آموزشمبتدی

تتر به چه منظور شکل گرفت؟

درحقیقت ایده اولیه طراحی رمزارز تتر طراحی ارزی پایه بود که نوسان قیمت زیادی نداشته باشد و معادل قیمت دلار باشد. قیمت تتر در بازارهای رمزارز همواره ثابت و بدون نوسان گزارش شده است.

ارزش تتر کاملاً به ارزش دلار وابسته و داشتن آن معادل داشتن دلار است. با خرید تتر شما می‌توانید از مزایای رمزارزها نیز استفاده کنید.

ارزش تتر

درحقیقت، تتر ارز سنتی فیات مانند دلار و یورو و ین است و از آن دسته ارزهای دیجیتال مثل بیتکوین نیست که تغییرات زیادی روی آن اعمال شود. به‌همین‌دلیل، بسیاری از کارشناسان آن را گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری نمی‌دانند. این دسته از افراد داشتن آن را معادل داشتن دلار می‌دانند.

البته این ارز دیجیتال ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد که موجب می‌شود تریدرها و سرمایه‌گذارهای این بازار برای خرید آن در زمان‌هایی که شاخص ارز دیجیتال در بازار جهانی رو به افول باشد، اقدام کنند.

مرجع خرید و فروش تتر در ایران

یکی از ویژگی‌های مهمی که ارز دیجیتال باید داشته باشد، شفافیت مالی آن است. قبل از اینکه ارز دیجیتال بخرید، ابتدا وایت پیپر آن را مطالعه کنید که به گزارش عملکرد آن مربوط می‌شود. سپس، داده‌های موجود را تحلیل کنید و از افراد خبره این حوزه مشورت بگیرد و رمزارز مدنظرتان را بخرید.

برای خرید تتر می‌توانید به تترلند، بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین پلتفرم تبادل فوری رمزارز تتر در ایران، مراجعه و با انجام احراز هویت رمزارز تتر را تهیه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا