشکار کرده است. یافته‌ها که از پاسخ‌های بیش از ۱۵هزار نفر شرکت‌کننده به‌دست‌آمده است، نشان می‌دهد ترجیحات کاربران خود به استقلال بیشتر در فضای آنلاین افزایش‌یافته است.

۷۹درصد به کنترل بیشتر بر هویت اینترنتی خود ابراز تمایل می‌کنند. علاوه‌بر‌این، این نظرسنجی احساسات قوی به مالکیت محتوای دیجیتالی را نشان داده است. ۶۷درصد از پاسخ‌دهندگان معتقد بودند که باید بتوانند حقوق مشخصی را درزمینه تمام محتواها و عملکرد ایجادشده به‌صورت آنلاین حفظ کنند. بااین‌حال و با وجود این اشتیاق برای مشارکت فعال‌تر و مالکیت، حدود یک‌سوم از افراد بررسی‌شده پیچیدگی فناوری وب ۳ را به‌عنوان مانعی بزرگ برای ورود به فضای رمزارزی معرفی کردند.

سئونگ لی، مدیر محصول Robinhood Crypto، نیز گفت: 

در رابین‌هود، مأموریت ما کاهش هر‌گونه مشکلی است که احتمال دارد در مسیر افزایش پذیرش وب ۳ ایجاد شود… Robinhood Connect تجربه‌ای یکپارچه را برای مشتریان فعلی رابین‌هود فراهم می‌کند تا ازطریق کارت بانکی و انتقال بانکی یا قدرت خرید Robinhood، کیف‌پول خود را تأمین کنند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا بلافاصله از رمزارز خود استفاده کنند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا