آموزشمبتدی

تاریخچه پیدایش تتر

نسخه اولیه تتر (Tether) ریل کوین (Real coin) نام داشت. اواسط سال ۲۰۱۴، براک پیرس (Brock Pierce)، مؤسس Real coin، این نسخه را به‌عنوان استارتاپی در Santa Monica رونمایی شد.

ریو کالینز، مدیر شرکت تتر، اعلام کرد که این پروژه در نوامبر۲۰۱۴ به Tether تغییر نام خواهد داد. همچنین، وب‌سایت این شرکت بدون ارائه جزئیات اعلام کرد که در هنگ‌کنگ شخصیت حقوقی و دفاتری نیز در کشور سوئیس دارد.

تاریخچه تتر

آشنایی کوتاه با تتر

نمایندگان Tether و صرافی Bitfinex می‌گویند که این دو از یکدیگر جدا هستند. بااین‌حال، اخبار منتشر‌شده در نوامبر۲۰۱۷ نشان می‌دهند که مؤسس Bitfinex، جیانکارلو دزوینی، به‌عنوان مسئول ایجاد Tether Holdings Limited در جزایر ویرجین بریتانیا در سال ۲۰۱۴ است. Bitfinex، بزرگ‌ترین صرافی خرید و فروش بیت کوین در جهان، ازلحاظ حجم معاملات است.  

در نوامبر۲۰۱۷، حدود ۳۱میلیون دلار از توکن‌های USDT به‌سرقت رفت. در پاسخ به این سرقت، تتر مبادلات USDT را متوقف و اظهار کرد که نرم‌افزار جدیدی برای راه‌اندازی هارد فورکی از تتر ارائه خواهد کرد.

تترلند - مرجع خرید و فروش تتر در ایران

راهنمای خرید تتر

برای داشتن رمزارز تتر، باید کیف‌پول الکترونیکی مخصوص به آن را داشته باشید. تترهای خریده‌شده در این کیف‌پول نگه‌داری و ذخیره می‌شوند. با‌توجه‌به قیمت ثابت این رمز ارز پایدار، بسیاری از افراد آن را در افت‌وخیزهای بازار رمزارزها خرید‌و‌فروش می‌کنند.

برای خرید تتر و فروش تتر، ابتدا باید احراز هویت شوید. تترلند بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین پلتفرم تبادل تتر در ایران است. ازاین‌رو، با خیالی آسوده می‌توانید به خرید فوری تتر و فروش آن اقدام کنید.

 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا