اخبار تترلندمقاله

تبادل رمزارز بدون کارمزد با استفاده از سرویس مبدل تترلند

سرویس مبدل تترلند از راه رسید. تترلند از زمان شروع فعالیت خود در حوزه مبادلات رمزارز، بیشترین تمرکز خود را روی بهینه‌سازی نرخ کارمزد برای کاربران خود گذاشته است. 

یکی از دغدغه‌های اصلی‌ سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال، امکان دریافت سود بیشتر در‌مقابل پرداخت کارمزد اندک است. تترلند سرویس مبدل تترلند با کارمزد رایگان را با هدف جلب رضایت هرچه‌بیشتر کاربران و ارائه ابزار مناسب به آنان برای کسب سود بیشتر هنگام انجام مبادلات تتری در تترلند راه‌اندازی کرده است.

کوتاه از تاریخچه مبدل تترلند

شهریور۱۴۰۱، تترلند سرویس مبدل با کارمزد رایگان را رونمایی کرد که با استقبال بسیار زیاد کاربران روبه‌رو شد. در این سرویس، کاربر از صفحه پیشخوان تترلند می‌توانست تترهایش را به بیش از ۱۰۰ رمزارز اضافه‌شده به این بخش، از‌جمله بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تبدیل کند.

مدتی بعد بیش از ۷۰ رمزارز دیگر نیز به این ارزهای دیجیتال مبدل اضافه شدند. با‌توجه‌به استقبال گسترده کاربران، در‌حال‌حاضر امکان خرید‌و‌فروش بیش از ۲۰۰ رمزارز در سرویس مبدل تترلند فراهم شده است.

مبدل

نحوه‎ استفاده از سرویس مبدل تترلند

در مبدل تترلند، به دو روش تتری و تومانی می‌توانید تتر خود را به دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. گفتنی است کاربران برای معاملات خود بر‌پایه تتر، نیازی نیست هیچ‌گونه کارمزدی بپردازند.

با این توضیح کاربرانی که به سرمایه‌گذاری در رمزارزهای محبوب بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مندند، می‌توانند به‌صورت آنی و با کارمزد رایگان تترهای خود را به رمزارزهای موجود در بخش مبدل تبدیل کنند. همچنین، شما می‌توانید تترهای خود را با کسب سود ۳۰.۴۵درصدی با دیگر رمزارزهای پرطرفدار در بازار ارزهای دیجیتال مبادله کنید. 

راهنمای استفاده از مبدل تترلند در وب‌سایت

برای استفاده از قسمت مبدل، کافی است پس از ورود به پیشخوان و تبدیل تومان به تتر در کیف‌پول، به بخش «مبدل» بروید. سپس از قسمت مبدل تتری به‌صورت «آنی و بدون نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی»، تترهای خود را به رمزارزهای موجود در مبدل تبدیل کنید. همچنین از قسمت مبدل تومانی، می‌توانید دارایی تومانی خود را مستقیماً به رمزارز دلخواه تبدیل کنید.

چگونگی برداشت رمزارز در مبدل تترلند

نکته مهم درباره سرویس مبدل تترلند آن است که امکان برداشت رمزارزهای اشاره‌شده وجود ندارد و برای برداشت ابتدا باید موجودی رمزارز خود را به تتر تبدیل و سپس دارایی خود را به‌صورت تومانی یا تتری از کیف‌پول برداشت کنید.

کاربران می‌توانند برای استفاده از این سرویس به اپلیکیشن تترلند نیز مراجعه کنند. در این‌جا نحوه استفاده از سرویس مذکور در اپلیکیشن و وب‌سایت را توضیح داده‌ایم.

مبدل

آمارهای مبدل تترلند

تترلند همواره در تلاش است تا کاربران خود را با آگاهی از نرخ روز ارزهای دیجیتال ازجمله تتر، به‌روز نگه دارد تا امکان معامله پرسود‌تری برای آنان فراهم کند.  برای این منظور، نرخ لحظه‌ای تتر را به‌همراه تغییرات قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته با بیشترین و کمترین درصد تغییر می‌توان مشاهده کرد.

جمع‌بندی

در ماه‌های گذشته‌، تترلند با راه‌اندازی سرویس‌های جدید، ازجمله بورس تتر ایران و سرویس انتقال تتر بدون کارمزد در کیف پول تترلند، گام‌های مؤثری برای جلب رضایت کاربران خود برداشته است.

اگر تاکنون در تترلند ثبت‌نام نکرده‌اید، کافی است از‌طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند در کمتر از ۱۰ دقیقه فرایند احراز هویت خود را تکمیل و اولین تراکنشتان را ثبت کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا