آموزشامنیتمبتدی

امنیت شبکه تتر چگونه است؟

هر واحد تتر USDT را یک دلار آمریکا حمایت می‌کند که در ذخایر Tether Limited نگه‌داری می‌شود. این ارز دیجیتال می‌تواند هر زمان از‌طریق پلتفرم Tether بازخرید شود.

Tether به قوانین و مقررات سخت‌گیرانه جهانی جهت حفظ امنیت معاملات وفادار باقی مانده است. این باعث می‌شود تا این ارز دیجیتال علاقه بسیاری از تریدرها را برانگیزد. وایت پیپر خلاصه عملکرد یک ارز دیجیتال است و خواندن آن قبل از خرید هر ارز دیجیتال مانند خرید تتر توصیه می‌شود.

امنیت شبکه تتر

به‌عنوان یک شرکت با سیاست‌های کاملا روشن، همواره Tether لیست دارایی‌های خود شامل آنچه نگه‌داری می‌شود و انتقال می‌یابد، به‌صورت real-time منتشر می‌کند.

توکن‌های USDT را می‌توان در سراسر Blockchain به‌طور امن ذخیره، ارسال و دریافت کرد. همچنین این توکن‌ها قابلیت نقدپذیری به دارایی‌های اساسی بر‌اساس شرایط ذکر‌شده Tether Limited دارند.

مرجع خرید و فروش تتر - تترلند

ویژگی‌های تتر

استیبل کوین تتر ویژگی‌های بسیاری دارد که درادامه، به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تتر ارز دیجیتالی است که قیمت و ارزش ثابتی دارد. این ثبات قیمتی به‌دلیل پشتوانه‌ای است که به‌صورت ارزهای فیات مانند دلار یا یورو برقرار شده است. البته این نکته را در‌مورد پشتوانه ارز فیات در نظر بگیرید که دلار آمریکا بسیار محبوب‌تر از نوع یورو است و بیشتر خرید و فروش میشود.
  • با اینکه تتر نرخ ثابتی دارد، باز‌هم بسیار زیاد خرید و فروش می‌شود.
  • تتر، این ارز دیجیتال بسیار با‌ارزش، می‌تواند از سرمایه شما در‌برابر نوسانات محافظت کند. کافی است زمانی که ارزش ارز دیجیتال شما کاهش یافت، آن را به تتر تبدیل کنید. بعد از اینکه ارز مدنظر شما به ثبات رسید، می‌توانید تترهای خود را به‌راحتی بفروشید و به ارز دلخواهتان تبدیل کنید.

 برای خرید و فروش تتر در ایران می‌توانید به تترلند، پلتفرم تخصصی خرید فوری تتر و فروش آن در ایران، مراجعه کنید

 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا