اخبار

توییتر مجوزهای لازم برای پرداخت‌های رمزارزی را دریافت کرد

براساس گزارش‌های منتشر‌شده، شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) مجوز انتقال ارز رود آیلند (Rhode Island Currency Transmission License)، یکی از مجوزهای لازم برای پرداخت‌های رمزارزی را دریافت کرد.

توییتر با اخذ این مجوز، می‌تواند سرویس‌های مرتبط با رمزارزها، از‌جمله نگه‌داری و انتقال و تبادل را به کاربران خود ارائه کند.

طبق قوانین سازمان تنظیمگری کسب‌وکار رود آیلند، هر فرد یا شرکتی که بخواهد به‌صورت امانی کنترل یا انتقال دارایی‌های دیجیتال را برعهده بگیرد، مجوز انتقال ارز را باید از این سازمان دریافت کند.

این مجوز شامل کیف‌پول و صرافی و روش‌های پرداخت رمزارز می‌شود که به‌صورت امانی و به‌نمایندگی از کاربران، اقدام به نگه‌داری و انتقال و تبادل رمزارز می‌کنند.

پس از آنکه ایلان ماسک توییتر را خرید و نام آن را به X تغییر داد، اخباری مبنی‌بر برنامه‌های او برای تبدیل توییتر به پلتفرم پرداخت منتشر شد. البته در گذشته نیز، گسترش قابلیت‌های رمزارزی توییتر را شاهد بوده‌ایم.

برای مثال، توییتر با همکاری شرکت پرداختی Strike، قابلیت انتقال و دریافت انعام از‌طریق بیتکوین را برای کاربران خود فعال و امکان نمایش آدرس کیف‌پول بیتکوین و اتریوم را نیز به پروفایل کاربران اضافه کرده بود.

در ماه‌های اخیر، بارهاوبارها شنیده‌ایم که ایلان ماسک قصد دارد توییتر را به پی‌پالی پیشرفته تبدیل کند. حالا و با انتشار خبر دریافت مجوزهای لازم برای پرداخت‌های رمزارز، این شایعه به حقیقت نزدیک‌تر شده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا