آموزشاخبار تترلند

تترلند کلاسیک دردسترس کاربران تترلند قرار گرفت

درادامه فرایند به‌روزرسانی خدمات و امکانات، تترلند قابلیتی تازه‌ را در اپلیکیشن خود رونمایی کرد: تترلند کلاسیک. این قابلیت با هدف بهینه‌سازی تجربه کاربری ارائه شده‌ است.

این نسخه جدید فقط خدمات پایه و اصلی تترلند اعم از خرید‌ و‌ فروش تتر و واریز و برداشت تتر و واریز و برداشت تومان را دراختیار کاربران تترلند قرار می‌دهد.

در این قابلیت جدید، کاربران امکانات دیگر تترلند را نمی‌بینند و در فضایی ساده، فقط به امکانات اصلی این صرافی رمزارزی دسترسی خواهند داشت. تترلند این امکان را برای کاربرانی طراحی کرده‌ است که به‌صورت تخصصی فقط به خرید و فروش تتر نیازمندند.

تترلند کلاسیک برای کاربران تازه‌وارد نیز بسیار مفید خواهد بود؛ زیرا پیچیدگی پلتفرم‌های دیگر مبادله رمزارز را ندارد و کاربران می‌توانند در فضایی ساده خرید و فروش یکی از رمزارزهای معتبر جهان، یعنی تتر را تجربه و در‌ادامه، در‌صورت نیاز حالت پیشرفته تترلند را برای دیگر معاملات فعال کنند.

پیش‌از‌این نیز تترلند نسخه ۷.۰ وب‌سایت و اپلیکیشن خود را رونمایی و امکانات تازه‌ای را به کاربرانش معرفی کرد. تترلند کلاسیک هم‌اکنون در اپلیکیشن تترلند دردسترس قرار دارد و تمامی کاربران محترم با فعال‌کردن این نسخه از قسمت تنظیمات، می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تترلند کلاسیک پیشنهاد می‌کنیم که به این لینک مراجعه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۷ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا