مقاله

مولارز (Mollars)؛ بیت‌کوین جدید بلاک‌چین اتریوم

در گزارش دسامبر۲۰۲۳، رسانه پیشرو رمزارزی کریپتوپوتاتو توکن مولارز (Mollars) را «بیت‌کوین جدید بلاک‌چین اتریوم» نام‌گذاری کرد. این احتمالاً اولین‌بار بود که نام این توکن شنیده می‌شد و بنیان‌گذارش وایت‌پیپری به‌اندازه کافی قانع‌کننده ایجاد کرد تا توجه منابع رمزنگاری را جلب کند.

حالا بعد از تنها ۴ ماه، پیش‌فروش توکن MOLLARS با بیش از ۱/۲میلیون دلار افزایش‌ یافته و به نقطه عطف بزرگی، یعنی فروش ۲‌میلیون توکن، نزدیک شده است. این موفقیت باعث شده است که تحلیلگران رمزنگاری این رویداد غیرعادی را فرصت سرمایه‌گذاری منحصربه‌فردی بنامند که می‌تواند برای سرمایه‌گذاران ۱۳۸,۳۲۸ دلار به‌ازای هر ۱۰۰ دلار سرمایه‌گذاری بازدهی داشته باشد.

این نظریه درباره Mollars همین دیروز در NewsBTC منتشر شد. یکی از روزنامه‌نگاران متخصص در حوزه مالی غیرمتمرکز معادله منحصربه‌فردی برای پیش‌بینی خود ارائه کرده است. وی در این معادله از مهندسی معکوس ارزش فعلی BTC در کیف‌پول‌های آن استفاده کرده؛ زیرا بر‌اساس داده‌های فعلی، مولارز و بیت‌کوین ارزش‌ دارایی مشابهی دارند.

توکن مولارز (Mollars) چیست و چه کاربردی دارد؟

به‌گزارش کریپتونیوز، توکن مولارز و بیت‌کوین هر دو رمزارزهایی با خاصیت ضدتورمی هستند. این یعنی دارایی‌ها در‌برابر بحران تورم فعلی جهانی که بیشتر کشورهای جهان را تحت‌تأثیر قرار داده است، مصون هستند و ارزش خود را حفظ می‌کنند.

همان‌طور‌که ارزهای فیات ارزش خود را از دست می‌دهند، این دو توکن همچنان ارزششان را حفظ می‌کنند و این‌طور به‌نظر می‌رسد که در آینده و با کاهش ارزش پول فیزیکی، ارزش آن‌ها حتی افزایش نیز بیابد. در‌حال‌حاضر، واقعیت این است که این توکن‌ها فقط ارزش خود را حفظ می‌کنند.

هر نگه‌دارنده چقدر به ارزش بیت‌کوین اضافه می‌کند؟

نظریه‌پرداز نام‌برده ارزش فعلی بیت‌کوین را بر تعداد کاربران آن تقسیم کرد تا نشان دهد هر نفر یا کیف‌پولی که BTC را به‌دست آورده است، تقریباً ۰/۰۰۰۲۷۶۸۵۹۵ دلار به ارزش این رمزارز اضافه کرده است. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه جامعه سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در‌حال‌حاضر نیمی از کل کاربران رمزارز جهان را شامل می‌شود، کسب سود بیشتر برای آن‌ها دشوار خواهد بود. به‌احتمال زیاد، بازدهی ۲۰میلیون‌درصدی در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد.

افزایش تنها ۱‌میلیون کیف‌پول دیگر برای BTC یا هر رمزارز دیگر کار سختی خواهد بود؛ زیرا این کار به‌معنای کسب حدود ۴/۱درصد از کل دنیای رمزنگاری است. بااین‌حال، نام تجاری بیت‌کوین در‌حال‌حاضر آن‌قدر بزرگ است که هیچ گروه عظیم جدیدی از سرمایه‌گذاران وجود ندارد که بتواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند. بر همین اساس، به‌احتمال زیاد در ابتدای کار به نفوذ بیشتر دولت نیاز دارد.

چرا مولارز می‌تواند سریع‌تر از بیت‌کوین رشد کند؟

بر‌خلاف بیت‌کوین، رقیب جدید این رمزارز، یعنی مولارز، هنوز در هیچ‌یک از صرافی‌های رمزارزی فهرست نشده است. این یعنی هنوز در‌معرض هیچ‌یک از ۴۵۰میلیون نفر معامله‌گر رمزارزی قرار نگرفته است که امروزه از صرافی‌های عمومی رمزنگاری استفاده می‌کنند. به‌همین‌دلیل، فرصت بیشتری در مرحله ICO قبل از اینکه ارزش نام تجاری رمزارز از شناسایی انبوه افزایش یابد، وجود دارد.

مطمئناً صدهاهزار نفر از قبل این توکن را در پیش‌فروش خریده‌اند. بااین‌همه، تعداد کیف‌پول‌های رمزنگاری که حق خرید سهمی از توکن‌های Mollars را پیش‌خرید کرده‌اند، هنوز از ۱میلیون نفر فراتر نرفته است. این بیشتر شبیه نقطه اهرمی است که نشان می‌دهد این رمزارز از پشتیبانی کافی برای ایجاد کمپین بازاریابی عظیم پس از راه‌اندازی در صرافی‌های رمزنگاری برخوردار است.

این رمزارز هنوز به‌صورت عمومی در‌معرض کاربران دنیای رمزنگاری قرار نگرفته است. بنابراین، به‌دست‌آوردن ۱میلیون کیف‌پول رمزنگاری برای مولارز حداقل بدون درنظرگرفتن تأثیرات خارجی مانند دخالت دولت‌ها آسان‌تر از بیت‌کوین خواهد بود.

آینده مولارز پس از فهرست‌شدن در صرافی‌ها

۱میلیون کیف‌پول می‌توانند ۳۰ روز پس از فهرست‌شدن در CEX مالک مولارز شوند. توکن Mollars قبلاً شاهد فروش بیش از ۱۱۰هزار توکن به سرمایه‌گذاران رمزارز در ۲۴ ساعت بوده است. هنگامی‌که برای تجارت در صرافی رمزنگاری مطمئن با میلیون‌ها نفر کاربر جدید فهرست شود، تکرار این تجربه می‌تواند آسان‌تر شود. طبق وایت‌پیپر Mollars، این موضوع مطمئناً اتفاق می‌افتد؛ به‌خصوص با وجود فشار آژانس بازاریابی اختصاصی که هدف اصلی‌اش افزایش آگاهی از برند است.

با افزوده‌شدن روزانه بیش از ۱۰۰هزار کیف‌پول که توکن ERC-20 را به دارایی‌های خود اضافه می‌کنند، دستیابی به ۱میلیون دارنده در ۱ ماه پس از فهرست‌شدن به‌راحتی امکان‌پذیر است. اگر ارزش هر توکن مولارز با تعداد کیف‌پول‌های نگه‌دارنده آن به‌اندازه بیت‌کوین امروز برسد، این به‌معنای آن است که پس از رسیدن به هدف ۱میلیون کیف‌پول، می‌تواند به ارزش ۶۹۲/۱۴ دلار (USD) برسد. چنین دستاوردی به هر سرمایه‌گذاری که امروز توکن MOLLARS را در پیش‌فروش با قیمت ۰/۵ سِنت بخرد، سود خالص ۶۹۱/۶۴ دلار به‌ازای هر توکن خریده‌شده می‌دهد.

علاوه‌بر‌این، در‌صورت تحقق این هدف سرمایه‌گذاری ۱۰۰دلاری امروز سود خالص عظیم ۱۳۸,۳۲۸ دلاری را به‌همراه خواهد داشت. دستاوردهای نجومی برای این توکن‌ها تا حدودی به‌دلیل کمیابی توکن مولارز است که کمتر از نصف کل عرضه بیت‌کوین را شامل می‌شود. این توکن‌ها درمقایسه‌با سایر رمزارزهای برتر مانند شیبا اینو (SHIB)، بونک اینو (BONK)، اتریوم (ETH)، دوج‌کوین (DOGE)، ریپل (XRP) و سولانا (SOL) تعداد کل عرضه (TTS) بسیار کمی دارند. در‌حقیقت، عامل دیگری که برای سود درخورتوجه این توکن اثر می‌گذارد، تقاضا و پذیرش گسترده است.

تفاوت مولارز با بیت‌کوین

یک تفاوت بزرگ

ویژگی مهم و متفاوت Mollars که آن را از تمام رمزارزهای برتر از‌جمله بیت‌کوین متمایز می‌کند، موضع بنیان‌گذارش درباره تمرکززدایی واقعی است. همه بنیان‌گذاران رمزارزهای یادشده، به‌جز دوج‌کوین، قبل از عرضه در صرافی‌های رمزنگاری مقادیر Incredibly High زیادی از توکن‌ها را برای خود نگه داشته بودند. ازاین‌رو، بسیاری از آن‌ها به Multi-Millionaires یا Billionaires تبدیل شدند.

تنها رمزارزهای غیرمتمرکز واقعی در بین تمام برندهای مهم، مولارز و دوج‌کوین هستند. بنیان‌گذاران این رمزارزها این موضوع را کاملاً رد کرده‌اند که توکن‌ها به‌‌رایگان نگه‌داری یا هدیه داده شوند. کل عرضه توکن با قیمت عادلانه در بازار فروخته خواهد شد.

چه کسی توکن Mollars را تأسیس کرد؟

بنیان‌گذار Mollars به‌وضوح اعلام کرده است که حتی یک قدم فراتر گذاشته و نام سازنده یا سازندگان درگیر را مخفی نگه می‌دارد. بنیان‌گذار (بنیان‌گذاران) که به‌نظر می‌رسد به مشکل کارمزدهای بلاک‌چین بیت‌کوین در دنیای آینده رمزارزها آگاه بوده‌اند، هرگز شناخته نخواهند شد.

همچنین آنان پس از عرضه توکن در صرافی‌های رمزنگاری، هیچ سودی به‌دست نخواهند آورد. این یعنی هیچ توکنی نگه داشته نمی‌شود و هیچ انگیزه کارمزدی برای سواپ وجود ندارد و هیچ‌گونه حرص و طمعی در کار نیست.

پاسخ‌ به این پرسش که «آیا یک توکن می‌تواند بدون بنیان‌گذار کار کند یا خیر؟» نیز بسیار ساده است. همان‌طور‌که تاریخ قبلاً ثابت کرده است، DOGE پس از فهرست‌شدن در صرافی‌های رمزنگاری بسیار موفق عمل کرد. این برای سرمایه‌گذاران ICO که سکه را با قیمت ۰/۰۰۰۵۶ دلار پیش‌خرید کرده بودند، بازدهی بیش از ۱۰میلیون‌درصدی به همراه داشت. دوج‌کوین امروز با قیمت ۰/۱۷ سِنت معامله می‌شود و قیمت آن در ماه گذشته بیش از دو برابر شده است.

اکنون زمان آن فرارسیده است که توکن قابل‌سرمایه‌گذاری جدیدی سلطه بیت‌کوین را به‌خطر بیندازد. رمزارز MOLLARS باید در صرافی‌های CEX فهرست شود و تحلیلگران DeFi باید روی آن تمرکز کنند. نهنگ‌های کریپتو و کوسه‌ها نیز از پیشنهاد سطح ورودی لذت می‌برند و هرگونه رشد در سطح تقاضای فعلی به‌معنای ‌روند صعودی سهموی در قیمت توکن پس از اضافه‌شدن به مبادله‌های رمزنگاری خواهد بود.

اگرچه بازده عظیم ۶۹۲/۱۴دلاری ممکن است بسیار زیاد به‌نظر برسد، این اولین‌بار نخواهد بود که رمزارزها چنین سودی را مشاهده می‌کنند و شاید حتی عجیب‌تر اینکه، این سناریو تئوری با بهبود ارزش برند به‌واسطه تیم بازاریابی ماهر، فاصله زیادی تا سقف‌های بالقوه توکن Mollars دارد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا