آموزشمبتدی

تتر و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش

اصلی‌ترین ویژگی تتر ثبات قیمت آن است. شما با استفاده از آن می‌توانید از مزایای معاملات blockchain-based بدون در‌نظر‌گرفتن نوسانات قیمت رمزارزها استفاده کنید.

دومین ویژگی این ارز دیجیتال شفافیت است؛ یعنی حساب‌های ارزی تتر به‌طور منظم بازرسی می‌شوند. این ارز توانایی افزایش ارزش خود را در گردش‌های مالی دارد. علاوه‌بر‌این، تمامی معاملات تتر در blockchain ثبت می‌شود.

ویژگی های تتر

سومین ویژگی تتر که در اصل ویژگی اکثر ارزهای دیجیتال است، کاهش هزینه‌های انتقال ارز است. کاهش عمده هزینه‌های کارمزد بانکی و سرعت در پرداخت‌ها و انتقالات ارزی از دیگر ویژگی‌های این ارز دیجیتال است. نکته دیگر اینکه وایت‌پیپر تتر باعث ایجاد علاقه‌مندی تریدرها به خرید و استفاده آن شده است.

در وب‌سایت Tether آمده است:

تتر به شما این امکان را می‌دهد تا برای ذخیره‌سازی، ارسال و دریافت توکن‌های دیجیتال به‌صورت فرد‌به‌فرد، جهانی، سریع و ایمن از این ارز دیجیتالی به‌عنوان جایگزین ارزهای رایج استفاده کنید.

نگه داشتن دارایی مشتریان به‌صورت Tether بدین‌معنی است که صرافی‌ها می‌توانند هزینه‌ تراکنش‌ها را تا زمانی‌که مشتری مایل به دریافت دارایی‌اش به شکل دلار باشد، کاهش دهند. سپس، تتر را می‌توان با آن دلارها مبادله کرد.

همچنین، معامله‌گران از USDT برای حفظ سود خود در زمان نوسانات بازار استفاده می‌کنند. از تتر برای نقل و انتقال پول از پلتفرمی به پلتفرم دیگر نیز می‌توان استفاده کرد.

فروش تتر

برای خرید این ارز دیجیتال و بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش، می‌توانید به تترلند، بزرگ‌ترین و معتبرترین پلتفرم تخصصی تبادل تتر در ایران، مراجعه کنید.

برای خرید فوری تتر و فروش این ارز دیجیتال نیاز است که حتماً احراز هویت شوید. با خرید کیف‌پول الکترونیکی، یعنی محلی برای ذخیره ارزهای دیجیتال خریده‌شده، می‌توانید از ویژگی‌های این ارز دیجیتال بهره ببرید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا