اخبار

شرکت تتر به‌دنبال ایجاد زیرساخت‌های تولید برق تجدید‌پذیر است

پائولو آردوینو، مدیرعامل جدید تتر، در مصاحبه‌ای عنوان کرد که این شرکت قصد دارد به‌طور گسترده درزمینه تولید انرژی‌ تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری کند. جالب است بدانید که شرکت تتر دو کشور اروگوئه و السالوادور را برای ایجاد تأسیسات خود انتخاب کرده است.

پائولو آردوینو رسماً از روز ۱دسامبر۲۰۲۳ فعالیت خود را در سِمَت مدیرعاملی شرکت Tether آغاز کرد. از زمانی‌که خبر انتصاب او به این جایگاه در ماه‌های گذشته اعلام شد، تتر دائماً در مسیر پیشرفت قرار دارد.

آردوینو از نزدیک‌بودن تتر به سود ۴.۵میلیارد دلاری در پایان سال ۲۰۲۳ خبر داد. این اتفاق می‌تواند دست او را در سال آینده برای پیشبرد برنامه‌های توسعه بزرگ‌ترین شرکت عرضه‌کننده استیبل کوین در بازار رمزارزها بیش‌ازپیش باز کند.

یکی از تغییرات جدی شرکت Tether در دوران مدیریت آردوینو، حرکت به‌سمت ارائه زیرساخت‌های موردنیاز برای توسعه بازار رمزارزهاست. این راهبرد را آردوینو در مصاحبه اخیرش با کوین‌تلگراف مطرح کرد. تصمیم تتر درباره ایجاد زیرساخت‌های تولید برق تجدیدپذیر را نیز در همین زمینه می‌توان تحلیل کرد.

آردوینو در مصاحبه اخیرش علاقه خود را به فناوری‌های وب ۳ نشان داد. وی به این نکته نیز اشاره کرد که فاصله زیادی با تحقق کامل وب ۳ در دنیای واقعی داریم. به‌همین‌دلیل، تتر تلاش می‌کند تا زیرساخت‌ها و مقدمات لازم برای فناوری‌های جدید را مهیا کند.

یکی دیگر از نکات مهم در مصاحبه اخیر آردوینو، اظهار علاقه او به بیت کوین بود. او عنوان کرد که شرکت متبوعش تلاش می‌کند تا با ایجاد زیرساخت تولید برق تجدید‌پذیر پایدار، شرایط را به‌سمتی پیش ببرد که موضع‌گیری‌های منفی درباره مصرف زیاد برق در بلاکچین بیت‌کوین به‌حداقل برسد. از‌نظر شرکت تتر، بیت کوین دارایی مطمئنی برای مقابله با تورم به‌شمار می‌رود.

شرکت تتر قصد دارد در اروگوئه تاسیسات برق آبی و در السالوادور تاسیسات تولید برق زمین‌گرمایی احداث کند. ناگفته نماند که برای به‌ثمر‌نشستن‌ این‌ پروژه‌ها باید مدت زیادی صبر کرد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا