آموزشمتوسطمقاله

برترین پلتفرم‌های وام دهی با کریپتو کدام‌اند؟

از وام دهی با کریپتو چه می‌دانید؟ در دنیای امروز، باید از تمام فرصت‌های به‌دست‌آمده استفاده کرد تا راه‌های درست سرمایه‌گذاری را یاد گرفت. افرادی که قصد دارند در بازار کریپتوکارنسی فعالیت کنند؛ اما سرمایه زیادی دراختیار ندارند، از خدمات وام‌دهی برخی از پلتفرم‌ها می‌توانند بهره‌مند شوند.

در یک دهه گذشته، بیت کوین و آلت کوین‌های دیگر توانستند خودشان را به دنیا ثابت کنند و شاید در آینده این دارایی‌های دیجیتالی در اقتصاد حکمرانی کنند. همان‌طور‌که در دنیای حقیقی بانک‌ها به شما وام می‌دهند که البته مراحل طاقت‌فرسایی دارد، در بازار کریپتوکارنسی نیز این امکان به راحت‌ترین شکل ممکن فراهم است.

توجه کنید که شما نیز می‌توانید دارایی خود را برای این کار دراختیار سرمایه‌گذاران قرار دهید و در‌مقابل آن سودی دریافت کنید. در این مطلب از بلاگ تترلند، شما را با برترین پلتفرم‌های وام دهی با کریپتو آشنا می‌کنیم تا از مزایای این ترفند نیز استفاده کنید.

برترین پلتفرم‌های وام دهی با کریپتو

در سال‌های اخیر، در صنعت رمزارزها ایده‌های بسیار جذابی عملی شده است که از میان آن‌ها می‌توان به وام‌دادن و وام‌گرفتن دارایی‌ها اشاره کرد. برای این منظور پلتفرم‌های مختلفی ایجاد شده است و افراد با‌توجه‌به دسترسی و سلیقه‌شان، می‌توانند در گزینه مدنظر خود مشغول کسب درآمد شوند.

توجه کنید که تنها با کسب اطلاعات کافی می‌توان در این حوزه سودهای زیادی به‌دست آورد و فعالیت‌های ناآگاهانه همیشه با شکست مواجه می‌شوند. برای خریدوفروش رمزارزها علاوه‌بر کسب دانش، باید با صرافی و پلتفرمی معتبر همکاری کرد. در‌ادامه، برخی از برترین پلتفرم‌های وام دهی با کریپتو را معرفی می‌کنیم.

Celsius

یکی از پلتفرم‌های مطرح در‌زمینه خدمات‌ وام دهی کریپتو سلسیوس است که افراد زیادی در کل دنیا در آن مشغول کار هستند. این پلتفرم برای وام‌دهندگان حداکثر ۱۷درصد سود در نظر گرفته است و درمجموع، می‌توان گفت که بازدهی مناسبی دارد.

وام‌دهندگان بدون پرداخت هزینه می‌توانند از این سرویس بهره‌مند شوند که امتیازی مثبت تلقی می‌شود. این پلتفرم هم در قالب اپلیکیشن و هم در قالب وب دردسترس قرار دارد؛ به‌همین‌دلیل، محبوبیت فراوانی دارد.

دیگر نکته مهم درباره سلسیوس این است که درصد سود سالانه‌ تعیین‌شده را به‌صورت هفتگی پرداخت می‌کند. این پلتفرم تمامی اطلاعات این فرایند اعم از مدت‌زمان، سود اخذ‌شده و… را با شفافیت کامل در‌اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

Nebeus

یکی دیگر از پلتفرم‌های مهم وام دهی با کریپتو پلتفرم همه‌جانبه Nebeus است. استفاده از واژه همه‌جانبه بی‌دلیل نیست و به‌خاطر گستردگی خدماتی است که در آن ارائه می‌شود. مدیریت عالی این سرویس باعث شده است تا افراد زیادی به استفاده از آن علاقه‌مند شوند.

این سیستم علاوه‌بر خدمات وام دهی، در ارائه خدماتی نظیر ترید‌کردن و بیمه‌کردن ارزها نیز بسیار فعال است. قطعاً می‌دانید که نرخ‌های وام در این بازار متفاوت هستند و این مجموعه بهترین نرخ‌ها را برای افراد در نظر می‌گیرد.

افرادی که می‌خواهند وام بگیرند، در این سرویس با محدودیت‌هایی مانند تعیین زمان برای معامله‌های مارجین روبه‌رو هستند؛ به‌همین‌دلیل، اغلب وام‌گیرندگان به‌دلیل توجه خاص به معامله‌هایی با سودهایی با درصدهای زیاد و ریسک کم همراه هستند.

این پلتفرم ۲۴ساعته دردسترس قرار دارد و هر سرمایه‌گذاری می‌تواند همیشه به آن متصل شود و فعالیت‌های خود را در زمان و مکان دلخواه خود انجام دهد. به‌عقیده بسیاری از متخصصان، کم‌ریسک‌بودن فعالیت در این سرویس بارزترین مزیت آن محسوب می‌شود.

Compound

اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات وام‌دهی پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید، بهتر است سرویس‌دهنده مطمئنی را انتخاب کنید. کامپاند را نیز می‌توان جزو برترین پلتفرم‌های وام دهی با کریپتو دانست؛ چراکه تعداد زیادی از ارزها را پشتیبانی می‌کند. 

جالب است بدانید که توکن انحصاری COMP مختص همین پلتفرم است و بهترین گزینه به‌منظور وثیقه‌گذاشتن برای وام‌ها محسوب می‌شود. امنیت این سیستم تضمین شده است و اکثر افراد به همین دلیل در این سرویس فعالیت می‌کنند تا خیالشان از امن‌بودن مکان دارایی‌هایشان آسوده باشد.

در هر ۲۴ ساعت تنها یک بار امکان واریز یا برداشت در این پلتفرم وجود دارد. این مجموعه درزمینه ارائه خدمات و محصولات و ساخت ابزارهای مختلف در حوزه DeFi به‌طورگسترده فعالیت می‌کند و شما نیز می‌توانید حساب کاربری خود را در این سرویس داشته باشید.

وام دهی

BLOCKFI

اگر به‌دنبال پلتفرمی هستید که بتوانید کل دارایی‌تان را به‌سادگی به کاربران دیگر وام بدهید، بلاک‌فای بهترین گزینه خواهد بود. در این پلتفرم، شما تا ۸.۵درصد APY می‌توانید سود کسب کنید که برای برخی از افراد رقم زیادی خواهد بود. اگر می‌خواهید وجهی را از این مجموعه قرض بگیرید، با گذاشتن وثیقه لازم، مبلغ مدنظرتان را می‌توانید با نرخ سود ۴.۵درصد دریافت کنید. 

شایان ذکر است برای افرادی که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند، برترین پلتفرم وام دهی با کریپتو همین بلاک‌فای است. پشتیبانی ۲۴ساعته این سرویس یکی از مزایای عالی آن است که افراد مبتدی و متخصص می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلاتشان را برطرف کنند.

SpectroCoin

این پلتفرم طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد. یکی از خدمات برتر بسیار پرطرفدار سیستم وام دهی آن است. در این سرویس، نسبت وام به ارزش (LTV) باتوجه‌به نوع کوین از ۲۵ تا ۷۵درصد تعیین شده است و افراد زیادی از مزایای آن استفاده می‌کنند.

نکته مهم این است که سرویس یادشده، تنها کوین‌های BTC ،ETH ،XEM و DASH را به‌عنوان وثیقه قبول می‌کند. طبق انتظار، اتریوم و بیت کوین بیشترین نرخ بهره را برای شما خواهد داشت و فعالیت با این کوین‌ها می‌تواند سود بیشتری برایتان به‌ارمغان بیاورد.

بارزترین مزیت SpectroCoin، یکی از برترین پلتفرم‌های وام دهی با کریپتو‌، انعطاف چشمگیر آن در امر وام‌دادن است. بازه ۲۵ تا ۱میلیون یورو، انتخاب زمان با‌توجه‌به سلیقه‌تان، تمدید زمان با افزایش نرخ بهره‌ و کسر خودکار بهره وام در هر ماه از ویژگی‌های این سرویس بسیار قدرتمند است.

جمع‌بندی

در دنیای کریپتوکارنسی، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد و هر‌کس با‌توجه‌به استعداد خود، می‌تواند از راهکاری مناسب استفاده کند. در این مطلب، سعی کردیم تا برترین پلتفرم‌های وام دهی با کریپتو را به شما معرفی کنیم. برای خرید‌و‌فروش رمزارزها، می‌توانید به وب‌سایت تترلند مراجعه کنید و از برترین خدمات این صرافی بهره‌مند شوید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا