اخبار تترلندمبتدی

ویژگی جدید تبدیل سریع به تترلند اضافه شد

آموزش تصویری استفاده از ویژگی تبدیل سریع

همراهان گرامی تترلند، از‌این‌پس می‌توانید با استفاده از ویژگی «تبدیل سریع»، به‌آسانی و در کمترین زمان ممکن، دارایی تومانی و تتری موجود در کیف‌پول خود را به یکدیگر تبدیل کنید.

تترلند با هدف رفع نیازهای کاربران و ارائه ویژگی‌های جدید، همواره سعی کرده است تا سریع‌ترین و کاربردی‌ترین امکانات را در‌اختیار آنان قرار دهد. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به تسویه تومانی فوری، مبدل ارزهای دیجیتال، احراز هویت فوری و سرویس کیف تتر اشاره کرد. 

تترلند با مدنظر‌ قراردادن شعار خود «سادگی نهایت هوشمندی است»، این بار ویژگی تبدیل سریع را ارائه کرده است. در مطلب حاضر، این ویژگی را معرفی خواهیم کرد و نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

نحوه تبدیل سریع تومان به تتر و برعکس

برای استفاده از ویژگی تبدیل سریع، کافی است پس از ورود به حساب کاربری خود در تترلند، از پیشخوان کاربری به کیف‌پولتان بروید. همان‌طور‌که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، دارایی‌هایتان به‌صورت تومانی و تتری نمایش داده شده است. 

آموزش استفاده از تبدیل سریع

تبدیل سریع تومان به تتر

برای این منظور، ابتدا وارد بخش «تبدیل به تتر» شوید و سپس مبلغ دلخواهتان را به تومان وارد کنید. شایان ذکر است برای سهولت بیشتر می‌توانید از دکمه‌های انتخاب موجودی ۲۵‌، ۵۰‌، ۷۵درصد یا کل موجودی استفاده کنید.

در پایین صفحه، نرخ لحظه‌ای تتر و مقدار تتری را می‌توانید مشاهده کنید که پس از کسر کارمزد نمایش داده شده است. برای انجام فرایند تبدیل، روی گزینه «تبدیل به تتر» کلیک کنید تا تتر تبدیل‌شده به کیف‌پولتان واریز شود.

تبدیل تومان به تتر و تبدیل تتر به تومان

تبدیل سریع تتر به تومان

مراحل این کار مشابه قسمت قبل است. برای این منظور، کافی است روی گزینه «تبدیل به تومان» کلیک و از دکمه‌های انتخاب موجودی در پایین صفحه استفاده کنید.

همچنین، شما می‌توانید در پنجره باز‌شده، تعداد تتر مدنظرتان را به دلخواه وارد و بعد از مشاهده نرخ لحظه‌ای تتر و مقدار تومان دریافتی پس از کسر کارمزد، روی «تبدیل به تومان» کلیک کنید تا مبلغ تبدیل‌شده به کیف‌پولتان در وب‌سایت واریز شود. شایان ذکر است که حداقل مبلغ قابل‌تبدیل در بخش تبدیل سریع، ۵ تتر است.

تبدیل سریع تومان به تتر و بالعکس در تترلند

بیشترین سرعت، به‌روزترین خدمات

دیگر ابزار موجود در بخش تبدیل سریع، «تاریخچه تراکنش‌ها» است. در این قسمت، می‌توانید تاریخچه خریدوفروش و تبدیل‌هایی را مشاهده کنید که تاکنون انجام داده‌اید. ناگفته نماند تاریخچه تراکنش‌ها از پیشخوان کاربری نیز دردسترس قرار دارد.

در‌صورتی‌که درباره ویژگی تبدیل سریع یا سایر بخش‌های وب‌سایت سؤال یا ابهامی دارید، علاوه‌بر ارتباط با واحد پشتیبانی ۲۴ساعته تترلند، می‌توانید به بخش راهنمای استفاده مراجعه و پاسخ خود را دریافت کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا