اخبار

تتر ۱۰۰میلیون دلار از سهام شرکت ماینینگ Bitdeer را خرید

پس از سرمایه‌گذاری ۵۰۰میلیون‌دلاری درزمینه راه‌اندازی نیروگاه‌های تجدیدپذیر برای تأمین برق مورد‌نیاز استخراج بیت‌کوین، تتر همچنان به ماجراجویی‌های خود در صنعت ماینینگ بیت کوین ادامه می‌دهد. شرکت Bitdeer به‌عنوان یکی از ماینرهای بیت کوین در روز ۳۱می۲۰۲۴ (۱۱خرداد۱۴۰۳) قرارداد فروش خصوصی خود را با شرکت تتر امضا کرد. به‌موجب این قرارداد، شرکت تتر می‌تواند تا سقف ۱۵۰میلیون دلار از سهام Bitdeer را خرید. 

در وهله اول، شرکت تتر مبلغ ۱۰۰میلیون دلار برای خرید بیش از ۱۸/۵میلیون سهم Bitdeer ازطریق بورس نزدک پرداخت کرد. همچنین، ضمانت‌نامه‌ای دراختیار تتر قرار گرفت که به‌موجب آن حق خرید حداکثر ۵میلیون سهم دیگر به قیمت هر سهم ۱۰ دلار را در یک سال آینده در‌اختیار خواهد داشت. 

به‌نوشته کوین‌دسک، شرکت Bitdeer قصد دارد سرمایه جذب‌شده را برای توسعه زیرساخت‌های استخراج بیت کوین خود در سنگاپور به‌کار بگیرد. همچنین پائولو آردوینو، مدیرعامل Tether، عنوان کرد که همکاری‌های این شرکت با Bitdeer در چند حوزه زیرساختی صنعت ماینینگ ادامه خواهد یافت. 

جالب است بدانید که در ماه گذشته شرکت Bitdeer مدعی شد تراشه‌ای برای استخراج بیت‌کوین ابداع کرده است. این تراشه عملیات ماینینگ را با کارایی ایدئال و مصرف انرژی به‌مراتب کمتر از دستگاه‌های فعلی انجام می‌دهد. انتشار خبر فروش سهام شرکت Bitdeer به تتر در روز گذشته به رشد ۴درصدی قیمت سهام آن منجر شد. 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا