اخبار تترلند

آموزش ویدئویی استفاده از سرویس انتقال بانکی در وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند

سرویس انتقال بانکی تترلند شامل ساتنا و پایا و حساب‌به‌حساب، برخلاف دیگر روش‌های انتقال وجه، محدودیتی در مبلغ تراکنش ندارد. اگر به‌دنبال واریز مبالغ بیشتر از ۱۰۰میلیون تومان هستید و می‌خواهید یک‌جا عملیات واریز را انجام دهید، بهتر است از روش انتقال بانکی مبتنی بر شناسه واریز استفاده کنید.

ویژگی اصلی سرویس انتقال بانکی چیست؟

بسیاری از کاربران به‌دنبال روشی برای واریز مبالغی بیشتر از سقف اعلامی روش درگاه پرداخت (کارت) هستند و می‌خواهند در کمترین زمان ممکن، عملیات پرداختشان را انجام دهند.

سرویس انتقال بانکی مبتنی‌بر شناسه‌، به‌دلیل برخورداری از سقف واریز ۳میلیارد‌تومانی، گزینه مناسبی برای این دسته از کاربران است.

در این روش، شما می‌توانید عملیات واریز را از تمامی حساب‌های خود به روش‌های مختلف ازجمله ساتنا یا پایا یا حساب‌به‌حساب از اینترنت‌بانک‌ یا موبایل‌بانک یا شعبه به حساب مقصد (با درج شناسه واریز) انجام دهید.

گفتنی است در انتها نیز وجه واریزی به‌طور‌خودکار و در سیکل‌های کاری پایا به حساب شما افزوده می‌شود و از لحظه انجام واریز تا افزایش موجودی کیف‌پول تومانی، مدتی به‌طول می‌انجامد.

منظور از شناسه چیست؟

شناسه کد یکتایی برای انتقال اطلاعات پرداخت است و عملیات واریز مبتنی‌بر آن، برخلاف دیگر روش‌های نقل‌و‌انتقال پول، محدودیتی در مبلغ تراکنش ندارد. شایان ذکر است این شناسه را تنها یک‌ بار کافی است دریافت کنید و به دریافت مجدد آن نیازی نیست.

آموزش ویدئویی استفاده از سرویس انتقال بانکی در اپلیکیشن تترلند

در این ویدئو، می‌توانید با روش «انتقال بانکی» یا «واریز شناسه‌دار» برای واریز تومان به کیف‌پول تومانی در اپلیکیشن تترلند آشنا شوید.

آموزش ویدئویی استفاده از سرویس انتقال بانکی در وب‌سایت تترلند

در این ویدئو نیز، روش «انتقال بانکی»‌ یا «واریز شناسه‌دار» را برای واریز تومان در وب‌سایت تترلند به‌طور‌کامل شرح داده‌ایم.

راهنمای گام‌به‌گام استفاده از سرویس انتقال بانکی در تترلند

  • ابتدا در اپلیکیشن یا وب‌سایت تترلند، وارد حساب کاربری خود شوید و درادامه، به بخش پیشخوان و قسمت کیف‌پول بروید.
  • سپس برای واریز تومان به کیف‌پول تومانی تترلند، روی گزینه «واریز» کلیک کنید.
  • درادامه، صفحه جدیدی با عنوان «واریز به کیف‌پول» به‌نمایش درمی‌آید. در این صفحه، از بین دو شیوه واریز «درگاه پرداخت» و «انتقال بانکی»، دومین گزینه را انتخاب کنید.
  • برای واریز از‌طریق «انتقال بانکی» به کد یکتای «شناسه واریز» نیاز دارید. برای دریافت این کد، روی دکمه «دریافت شناسه واریز» کلیک کنید. اگر اطلاعات حساب کاربری شما در سیستم صحیح باشد، بلافاصله شناسه واریز ایجاد می‌شود و همراه با شماره شبای مقصد برایتان به‌نمایش درمی‌آید.
  • بعدازآن، از‌طریق ساتنا یا پایا یا حساب‌به‌حساب می‌توانید مبلغ دلخواهتان را از اینترنت‌بانک یا همراه‌بانک یا شعبه به حساب مقصد واریز کنید. فراموش نکنید که حتماً شناسه دریافت‌شده را در بخش «شناسه واریز» درج کنید.
  • پس از انجام عملیات واریز و نشستن پول به حساب مقصد، افزایش موجودی شما در کیف‌پول تومانی تترلند به‌طور‌خودکار انجام می‌شود.

توجه: فرایند واریز وجه بر‌اساس بازه‌های کاری پایا یا ساتنا انجام می‌شود و از لحظه انجام واریز تا افزایش موجودی کیف‌پول تومانی، مدتی به‌طول می‌انجامد.

جمع‌بندی

تترلند، مرجع تخصصی مبادلات تتر، از سکوهای برتر تبادل رمزارزی کشور با ده‌ها هزار کاربر فعال است. با ثبت‌نام و احراز هویت و مبادله تتر در این مجموعه می‌توانید تترهای موردنیاز خود را با نرخ یکسان تبادل کنید.

علاوه‌براین، تترلند سرویس‌های ویژه‌ای همچون «مبدل» را برای تسهیل معاملات رمزارزهای برتر بازار با تتر و تومان راه‌اندازی کرده که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۸ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا