اخبار تترلند

آموزش ویدئویی استفاده از مبدل تترلند در وب‌سایت و اپلیکیشن

مبدل تترلند خدمت تازه‌ای است که با هدف تسهیل مبادله تتر با رمزارزهای برتر بازار طراحی و توسعه داده شده است. با کمک این سرویس، می‌توانید به‌سادگی هرچه تمام‌تر و تنها با چند کلیک،‌ تترهای خود را به بیش از ۱۰۰ رمزارز محبوب تبدیل کنید.

آموزش ویدئویی استفاده از مبدل تترلند در وب‌سایت

استفاده از سرویس مبدل کاملاً‌ رایگان و بی‌نیاز از پرداخت هرگونه کارمزد است. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا از بخش پیشخوان حساب کاربری و از فهرست سمت راست، گزینه «مبدل (کارمزد رایگان)» را انتخاب کنید.

سپس از بین دو گزینه «مبدل تتری» و «مبدل تومانی»، یکی را به‌دلخواه انتخاب کنید. در‌ادامه در کادر «پرداخت می‌کنید» تعداد تترها و در کادر «دریافت می‌کنید» رمزارز دلخواه خود را وارد و پس‌ازآن روی گزینه «محاسبه» کلیک کنید.

آموزش ویدئویی استفاده از مبدل تترلند در اپلیکیشن

 

علاوه‌بر موجودی تتری، به‌طور مشابه موجودی تومانی کیف‌پول خود را هم به رمزارز دلخواهتان می‌توانید تبدیل کنید. برای این کار کافی است به‌جای مبدل تتری، گزینه مبدل تومانی را انتخاب کنید.

در این مرحله با‌توجه‌به نرخ لحظه‌ای بازار، تعداد رمزارزهای دریافتی شما محاسبه می‌شود. این نرخ، تنها ۱۵ ثانیه معتبر است. با کلیک روی گزینه «تبدیل»، تترها با رمزارز مقصد مبادله و به کیف‌پول شما واریز می‌شوند. از فهرست سمت راست، با کلیک روی گزینه «کیف‌پول» می‌توانید همه رمزارزهای موجودی در حساب خود را مشاهده کنید.

توجه کنید که در تترلند، واریز یا برداشت فقط در قالب تتر یا تومان امکان‌پذیر است؛ بنابراین، دیگر رمزارزهای موجود در کیف‌پول خود را اول باید به تتر تبدیل و سپس برداشت کنید.

امید است که با راه‌اندازی مبدل تترلند بتوانیم با پایبندی به شعار خود یعنی «سادگی نهایت هوشمندی است»، خریدوفروش رمزارزها را بیش از همیشه برای کاربران ساده‌تر کنیم.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا