اخبار

استیبل کوین تتر (USDT) به‌زودی در بلاک‌چین سلو (Celo) عرضه خواهد شد

سخن‌گوی شرکت تتر اعلام کرد که سیاست‌های توسعه کاربردی تتر در سال ۲۰۲۴ با قدرت ادامه خواهد یافت. در همین زمینه، شرکت عرضه‌کننده استیبل کوین تتر قرار است توکن USDT را در بستر بلاک‌چین سلو (Celo) هم عرضه کند. سلو شبکه بلاک‌چین لایه دوم اتریوم است که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگاری کامل دارد. 

Crypto.News می‌نویسد که در‌حالی‌که زمان دقیق اجرای این برنامه مشخص نیست، سخن‌گوی شرکت تتر اعلام کرد که به‌زودی این اتفاق عملیاتی خواهد شد. درحال‌حاضر، تتر در بستر شبکه‌های بلاک‌چین مختلف مانند ترون، اتریوم، پالیگان و سولانا عرضه می‌شود. دو بلاک‌چین ترون و اتریوم با فاصله بسیار زیاد از سایر شبکه‌های بلاک‌چین، میزبان عرضه استیبل کوین USDT هستند. در یک سال گذشته، این شرکت پشتیبانی از USDT در برخی از شبکه‌های بلاک‌چین به‌دلیل تقاضای کم را متوقف کرد. 

بلاک‌چین سلو در سال ۲۰۲۰ آغاز به کار کرد. این پلتفرم شماره تلفن‌همراه هر فرد را به کیف‌پول ارز دیجیتال او مرتبط می‌کند. بدین‌ترتیب، امکان پرداخت‌های آنلاین با تلفن‌همراه را در قالب ارز دیجیتال تسهیل می‌کند. بنابراین، طبیعی است که در‌دسترس‌بودن Tether در بستر این بلاک‌چین برای تقویت جایگاه آن در پرداخت‌های آنلاین نقش بسزایی ایفا می‌کند. 

علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد بلاک‌چین سلو قصد دارد رمزارز تتر را به‌عنوان یکی از راه‌های پرداخت کارمزد خدمات خود نیز از کاربران بپذیرد. در زمان نگارش، این خبر بیش از ۱۰۲/۵میلیارد توکن USDT در بازار کریپتوکارنسی عرضه شده است. همچنین، حدود ۶میلیارد توکن ضرب‌شده آماده عرضه در بازار هستند. 

جالب است بدانید که در ماه فوریه، عرضه استیبل کوین USDC در‌مقایسه‌با Tether برای مدت کوتاهی پیشی گرفت. این در حالی است که با شروع ماه مارس، تتر با سرعت بیشتری توکن‌های خود را عرضه می‌کند. از ابتدای این ماه تاکنون، بیش از ۳میلیارد USDT در بازار عرضه شده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
crypto.news

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا