آموزشمبتدیمقاله

درآمدزایی از دارایی رمزارزی چگونه است؟

این روزها با پیشرفت تکنولوژی اکثر افراد به درآمدزایی از دارایی رمزارزی فکر می‌کنند. در ایران نیز با‌توجه‌به افزایش تورم و اوضاع نابه‌سامان اقتصادی، داشتن درآمد دلاری ازجمله ایده‌های مهم است که در هر حوزه باید با اصول و قواعد خاصی انجام شود.

بازار کریپتوکارنسی یکی از گزینه‌های اصلی برای سرمایه‌گذاری است؛ البته پیش از ورود به این بازار، باید دانش و تجربه لازم را کسب کرد. کسانی که فقط با اهرم شنیده‌ها پا به این میدان می‌گذارند، ممکن است مجبور شوند با ضررهای جبران‌نشدنی آن را ترک کنند. در این مطلب از بلاگ تترلند، درباره کسب درآمد ازطریق دارایی‌های رمز‌ارزی صحبت خواهیم کرد؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

روش‌های درآمدزایی از دارایی رمزارزی

به‌گزارش کریپتونیوز، حدود ۱۵ سال پیش، فردی با اسم مستعار ساتوشی ارزی را معرفی کرد که در ابتدا با استقبال چندان زیادی مواجه نشد. در فرایند توسعه این رمزارز ماجراهایی مانند معامله پیتزای بیت کوین که در ازای دو پیتزا ۱۰هزار واحد بیت کوین پرداخت شد، بسیار اهمیت داشتند.

زمان زیادی طول نکشید که ارزش واقعی این دارایی‌های دیجیتال مشخص شد و افراد زیادی توانستند سرمایه زیادی برای خود دست‌وپا کنند. در‌حال‌حاضر، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در جهان با محدودیت کم و البته هیجان و استرس زیاد همین دنیای کریپتوکارنسی است. در‌ادامه، به برخی از روش‌های درآمدزایی از دارایی رمزارزی اشاره می‌کنیم که شما نیز می‌توانید انجامشان دهید.

سرمایه‌گذاری

یکی از روش‌های نام‌آشنا برای کسب سود در بازار کریپتوکارنسی سرمایه‌گذاری در آن است. در این شیوه، ابتدا باید صرافی معتبری را انتخاب کنید که خوشبختانه کاربران ایرانی این روزها می‌توانند مجموعه‌های داخلی نظیر تترلند را برگزینند.

سپس با تحلیل بازار و پروژه‌های مختلف، باید ارزی را انتخاب کنید که قابلیت رشد زیادی دارد و در بلند‌مدت می‌تواند به سوددهی برسد. با هر میزان سرمایه، می‌توان صعود قیمت رمزارز دلخواه را پیش‌بینی کرد و چند ماه بعد از رشد قیمتی آن، درآمد کسب کرد.

این روش ریسک کمی دارد و درآمد دلاری راضی‌کننده می‌توان به‌دست آورد. دنبال‌کردن اخبار روز و فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ یکی از کارهای مهمی است که هر کاربر باید انجام دهد. ناگفته نماند که افراد زیادی نیز با هولدکردن توانسته‌اند سرمایه خود را چند برابر کنند.

استخراج

در سال‌های گذشته، کسب درآمد از استخراج در اکثر نقاط جهان بسیار پرطرفدارتر از روش‌های دیگر بود. شیوه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که برخی به سرمایه اولیه نیاز دارند و برخی دیگر نه. قبل از شروع استخراج نیز باید ارزی مناسب و سودده را انتخاب کرد.

افرادی که با خرید ماینر می‌خواهند دارایی رمزارزی خود را افزایش دهند، باید به نکاتی نظیر میزان مصرف برق و میزان بازدهی و برگشت سرمایه در مدت‌زمان مشخص توجه کند. ماینرهای رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم بیش از سایر ماینرها در کانون توجه قرار دارند. شایان ذکر است که اتریوم چند ماه پیش راهکار ماینینگ خود را تغییر داده است.

وام‌دهی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد با دارایی‌های رمزارزی استفاده از خدمات وام‌دهی پلتفرم‌های مختلف است. کسانی که سرمایه کافی دارند و نمی‌خواهند در بانک‌ها براثر تورم آن‌ها را از دست بدهند، از این گزینه می‌توانند بهره لازم را ببرند.

برخی از پلتفرم‌ها که ازنظر امنیت کاملاً تضمین‌شده هستند، باید برای این کار انتخاب شوند تا ریسک از‌دست‌دادن سرمایه به‌حداقل برسد. در این روش، با سپردن سرمایه خود به دیگر کاربران از آنان در مدت‌زمان معین سود مشخصی دریافت می‌کنید.

تعیین میزان سود برعهده ارائه‌دهنده خدمت است و شما با بررسی عوامل مختلف می‌توانید سودهای زیادی دریافت کنید. اگر در انجام معاملات حرفه‌ای شده‌اید و به سرمایه اولیه نیاز دارید، از این امکان می‌توانید کمک بگیرید و معاملات پرسود خود را انجام دهید.

توجه کنید که اخذ وثیقه از وام‌گیرندگان تنها مانعی است که با آن مواجه هستید تا در‌صورت از‌دست‌دادن سرمایه، دارایی وام‌دهندگان به آنان پس داده شود. در این زمینه نیز باید به‌اندازه کافی تحقیق کنید تا درآمد مشخصی به‌دست آورید.

""</yoastmark

از دیگر روش‌های درآمدزایی از دارایی رمزارزی می‌توان به ایردراپ، فاست‌ها و میکروتسک‌ها، بازی‌های بلاک‌چینی، متاورس، شبکه‌های اجتماعی، دریافت دستمزد، رفرال‌گیری و‌… اشاره کرد. توجه کنید که در روش‌هایی که در این قسمت گفتیم، به سرمایه اولیه نیازی نیست.

از روش‌هایی که به سرمایه نیاز دارند، می‌توان به ساخت NFT و خرید‌و‌فروش آن، استیکینگ، آربیتراژ و… اشاره کرد. هر‌کس با‌توجه‌به علاقه، سلیقه، میزان سرمایه و‌… می‌تواند در هر‌کدام از این‌ها مشغول فعالیت شود و درآمد کسب کند.

جمع‌بندی

امروزه، همه افراد به داشتن درآمدی مناسب فکر می‌کنند و به‌دنبال روش‌های سرمایه‌گذاری سودده هستند. بازار رمزارزها که در یک دهه گذشته صعود عالی را تجربه کرده، یکی از گزینه‌های ایدئال برای درآمدزایی از دارایی رمزارزی است. در این مطلب، روش‌های مختلفی را معرفی کردیم که با دارایی رمزارزی می‌توان در آن درآمد به‌دست آورد.

یکی از معیارهای مهم برای فعالیت در این عرصه، انتخاب صرافی مطمئن است. در ایران صرافی تترلند توانسته است که نیازهای کاربران را به‌خوبی رفع کند. ما در این مجموعه در تلاش هستیم تا با ارائه پلتفرمی ایدئال کمک کنیم تا ایرانیان نیز از این فرصت‌های بی‌نظیر استفاده کنند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا