اخبار

تتر با خرید ۸۸۸۸ بیت کوین، ذخایر خود را افزایش می‌دهد

۳۱‌مارس۲۰۲۴ (۱۲فروردین۱۴۰۳)، شرکت تتر، صادرکننده استیبل کوین تتر (USDT)، تعداد ۸۸۸۸ بیت کوین به‌ارزش ۶۱۸‌میلیون دلار خرید و به هفتمین هولدر بزرگ BTC تبدیل شد.

با احتساب این تعداد، تتر هم‌اکنون ۷۵,۳۵۴ بیت کوین در کیف‌پول خود دارد که با میانگین قیمت ۳۰,۳۰۵ دلار خریده شده‌اند. درحال‌حاضر، ارزش این بیت کوین‌ها حدود ۵/۲میلیارد دلار است.

براساس داده‌های CoinStats، این کیف‌پول بیش از ۱۲۸درصد سودآوری داشته است و در‌حال‌حاضر، ۲/۹۴میلیارد دلار سود خالص به‌همراه دارد.

کوین‌تلگراف می‌نویسد که این خرید درست در زمانی انجام شده است که به‌دنبال تأیید ETF بیت کوین در ایالات متحده و فرصت ۱۹روزه تا هاوینگ، علاقه نهادهای بزرگ به بیت کوین افزایش یافته است.

همان‌طورکه گفتیم، تتر در‌حال‌حاضر هفتمین دارنده بزرگ بیت کوین در جهان است. بزرگ‌ترین دارنده BTC کیف‌پول سرد بایننس با بیش از ۲۴۸,۵۹۷ بیت کوین به‌ارزش ۱۷/۳۱میلیارد دلار است.

تتر اعلام کرده است که ۱۵‌درصد از سود خالص خود را برای تنوع‌بخشیدن به دارایی‌های پشتیبان استیبل کوین خود صرف خرید بیت‌کوین خواهد کرد.

تتر که با نام اختصاری USDT شناخته می‌شود، ۴مارس۲۰۲۴ (۱۴اسفند۱۴۰۲) به رکورد صدمیلیارد دلار ارزش بازار دست یافت و در سال جاری نیز، ۹‌درصد رشد کرده است. تحلیلگران معتقدند که با عبور بیت‌کوین از سطح ۶۹‌هزار دلار، اصلاح قیمت قبل از هاوینگ به‌پایان رسیده است.

این اولین‌بار در تاریخ است که بیت‌کوین قبل از هاوینگ به بیشترین ارزش خود رسیده است. با وجود این رشد قیمت، باسیل مایر، یکی از بنیان‌گذاران صرافی غیرمتمرکز D8X و مدیر سابق UBS، به کوین‌تلگراف گفت که هاوینگ هنوز به‌طور کامل در قیمت بیت‌کوین لحاظ نشده است.

علاوه‌بر‌این، BTC برای اولین‌بار در تاریخ خود، هفت ماه متوالی کندل‌های سبز را در نمودار ماهانه خود ثبت کرده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا