اخبار

تثبیت ارزش بازار استیبل کوین ها در ۱۶۰میلیارد دلار هم‌زمان با رشد FDUSD و PYUSD

از ابتدای می۲۰۲۴ تاکنون، ارزش بازار استیبل کوین ها در بازار کریپتو در محدوده ۱۶۰میلیارد دلار تثبیت شده است. حجم معاملات استیبل‌کوین‌ها در ۲۴ ساعت منتهی به ۱۱می۲۰۲۴ (۲۲اردیبهشت۱۴۰۳) حدود ۳۸میلیارد دلار بود. جالب است بدانید که در این روز مجموع معاملات اسپات رمزارزها حدود ۷۳میلیارد دلار محاسبه شد. 

به‌گزارش نیوزدات‌بیت‌کوین، استیبل‌کوین FDUSD با رشد ۱۵/۳درصدی بیشترین میزان افزایش عرضه در یک ماه اخیر را ازآن خود کرده است. ارزش بازار فعلی این استیبل کوین برابر با ۳/۸میلیارد دلار است. یکی دیگر از استیبل‌کوین‌های کوچک بازار کریپتو PYUSD نام دارد که در یک ماه گذشته ۹۶/۵درصد افزایش عرضه را تجربه کرد. در‌حال‌حاضر، این استیبل کوین با ارزش بازار ۳۷۷میلیون دلار، جایگاه نهم را در بین سایر رمزارزها در‌اختیار دارد. 

استیبل‌کوین USDT نیز با ارزش بازار ۱۱۱میلیارد دلار ازنظر مارکت کپ در جایگاه نخست قرار دارد و حدود ۶۹درصد عرضه کل را به‌‌دست آورده است. در جایگاه بعدی، USDC قرار دارد که در یک ماه گذشته با ۲/۸درصد افزایش عرضه به ارزش بازار ۳۳/۱۳میلیارد دلار رسیده است. بنابراین، حدود ۲۱درصد از عرضه کل استیبل‌کوین‌ها نیز مربوط به USDC است. 

استیبل کوین غیرمتمرکز دای (DAI) نیز در یک ماه گذشته افزایش ۱۳درصدی عرضه را تجربه کرد. هم‌اکنون، ارزش بازار استیبل‌کوین یادشده ۵/۵میلیارد دلار است و حدود ۳/۴درصد از عرضه کل استیبل‌کوین‌ها را در‌اختیار دارد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۲ از ۵
از مجموع ۴ رای

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا