آموزشمبتدیمقاله

همه‌چیز درباره تمادوج (Tamadoge)

پیشرفت‌های دنیای کوین‌های مجازی باعث شده است تا روزبه‌روز پلتفرم‌های بیشتری مبتنی‌بر آن‌ها ایجاد شوند. در این زمینه، شما پروژه‌های مختلفی را می‌توانید بررسی کنید که یکی از موفق‌ترین آن‌ها پروژه تمادوج نام دارد که توانسته است شهرت زیادی پیدا کند.

این پلتفرم در مدت کوتاهی کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرد و به یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار Play to Earn تبدیل شد. در این پروژه، کاربران می‌توانند با بازی‌کردن دوج‌کوین کسب کنند یا NFT ارزشمند بسازند. در این مطلب از بلاگ تترلند، هرآنچه باید درباره تمادوج بمانید، برایتان توضیح خواهیم داد؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی با پروژه تمادوج  (Tamadoge)

تمادوج پروژه‌ای منحصربه‌فرد در دنیای رمزارزهاست که هدفش گردآوری دو مفهوم محبوب Tamagotchi و Dogecoin به‌نظر می‌رسد. این پروژه بر‌اساس ایده توسعه بازی حیوان خانگی مجازی مطرح شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دوج‌کوین به‌دست آورند و در‌عین‌حال از حیوانات خانگی مانند تاماگوچی خود مراقبت کنند.

نام پروژه

نام این پروژه از دو شخصیت محبوب تاماگوچی و ارن‌یگر از سری انیمه «حمله به تایتان» (Attack on Titan) الهام گرفته شده است. این بازی بازیکنانی دارد که از حیوانات خانگی مجازی خود با غذا‌دادن و بازی با آن‌ها مراقبت می‌کنند.

همان‌طور‌که بازیکنان در طول بازی پیشرفت می‌کنند، پاداش‌های Dogecoin را می‌توانند کسب کنند. از این پاداش‌ها به‌منظور خرید اقلام برای حیوانات خانگی مجازی یا معامله در صرافی‌های ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

فناوری 

پروژه Tamadogen بر‌اساس فناوری بلاکچین ساخته شده است که شفافیت و امنیت را برای همه تراکنش‌ها تضمین می‌کند. این بازی از قراردادهای هوشمند برای خودکارسازی فرایند پاداش‌دادن به بازیکنان با دوج‌کوین استفاده و شرکت در بازی را برای هر‌کسی آسان می‌کند.

ایجاد روابط اجتماعی

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تمادوج تمرکز بر جامعه‌سازی به‌حساب می‌آید. این پروژه حضور قدرتمندی در رسانه‌های اجتماعی دارد و بازیکنان را تشویق می‌کند تا از‌طریق کانال‌های مختلف مانند Discord و Twitter با یکدیگر تعامل برقرار کنند. این امر باعث ایجاد حس اجتماعی مثبت در بین کاربرانی می‌شود که علاقه مشترکی به ارزهای دیجیتال و گیم دارند.

خیریه

تمادوج جنبه خیریه نیز دارد؛ چراکه بخشی از درآمد حاصل از بازی به مؤسسه‌های خیریه مختلف منتخب جامعه اهدا خواهد شد. این پروژه نه‌تنها به نیازمندان کمک می‌کند؛ بلکه مسئولیت اجتماعی را در بین علاقه‌مندان به این پلتفرم ارتقا می‌دهد.

در‌مجموع، Tamadogen پروژه‌ای نوآورانه به‌شمار می‌رود که دو مفهوم محبوب حیوانات خانگی مجازی و ارزهای دیجیتال را ترکیب می‌کند. این پلتفرم تجربه گیم‌پلی جذابی ارائه می‌دهد و در‌عین‌حال فرصتی برای بازیکنان مهیا می‌کند تا پاداش‌های Dogecoin را کسب کنند. همچنین، این سرویس قرار است در متاورس نیز حضور داشته باشد؛ به‌طوری‌که بسیاری از افراد این پروژه را آینده میم‌کوین‌ها می‌دانند.

تمادوج

آیا تراکنش یا بازی در پلتفرم Tamadogen کارمزد یا هزینه دارد؟

در دنیای توکن‌های مجازی، بیشترِ هزینه اغلب شرکت‌ها از دریافت کارمزد تراکنش تأمین می‌شود و یکی از راه‌های اصلی درآمدزایی برای آن‌ها به‌شمار می‌رود؛ اما تمادوج این‌گونه نیست و برای بازی از کاربران تراکنشی دریافت نمی‌کند.

به‌گفته‌ مسئولان این مجموعه، ارزش هر پروژه صرفاً به کارآمدی و پیشرفت و توسعه خود آن وابسته است و تنها به این طریق باید ارزشش تعیین شود. همچنین، آنان اشاره کرده‌اند که قصد ندارند از کاربران برای ورود و خروج و حتی حضور در این اکوسیستم هزینه‌ای دریافت کنند و تنها می‌خواهند خودِ این اکوسیستم گسترش پیدا کند تا ارزشش در بازار افزایش یابد.

این قابلیت عالی سبب شده است تا افراد بتوانند به‌طور کاملاً رایگان و بدون پرداخت هزینه‌ از این طریق کسب درآمد کنند. رویکرد خاص این پروژه و رایگان‌بودنش سبب شد تا کاربران بسیار زیادی را در مدت کوتاهی جذب و همه توجه‌ها را در دنیای رمزارزها به خود جلب کند.

نحوه بازی در پلتفرم تمادوج چگونه است؟ 

تمادوج ایده بسیار جذابی دارد و از‌طریق اجرایی‌کردن آن توانسته است فضای رقابتی هیجان‌انگیزی در بین کاربران به‌وجود بیاورد و آن‌ها را هرچه‌بیشتر به انجام بازی ترغیب کند. در این بازی، هر شخص یک حیوان خانگی دارد و این حیوانات درواقع همگی NFTهای صادرشدنی و معامله‌کردنی هستند. 

برای به‌دست‌آوردن آن‌ها دو راه پیش رو دارید: ۱. NFT آن‌ها را به‌صورت بالغ بخرید؛ ۲. آن‌ها را از بازار خود بازی بخرید. هر شخصیت در این بازی قوت‌ها و ضعف‌های خاص خود را دارد. شما می‌توانید آن‌ها را به تعداد دلخواه تهیه کنید و از این نظر نگرانی‌ای وجود ندارد.

وقتی یکی از حیوانات را در‌اختیار گرفتید، برای برآورده‌کردن نیازهایش باید تلاش کنید و آن را آموزش دهید. با آموزش خصوصیات حیوان خانگی شما بهبود پیدا می‌کند و می‌توانید با آن بازی کنید. هرچه بیشتر آن را ارتقا داده باشید، بخت بیشتری برای کسب امتیازهای بیشتر خواهید داشت.

بعد از اینکه حیوان خانگی خود را ارتقا دادید و به بلوغ رسید، به مسابقات اصلی می‌توانید وارد شوید و امتیازتان را در لیدر بورد ثبت کنید. ناگفته نماند برای افرادی که بیشترین امتیازها را کسب کرده‌اند، نیز جوایزی در نظر گرفته می‌شود.

حضور تمادوج در متاورس

از دیگر قابلیت‌هایی که این پلتفرم فراهم کرده است، امکان حضور حیوانات خانگی‌ای که در بازی می‌سازید، در متاورس است. سازندگان Tamadoge می‌گویند که تمرکز زیادی بر جامعه‌سازی کرده‌اند و هدف اصلی‌شان ایجاد این جوامع بوده است؛ به‌همین‌دلیل، در دیسکورد و توییتر نیز جامعه‌هایی وجود دارد که کاربران این بازی می‌توانند به آن‌ها بپیوندند. 

علاوه‌بر‌این، این مجموعه قابلیت منحصربه‌فرد دیگری ارائه کرده است: افراد می‌توانند حیوان خانگی خود را در پارک سگ‌های مجازی در فضای متاورس به گردش ببرند تا در آن‌جا با دیگر بازیکنان نیز آشنا شوند. این ویژگی برای علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال و متاورس بسیار عالی بود. 

افراد برای اینکه بتوانند تمادوج متاورس را داشته باشند، باید به سازندگان درخواست دهند. بدین‌ترتیب، هم امکان تعامل با کاربران دیگر آن‌هم در فضای جذاب متاورس را خواهند داشت و هم شخصیت یا حیوان خانگی‌شان در بازی، تنها به بازی‌ای ساده منحصر نمی‌شود و با آن در دیگر فضاها نیز می‌توانند وقت بگذرانند و لذت ببرند.

جمع‌بندی 

تمادوج قابلیتی بی‌نظیر و سرگرم‌کننده برای افرادی است که هم به گیم و هم به دنیای رمزارزها علاقه دارند. با استفاده از این پلتفرم کاملاً رایگان، کاربران می‌توانند به‌راحتی هم بازی کنند و از این تجربه سرگرم‌کننده لذت ببرند و هم به کسب درآمد مشغول شوند.

برای خریدوفروش رمزارزها، در صرافی تترلند می‌توانید با ما در ارتباط باشید. در این مجموعه تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا پلتفرمی بی‌نظیر برای کاربران فراهم آوریم. شما در هر‌ساعت از شبانه‌روز می‌توانید از پشتیبانی ما کمک بگیرید و مشکلاتتان را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا