اخبار

پیش‌بینی قیمت رمزارز نات کوین؛ NOT به بالاترین سطح تاریخی جدید رسید

رمزارز نات کوین (NOT) از زمان عرضه در ۱۶ می، در چند هفته اخیر بازارهای رمزارزها را تحت‌تأثیر قرار داده است. قیمت Notcoin در هفت روز گذشته ۱۵۰درصد افزایش یافته و به بیشترین ارزش تاریخی خود در میان افزایش حجم معاملات رسیده است.

بر‌اساس داده‌های یاهو فاینانس، افزایش قیمت Notcoin پس‌از‌آن صورت گرفت که حجم معاملات آن در روز پنجشنبه از ۱/۴۷میلیارد دلار فراتر رفت. آخرین قیمت نات‌کوین حدود ۰/۰۱۱۸ دلار بود که کمی از رکوردهای روز پنجشنبه، یعنی بیشتر از ۰/۰۱۳ دلار در روز جمعه عقب‌نشینی کرد.

نات کوین رمزارزی مبتنی‌بر بازی برای کسب درآمد است که روی بلاک‌چین TON صادر شده است و بازی کلیکی اجتماعی مبتنی‌بر تلگرام را تقویت می‌کند. NOT به‌عنوان یکی از پروژه‌های محبوب‌ بلاک‌چین TON از پشتیبانی بنیاد TON بهره می‌برد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های اجتماعی، بازی Notcoin پس از راه‌اندازی، شاهد رشد انفجاری بوده است. براساس این گزارش‌ها، بلاک‌چین TON پس از راه‌اندازی نات کوین طی ۳۰ ساعت بیش از ۱میلیون نفر کاربر جدید را جذب کرده است. توکنومیک Notcoin برای تشویق فعالیت کاربران طراحی شده است. بدین‌صورت که دارایی‌های کاربران غیرفعال در‌صورت فعالیت‌نکردن برای بیش از ۳۰ روز، روزانه ۵‌درصد سوزانده می‌شود.

پیش‌بینی قیمت Notcoin؛ آیا زمان خرید است؟

به‌نقل از کریپتونیوز، قیمت Notcoin در ۲۴ ساعت گذشته الگوی مثلث نزولی تشکیل داده است که نشان می‌دهد ممکن است کاهش قیمتی در راه باشد و شاید به سطح حمایتی ۰/۰۱ دلار بازگردد. کاهش قیمت در این موقعیت می‌تواند باعث شود تا ارزش بازار NOT دوباره به کمتر از ۱میلیارد دلار سقوط کند.

بااین‌حال، برای بازی‌ای که چنین رشد انفجاری را به خود جلب کرده است و ظرفیت‌های زیادی دارد، احتمالاً برای مدت طولانی در حدود ۱میلیارد دلار باقی نخواهد ماند. معامله‌گران به‌احتمال زیاد کاهش قیمت NOT را به‌عنوان فرصتی برای خرید در نظر می‌گیرند.

جایگزین برای Notcoin؛ میم‌کوین چندزنجیره‌ای Dogeverse

نات کوین مطمئناً ظرفیت ۱۰ برابر شدن را در این بازار صعودی دارد؛ اما بسیاری از سرمایه‌گذاران به‌دنبال افزایش قیمتی بیشتر در‌حدود ۵۰ تا ۱۰۰ برابر هستند. چنین سرمایه‌گذارانی با ریسک‌پذیری زیاد تمایل دارند به بازار پرنوسان و مملو از گمانه‌زنی توکن‌های میم روی بیاورند. البته توکن‌های میم بسیار پرخطر هستند و راهی برای دور‌زدن ریسک آن‌ها وجود ندارد.

یکی از راه‌هایی که سرمایه‌گذاران می‌توانند شانس را به‌نفع خود قرار دهند، سرمایه‌گذاری زودهنگام و با ارزش‌گذاری مطلوب در سکه‌های میم با ظرفیت‌های فراوان، قبل از شروع به پمپاژ است. تیم کریپتونیوز زمان زیادی را برای جست‌وجوی بازار به‌منظور یافتن توکن‌های میم با ظرفیت‌های زیاد صرف می‌کند. یکی از توکن‌هایی پرطرفدار از نظر آن‌ها، توکن میم چند‌زنجیره‌ای سرگرم‌کننده به نام (Dogeverse (DV است.

Dogeverse قابلیت‌های زنجیره‌ای متقابل داخلی دارد و در‌نتیجه، هیجان زیادی را در حلقه‌های سرمایه‌گذاری میم‌کوین ایجاد می‌کند. پیش‌فروش این توکن تاکنون بیش از ۱۵میلیون دلار جمع‌آوری کرده و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند ممکن است بخواهند به‌سرعت اقدام کنند؛ زیرا این فرصت پیش‌فروش، تنها در مدت دو روز به‌پایان می‌رسد.

این پروژه به‌دنبال آن است که معادل چند‌زنجیره‌ای Dogecoin باشد و روی ۶ بلاک‌چین محبوب به‌استثنای بیت‌کوین راه‌اندازی می‌شود. قابلیت‌های پل‌زنی بین‌زنجیره‌ای Dogeverse جذابیت آن را بیشتر و آن را به «دوج ابرقدرت‌» تبدیل می‌کند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا