آموزشمبتدی

چه کسی بنیان‌گذار تتر است؟

توکن‌های تتر را Tether Limited، شرکت مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا، صادر می‌کند. وب‌سایت تتر می‌گوید که این ارز در هنگ‌کنگ به ثبت رسیده و با دفاتر گوناگون در ایالات متحده در حال فعالیت است. تیم مدیریتی این شرکت مشابه با بیتفینکس است. بیتفینکس صرافی دیجیتالی در هنگ‌کنگ است.

بنیان گذار تتر

این صرافی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است. لودیک ون در والده (Ludovicus van der Velde) مدیرعامل هر دو شرکت بیتفینکس و تتر است. فیلیپ پاتر نیز مأمور اصلی امورات استراتژیک هر دو شرکت است.

وایت پیپر که نشان‌دهنده عملکرد و خلاصه وضعیت ارز دیجیتال است، باعث شده تا خرید این ارز دیجیتال با استقبال زیادی روبه‌رو باشد.

با گذشت زمان و عملکرد مناسب این ارزدیجیتال، به محبوبیت تتر افزوده و با توجه زیادی از تریدرها مواجه شد.

فروش تتر

ویژگی‌های تتر

قیمت و ارزش این ارز دیجیتال در بازار کریپتو ثابت و بدون نوسان است. باوجوداین، با استقبال زیادی روبه‌رو است. یکی از دلایل این استقبال و محبوبیت شفافیت مالی تتر است.

ارزش تتر برابر با یک دلار آمریکا است. اینکه این ارز دیجیتال هیچ نوسانی ندارد، بدین‌معناست که، هر وقت برای خرید آن اقدام کنید، بابت یک تتر یک دلار باید پرداخت کنید.

با اینکه واحدهای پولی متفاوتی وظیفه پشتیبانی این ارز دیجیتال را بر‌عهده دارند (مانند دلار، یورو و یوآن)، محبوب‌ترین آن دلار است و بیشتر از همه خرید و فروش می‌شود.

برای خرید تتر و بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن، پیشنهاد می‌کنیم به تترلند‌، بزرگ‌ترین و معتبرترین پلتفرم تبادل رمزارز تتر در ایران، مراجعه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا