اخبار

تراکنش‌های استیبل کوین ها در شبکه سولانا از سایر بلاک‌چین‌ها پیشی گرفته است

غول فناوری حوزه پرداخت الکترونیکی، ویزا (Visa)، به‌تازگی با انتشار گزارشی تراکنش‌های استیبل کوین ها را در بستر شبکه‌های بلاک‌چین مختلف مقایسه کرده است. نکته جالب در گزارش شرکت ویزا این است که حجم تراکنش‌های استیبل کوین‌ها در بستر سولانا با فاصله زیادی بیشتر از سایر بلاک‌چین‌ها است. 

جالب است بدانید که عمده تراکنش‌های شبکه سولانا نیز به استیبل کوین USDC مربوط است. همان‌طورکه می‌دانید، یو‌اس‌دی کوین در‌مقایسه‌با تتر بین فعالان آمریکایی بازار رمزارزها به‌مراتب محبوب‌تر است. 

به‌گزارش یوتودی، مجموع تعداد تراکنش‌های استیبل کوین در بستر بلاک‌چین‌ها در ۳۰ روز گذشته بیش از ۶۹میلیون مورد بوده است. جالب است بدانید که حدود ۴۷/۲میلیون تراکنش مربوط به شبکه سولانا بوده است.

در‌این‌بین، کاهش چشمگیر تراکنش‌های استیبل کوین در شبکه اتریوم نیز جلب توجه می‌کند. در یک ماه گذشته، تنها ۲/۳میلیون تراکنش استیبل کوین در این شبکه ثبت شده است. این در حالی است که آپدیت دنکون نیز در همین مدت با موفقیت پیاده‌سازی شد. 

مقیاس‌پذیری ایدئال و امنیت فراوان و کارمزدهای مقرون‌به‌صرفه سه عامل اصلی هستند که موجب استقبال از شبکه سولانا شده‌اند. به‌تازگی توسعه‌دهندگان سولانا از اصلاحی بزرگ با هدف جلوگیری از ایجاد ازدحام در این شبکه خبر داده‌اند. همان‌طور‌که می‌دانید، در گذشته چند بار به‌دلیل افزایش تقاضای تراکنش‌ها، شبکه سولانا به‌صورت موقت از دسترسی خارج شده است. باید منتظر ماند و دید که آیا تیم توسعه‌دهنده سولانا می‌تواند این مشکل را یک بار برای همیشه حل کند یا خیر. 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا