آموزشامنیتمبتدیمقاله

هشدار؛ روش‌های جلوگیری از کلاهبرداری در تترلند را بشناسید!

در عرصه‌های مختلف، همواره افرادی سودجو حضور دارند که با روش‌های متفاوت، سعی می‌کنند از مردم کلاهبرداری کنند. متأسفانه در بازار رمزارزها نیز حضور این افراد پر رنگ است. به‌طور‌کلی، همان‌طور‌که پیش از سرمایه‌گذاری روی رمزارزها باید نکات مهمی را بدانید، پس‌از‌آن نیز باید به نکات مهمی توجه کنید تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوید.

تترلند در طول‌ سال‌های فعالیتش به‌عنوان پلتفرم تخصص تبادل فوری رمزارز تتر، با این دسته از افراد به‌وفور روبه‌رو بوده‌ است. آنان با سوءاستفاده از نام و اعتبار تترلند نزد مردم و جامعه کریپتوکارنسی کشور، سعی می‌کنند سودهای مقطعی کسب کنند.

پرده‌برداری و افشای فعالیت این افراد می‌تواند کمک بزرگی برای آگاه‌سازی کاربران و فعالان در این عرصه باشد. در این مقاله از بلاگ تترلند، با هدف آگاهی‌رسانی به خوانندگان و کاربران و فعالان حوزه رمزارزها، روش‌های جلوگیری از کلاهبرداری در تترلند را بررسی می‌کنیم و یکی از روش‌های رایج کلاهبرداری در رمز‌ارزها را به‌اشتراک می‌گذاریم.

روش های جلوگیری از کلاهبرداری در تترلند

جلوگیری از کلاهبرداری در تترلند با شناخت روش‌های افراد سودجو

یکی از روش‌های کلاهبرداری با نام تترلند، استفاده از آدرس اینترنتی شبیه به آدرس وب‌سایت تترلند (Tetherland.net) است. چنین اقداماتی علاوه‌‌بر اینکه با هدف کسب سود ازطریق کلاهبرداری با نام تترلند و اعتبار آن انجام می‌گیرند، هدفی جز تخریب و خدشه‌دار کردن اعتبار تترلند نزد مردم ندارند.

این وب‌سایت‌های جعلی با استفاده از فرایند‌های معامله تتر که همگی به‌صورت ساختگی و با قصد کلاهبرداری با نام تترلند ایجاد شده‌اند، دارایی مردم را به یغما می‌برند. همچنین، دامنه‌های جعلی کلاهبرداری با انتخاب نامی شبیه به دامنه تترلند و مطرح‌کردن ادعاهایی پوچ و توخالی، سعی می‌کنند اذهان سرمایه‌گذاران و مردم را مشوش کنند.

بنابراین به تمام کاربران و مردم درباره هر دامنه دیگر به‌غیر از دامنه معتبر و مورد‌تأیید تترلند، یعنی Tetherland.net که با شعار «تترلند کلاهبرداری» قصد دارند در فضای کریپتوکارنسی کشور تنش ایجاد کنند، هشدار می‌دهیم.

از دیگر روش‌هایی که افراد سودجو برای کلاهبرداری با نام تترلند به‌کار می‌برند، استفاده از نام کارشناسان تترلند است. این قبیل افراد با معرفی خود به‌عنوان کارشناسان یا مدیران تترلند، تلاش می‌کنند دیگر کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را با هدف کلاهبرداری در تترلند فریب دهند.

پس از تمام مردم و کاربران خواهشمندیم که دقت کنند تمام معاملات در مجموعه تترلند، تنها از‌طریق وب‌سایت و اپلیکیشن یا اکانت پشتیبانی تلگرام تترلند صورت می‌گیرند.

تترلند پشتیبانی تلگرام ندارد

کلاهبرداری تترلند ازطریق اکانت پشتیبانی تلگرام؛ دروغی بزرگ!

آزادی عمل در فضای مجازی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. کلاهبرداران نیز در استفاده از این آزادی عمل در حوزه رمزارزها غافل نمانده‌اند. از دیگر روش‌های کلاهبرداری در تترلند، سوءاستفاده از اکانت تلگرام مجموعه است. مجموعه تترلند، تنها دو اکانت معتبر و تأیید‌شده فعال در تلگرام دارد.

نخستین اکانت با آیدی @TetherLand_Contact است. این اکانت به‌صورت ٢۴ساعته در واحد پشتیبانی آنلاین تترلند فعال و پاسخ‌گوی کاربران گرامی است. دیگر اکانت معتبر و فعال تترلند در تلگرام، اکانت سرویس دستیار فنی تترلند است. این اکانت با آیدی Tetherland_technical تمامی امور مربوط به پشتیبانی فنی مجموعه را برعهده دارد. شایان ذکر است که دیگر آیدی‌های تأییدشده در تلگرام، صرفا باید از‌طریق واحد پشتیبانی تترلند دریافت شوند.

به کاربران گرامی توصیه می‌کنیم که درقبال تطابق نام اکانت‌هایی که از طرف تترلند با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، هشیار باشند. هر اکانتی به‌غیر از دو اکانت یادشده فاقد اعتبار است و موردتأیید تترلند نیست و بی‌شک قصد کلاهبرداری با نام تترلند را دارد.

شرکت های هرمی و کلاهبرداری در کریپتوکارنسی

از ساختارهای هرمی دوری کنید!

آوازه شرکت‌های هرمی در ایران به سال‌ها پیش و اوایل دهه ۱۳۸۰ باز می‌گردد؛ زمانی‌که نام‌هایی مانند گولد کوئست با وعده‌های وسوسه‌انگیز بر سر زبان‌ها بودند. این سیستم کسب درآمد با وجود تمام تمجیدهای ترویج‌کنندگان از ساز‌و‌کار آن، محکوم به شکست است. خوشبختانه این حقیقت در طول سال‌های فعالیت آن‌ها به‌خوبی اثبات شده است.

متأسفانه کلاهبرداران از این سیستم پوشالی در دنیای ارز دیجیتال نیز استفاده می‌کنند. با دانستن نکاتی واضح می‌توانید به دروغین‌بودن این پروژه‌ها پی ببرید. برای مثال، چنین پروژه‌هایی علاوه‌بر ساختار هرمی کسب درآمد، فاقد پشتوانه فنی مناسبی هستند. همچنین برای وسوسه کاربران، سودهای دلاری بسیار زیاد پیشنهاد می‌کنند.

بنابراین همان‌طور‌که در مقالات گذشته درباره نکات مهم پیش از سرمایه‌گذاری توضیح دادیم، باید به‌اندازه کافی تحقیق کنید و وایت پیپر پروژه مدنظرتان را بخوانید و درباره تحقق وعده‌های پروژه، منطقی قضاوت کنید.

جمع‌بندی

بدون شک سوءاستفاده از نام‌های معتبر در هر عرصه‌ای امری رایج است. این خلأ در صنعت پوشاک، لوازم الکترونیکی، قطعات یدکی و بسیاری دیگر از صنایع به‌شدت احساس می‌شود.

در حوزه‌ای نوپا مانند رمز‌ارزها که در ابتدای مسیر خود قرار دارد، همان‌طور‌که گفتیم، کلاهبرداران حضور گسترده‌ای دارند. بنابراین، تنها با آگاهی فعالان و سرمایه‌گذاران در این عرصه، انجام چنین اقداماتی بسیار سخت‌تر خواهد شد.

مجموعه تترلند با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فعالیت کاربران، در این زمینه بیشتر اطلاع‌رسانی خواهد کرد. برای این منظور در مقاله‌های آینده، درباره کلاهبرداری با نام تترلند و دیگر پروژه‌های کلاهبرداری توضیحات بیشتری ارائه خواهد داد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۹ رای

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید یه سوال دارم خدمت شما من باتترکارمیکنم کلمبوس توکیف پولم دویست دلارتتردارم آیامیتونم باهمون کاربری برم بایه سرمایه گذاربیت کوین کارسرمایه گذاری کنم امکان داره بتونم باهمون سرمایه ام راانتقال بدم بابیت کوین ادامه بدم میشه انتقال دادلطفا راهنمایی کنیدممنون میشم

  2. در خصوص تترلند باید عرض کنم متاسفانه واریز مبالغ حاصل از فروش تتر رو دو سه روز بعد و پس از پیگیری های فراوان و با ملغ زمان واریز تتر و در اخرین ساعت کاری واریز میکنند که اغلب باعث میشه چند درصد ضرر کنید

    1. درود بر شما جناب فراهانی.
      تسویه تومانی براساس جدول زمان واریز تومان در صفحه شرایط و قوانین تترلند انجام خواهد شد. ضمن اینکه تسویه تومانی برای بانک‌هایی که امکان تسویه فوری دارند، در روزهای غیرتعطیل در همان بازه زمانی ذکر شده انجام خواهد شد. امیدواریم بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.
      سپاس از اعلام نظر شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا