اخبار تترلند

یلدا درکنار فرشته‌ها

قدردانی تترلند از فداکاری کادر درمان

از لحظه اعلام خبر شیوع ویروس کرونا که جهان را فلج کرد، شاید کمتر کسی گمان می‌کرد که ماندگاری ویروس کووید-۱۹ بیش از چند ماه به‌طول انجامد. عده‌ای در روزهای ابتدایی با شوخی و شادی با آن کنار آمدند و در فضای مجازی، موجی تازه و متحد برای مقابله با آن به‌راه افتاد.

با‌این‌حال، متأسفانه دیری نپایید که با سهل‌انگاری، این موج شاد همبستگی برای شکست کرونا در بین بسیاری از مردم از بین رفت. همه‌گیری این ویروس روزبه‌روز بیشتر و پیک‌های متعدد این بیماری گریبان‌گیر کشور شد.

پرستار

در میان نظرات متفاوت، توصیه‌های درمانی مختلف و سخنان ضد‌و‌نقیض از زمان پایان‌یافتن دوره بیماری، تنها کادر درمان بودند که با فداکاری، استقامت، خستگی‌های جسمی و فرسودگی ذهنی جنگیدند تا چراغ راه درمان، روشن باقی بماند.

یلدا1400
کادر-درمان
شب-یلدا

به‌راستی که ایستادگی فداکارانه کادر درمان و البته خانواده‌های این عزیزان در مدت‌زمان جولان ویروس کرونا در کشور، سبب بازگشت هم‌وطنان بسیاری از تخت بیمارستان به آغوش گرم خانواده‌هایشان شده است.

پرستاران

مجموعه تترلند در شب خوش‌یمن یلدا، در راستای انجام وظیفه اجتماعی خود، به‌نمایندگی از خانواده بزرگ تترلند و برای قدردانی از زحمات فداکاران خط‌مقدم مبارزه با کرونا، افتخار حضور درکنار کادر درمان بیمارستان فرهیختگان تهران را داشت تا با اهدای هدیه‌های شب یلدا، یادآور این مهم باشد که همواره درکنار کادر درمان ایستاده و از صمیم قلب، سپاسگزار زحمات آنان است.

پرستاران-در-شب-یلدا

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا