اخبار تترلند

خاص‌ترین یلدای ۱۴۰۰ درکنار تترلند

ایرانیان وارث سرزمینی با سنت‌هایی نیک به قدمت تاریخ‌اند؛ تاریخی که سرآغازش به پیش از مادها باز می‌گردد؛ جایی که افسانه‌ها از آن ریشه می‌گیرند و داستان‌های اساطیری در آن رخ می‌دهند؛ تاریخی که در گستره جغرافیایی از هند تا آن‌سوی رود نیل، از خود یادگارهای بسیاری بر جای گذاشته است.

در طول این تاریخ پر‌فراز‌و‌نشیب، وجود سنت‌ها و وجه‌اشتراک‌های بسیار در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی، باعث اتحاد مردم و در‌نهایت حفظ ایران متحد امروزی شده است. حس وحدتی که به‌پاس گرامی‌داشت سنت‌های ملی و مذهبی ایجاد می‌شود، بسیار ارزشمند و همواره از نوع اتحادی است که تنها در واژه «خانواده» متجلی می‌شود. 

یکی از سنت‌های دیرین ایرانیان که تاکنون با همان حال‌و‌هوا و نمادهای باستانی بسیار محبوب باقی مانده، آیین برگزاری شب یلداست؛ شبی که به‌اعتقاد نیاکان ما، آغازی بر تولد خورشید و شروع مسیری است که به بهار و شکوفایی ختم می‌شود.

مجموعه تترلند با هدف ارج‌نهادن بر فرهنگ ملی ایرانیان و قدردانی از کاربران ارجمند خود که همچون اعضای خانواده در‌کنار تترلند هستند، این سنت دیرینه را گرامی می‌دارد و قصد دارد تا با برگزاری دو رویداد، یلدایی به‌یادماندنی برای همراهان همیشگی خود رقم بزند. درادامه، جزئیات مربوط به این رویدادها را توضیح داده‌ایم.

احراز-هویت-سریع

تاریخ برگزاری و قرعه‌کشی

این دو رویداد طبق بازه زمانی زیر برگزار می‌شوند:

رویداد اول: کسب امتیاز برای دریافت گوشی آیفون ۱۳

برای کسب امتیاز در این رویداد، از ساعت ۰۰:۰۰ روز ۲۹آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۳۰آذر فرصت دارید تا امتیاز خود را افزایش دهید و بخت بیشتری برای دریافت گوشی آیفون ۱۳ داشته باشید.

رویداد دوم: ۵ هدیه یک‌میلیون‌تومانی برای ۵ نفر

برای شرکت در این رویداد، تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۳۰آذر فرصت دارید تا بخت خود را برای کسب جایزه یک‌میلیون‌تومانی بیازمایید. شایان ذکر است که زمان قرعه‌کشی و اعلام برندگان روز ۱دی‌ خواهد بود.

یلدای امسال گوشی آیفون ١٣ برنده شوید!

یکی از جوایز ویژه‌ای که به قید قرعه به کاربران واجدشرایط در یلدای ۱۴۰۰ اهدا خواهد شد، یک عدد گوشی آیفون ١٣ است.

برای شرکت در این رویداد کافی است تا با هر ۱,۰۰۰ تتر تراکنش در تترلند یک امتیاز کسب کنید. بدیهی است درصورت انجام تراکنش‌های بیشتر به‌ازای هر ۱,۰۰۰ تتر، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و بخت بیشتری برای بردن جایزه ویژه، یعنی گوشی آیفون ١٣، خواهید داشت.

شب یلدا

برای مثال، در‌صورتیکه یکی از شرکت‌کنندگان تراکنشی به میزان ۲۰,۰۰۰ تتر انجام دهد، نام او ۲۰ بار در قرعه‌کشی شرکت داده خواهد شد. برای انجام تراکنش خرید تتر یا فروش تتر، ازطریق وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند می‌توانید اقدام کنید.

۵ جایزه یک‌میلیون‌تومانی برای ۵ نفر

دومین رویداد یلدایی تترلند در قالب مسابقه حدس کلمات برگزار می‌شود. برای ۵ برنده این مسابقه، ۵ جایزه یک‌میلیون‌تومانی در نظر گرفته شده است.

قرعه-کشی

شرایط شرکت در قرعه‌کشی ۵ جایزه یک‌میلیون‌تومانی!

مسابقه یلدا

همراهان گرامی، در‌صورت داشتن هرگونه پرسش درباره دو رویداد یلدایی تترلند، از‌طریق وب‌سایت و اپلیکیشن با واحد پشتیبانی آنلاین تترلند در ارتباط باشید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

    1. درود،
      ممنون از نظرتون، لطفا جواب صحیح رو در اینستاگرام تترلند برای ما در قسمت کامنت بنویسید.

    1. سپاس از نظرتون جناب شهریاری، لطفا جواب صحیح رو در اینستاگرام تترلند برای ما در قسمت کامنت بنویسید.

    1. تشکر بابت نظرتون آقای جلیلی، لطفا جواب صحیح رو در اینستاگرام تترلند برای ما در قسمت کامنت بنویسید.

    1. بابت نظرو همراهیتون سپاسگزاریم، لطفا جواب صحیح رو در اینستاگرام تترلند برای ما در قسمت کامنت بنویسید.

    1. تشکر فراوان از نظرتون جناب ساری، ممنون می‌شیم اگر جواب صحیح رو در اینستاگرام تترلند برای ما در قسمت کامنت بنویسید.

    1. درود بر شما همراه ارجمند. تشکر از ارسال پاسخ شما. برندگان هر دو رویداد یلدای تترلند در تاریخ 1 دی ماه اعلام شدند. امیدواریم در رویدادهای بعدی، شما برنده تترلند باشید.

    1. همراه گرامی، ضمن سپاس از پاسخ شما، اسامی برندگان این رویداد در روز 1 دی ماه 1400 اعلام شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا