اخبار تترلندامنیتکیف پول

تترلند؛ ساده مانند حرفه‌ای‌ها!

با تترلند به‌دور از پیچیدگی‌ها، مانند یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای تبادل کنید

به‌طور‌کلی، اکوسیستم رمزارزها ویژگی‌هایی دارد که ممکن است برای بسیاری از افراد پیچیده به‌نظر برسد. به‌نقل از مقالات گذشته بلاگ تترلند، ورود به این عرصه نیازمند کسب اطلاعات حداقلی است. این آگاهی صرفاً برای کاهش ریسک و عبور از پیچیدگی‌های آزار‌دهنده‌ای است که احتمال دارد بر سر هر معامله‌گری قرار گیرد.

با‌این‌حال، بعضی موانع و مشکلات رایج در فضای رمزارز وجود دارند که حتی ممکن است افراد با‌تجربه را نیز زمین‌گیر کنند؛ ازجمله سرعت کم در واریز رمزارز، طولانی‌بودن فرایند تسویه ریالی، پنل کاربری پیچیده یا ناقص و پشتیبانی ضعیف. هر پلتفرم تبادل رمزارز وظیفه دارد تا برای فراهم‌کردن شرایط معامله با بهترین استاندارد، نه‌تنها در مسیر رفع چنین مشکلاتی گام بردارد؛ بلکه در بهبود و ارتقای سطح استانداردهای خود نیز پیش‌گام باشد. 

فلسفه کریپتوکارنسی دوری از تمرکز سیستم مالی سنتی و حذف بروکراسی‌های فرسایشی رایج در آن‌ها و انجام تراکنش‌ها در نهایت سرعت و دقت و امنیت خلاصه شده است. 

گام‌های مؤثر در راه تبادل حرفه‌ای

مجموعه تترلند تمام تلاش خود را بر‌اساس این فلسفه و با هدف تسهیل تمام فرایندها برای بهبود تجربه کاربران از انجام تبادلات در تترلند استوار ساخته است. در ماه‌های گذشته، مجموعه‌ای از سرویس‌ها در تترلند، به‌عنوان اولین و سریع‌ترین پلتفرم تبادل رمزارز کشور، ایجاد شده‌اند. مهم‌ترین این سرویس‌ها عبارت‌اند از:

  • کیف پول تومانی
  • پاداش کد معرف
  • احراز هویت ۱۰دقیقه‌ای
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • تسویه آنی تتر
  • تسویه ریالی فوری

تجربه‌ای تازه از تبادل رمزارز

همان‌طورکه اشاره کردیم، سادگی در فرایندها برای انجام معاملات در حوزه رمزارزها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دوری از هرگونه پیچیدگی سبب افزایش سرعت تبادلات خواهد شد. این معیار برای تمام فعالان این حوزه بسیار اهمیت دارد؛ چرا‌که قیمت رمزارزها دائماً در حال نوسان و تغییر است.

در جدیدترین ارتقا، پنل کاربری تترلند دستخوش تغییراتی اساسی قرار گرفت. این قسمت پس از انجام احراز هویت در کمتر از ۱۰ دقیقه و با ایجاد حساب کاربری دراختیار کاربران گرامی قرار می‌گیرد. امکانات و جزئیاتی که در پنل کاربریِ ارتقایافته دراختیار کاربر قرار می‌گیرند، همگی براساس نیازهای اساسی سرمایه‌گذاران به دور از هرگونه پیچیدگی طراحی شده‌اند. شماری از این امکانات ازاین‌قرارند:

تاریخچه خرید و فروش

در این قسمت، امکان مشاهده جزئیات تراکنش‌های خرید و فروش از‌قبیل TXID و وضعیت تراکنش و تاریخ دقیق وجود دارد.

ارتقای کیف پول تومانی

در این قسمت از پنل کاربری، علاوه‌بر افزوده‌شدن قابلیت واریز و برداشت، جزئیات بیشتری را در کیف پول تومانی خود می‌توانید مشاهده کنید. همچنین، جزئیات تمام واریزها و برداشت‌ها درست مانند قسمت تاریخچه خرید و فروش پیش چشمان شما قرار دارند. امکان انتخاب مبالغ پیش‌فرض و برقراری ارتباط مستقیم با پشتیبانی تلگرام برای افزایش اعتبار بیش از ۱۰۰میلیون تومان نیز فراهم است.

حساب‌های بانکی

در این قسمت، امکان مدیریت و افزودن و حذف حساب‌های بانکی ثبت‌شده طبق شرایط و قوانین وب‌سایت تترلند وجود دارد.

رونمایی نسخه iOS اپلیکیشن تترلند

این روزها بسیاری از فعالان حوزه کریپتوکارنسی بخش زیادی از معامله‌های و پرداخت‌های خود را ازطریق تلفن هوشمند انجام می‌دهند. از‌این‌رو، انتشار اپلیکیشن تترلند برای سهولت فعالیت کاربران گرامی در دستورکار قرار گرفت.

پس از انتشار نسخه اندروید اپلیکیشن تترلند در آذر۱۳۹۸، استفاده از آن برای تبادل تتر با استقبال کم‌نظیر کاربران گرامی مواجه شد. بنابراین، بر آن شدیم تا نسخه‌ای متناسب با نیاز کاربران برای سیستم‌عامل iOS نیز منتشر کنیم. تمام نسخه‌های iOS اپلیکیشن تترلند را از‌طریق پلتفرم‌های آی اپس و اناردونی و سیبچه می‌توانید دانلود کنید.

تعامل پیوسته تترلند با کاربران

مجموعه تترلند با تکیه بر تعامل همیشگی و پیوسته‌اش با همراهان خود، تمامی خدماتش را براساس نیاز و نظرات سازنده آنان اجرایی می‌کند. تغییرات جدید در پنل کاربری تترلند این امکان را فراهم می‌کند تا در کمال سادگی، مانند سرمایه‌گذار حرفه‌ای با اطلاع از جزئیات مهم و مورد‌نیاز، رمزارز تتر را مبادله کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا