اخبار تترلند

اعلام برندگان رویداد یلدایی تترلند

سنت‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی در هر فرهنگی، همواره نمادی از اتحاد یک ملت بوده‌اند؛ سنت‌هایی که فارغ از نژاد و قومیت، از تاریخ و ارزش‌های یک ملت سخن می‌گویند. آیین یلدا و گرامی‌داشت طولانی‌ترین شب سال، از سنت‌های ایرانی است که از شمال‌شرق تا جنوب‌غرب این کشور، در هر کوی و برزن ارزشمند است و هر ایرانی آن را پرارزش می‌شمارد. 

روز اول دی‌ماه اگرچه اولین روز زمستان است و زمستان شاید نمادی از سرما و تاریکی باشد، برای ما ایرانیان که از دیرباز سال را به امید آمدن بهار و حضور پر رنگ خورشید سپری می‌کنیم، زمستان نه نشانی از تاریکی و یاس و سرما، بلکه مسیری برای رسیدن به بهار، فصل زایش طبیعت و آغازگر روزهای بلند است. 

با‌توجه‌به ارزش آیین یلدا نزد ایرانیان، مجموعه تترلند دو رویداد یلدایی در روزهای ۲۹ و ۳۰آذر برگزار کرد که با استقبال کم‌نظیر همراهان همیشگی تترلند روبه‌رو شد. همان‌طور‌که وعده داده بودیم، روز نخست دی‌ماه را برای اعلام اسامی برندگان این دو رویداد برگزیدیم تا نویدبخش سپری‌شدن زمستانی گرم در کنار یکدیگر باشیم. 

اسامی برندگان رویداد یلدای ۱۴۰۰ تترلند

رویداد اول؛ یلدای امسال گوشی آیفون ۱۳ برنده شوید!

جایزه این رویداد خاص یک گوشی آیفون ١٣ بود. شرکت‌کنندگان در این رویداد با‌توجه‌به تعداد تراکنش‌‌ به‌ازای هر ۱,۰۰۰ تتر امتیاز کسب و در آن شرکت می‌کردند. برنده جایزه ویژه این رویداد، در ادامه درج شده است. 

برنده جایزه ویژه: جناب آقای امین خواجوی نژاد

از طرف مجموعه تترلند به ایشان تبریک می‌گوییم و از حضورشان درکنار مجموعه تترلند، صمیمانه سپاسگزاریم.

رویداد دوم؛ ۵ جایزه یک‌میلیون‌تومانی برای ۵ نفر

در رویداد دوم که در قالب مسابقه حدس کلمات برگزار شد، شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید نام ۵ رمزارز مخفی‌شده در جدول را در اینستاگرام تترلند و در قسمت کامنت پست مسابقه می‌نوشتند و ۵ نفر از دوستان خود را منشن و پیج اینستاگرام تترلند را نیز دنبال می‌کردند.

برای این مسابقه ۵میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده بود که به هریک از شرکت‌کنندگان یک‌میلیون تومان تقدیم شد. آی‌دی اینستاگرام این بزرگواران در‌ادامه درج شده است.

۵ برنده جایزه یک‌میلیون‌تومانی:
hojjat_bayatizadeh
elita_der
shokouhimohammadreza
parinaz4171
_romina_love

تترلند به این پنج همراه وفادار خود تبریک می‌گوید و از همراهی‌شان صمیمانه تشکر می‌کند.

مجموعه تترلند به حضور و همراهی شما عزیزان در‌کنار خود می‌بالد و همواره در تلاش است تا به‌‌عنوان اولین و سریع‌ترین پلتفرم تبادل رمزارز تتر در ایران، گام‌های مؤثری برای ارتقای تبادل رمزارز کشور بردارد.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند، برای خرید فوری تتر یا فروش آن اقدام کنید. درصورت داشتن هرگونه پرسش درباره خرید و فروش فوری تتر، با واحد پشتیبانی آنلاین تترلند در ارتباط باشید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا